stjernekyss Skrevet 17. august 2009 #21 Del Skrevet 17. august 2009 Hvorfor er det nedverdigende? Er det fordi du (som meg) ikke føler deg gammel nok til a kalle deg selv en kvinne ennå, men synes at du fortsatt er jente? (Derav navnet ditt, kanskje...) At han beordrer deg til å gjøre ting er vel bare å overse, men at han kaller deg for kvinne...vel...du er jo en kvinne. Eller..? Kanskje han er forelska..? Nå skjønte jeg ingenting. Satt og tenkte "dette her har ikke jeg skrevet?! :klø: " Din avatar-tyv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 18. august 2009 #22 Del Skrevet 18. august 2009 Nå skjønte jeg ingenting. Satt og tenkte "dette her har ikke jeg skrevet?! :klø: " Din avatar-tyv!! Avatar-tyv, jeg?? Jeg hadde bildet mitt lenge før deg!! (Så vidt jeg vet) Har vurdert flere ganger å kalle deg det samme, men fant ut at du virker jo ganske ok, så jeg kan fint dele avatar med deg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 18. august 2009 #23 Del Skrevet 18. august 2009 Avatar-tyv, jeg?? Jeg hadde bildet mitt lenge før deg!! (Så vidt jeg vet) Har vurdert flere ganger å kalle deg det samme, men fant ut at du virker jo ganske ok, så jeg kan fint dele avatar med deg, jeg... Haha, nei, jeg hadde det først! Jeg ble jo medlem et halvt år før deg! Men jeg kan jo ikke anklage deg får å ha god smak heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alt annet enn mann Skrevet 19. august 2009 #24 Del Skrevet 19. august 2009 Det er en gutt som jeg jobber med, som kaller meg en kvinne, nedvergende... slik som "gå å jobb, din kvinne" Så lure jeg på hva jeg kan si tilbake. Det går ikke ann å si mann, for det er ikke nedvergende.. noe som har forslag? Å kalles en mann er nesten like nedverdigende som å være en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 20. august 2009 #25 Del Skrevet 20. august 2009 Å kalles en mann er nesten like nedverdigende som å være en mann. :klø: Bitterheten lenge leve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. august 2009 #26 Del Skrevet 20. august 2009 1. Si "BRA, Knut/what's his face!!" 2. Klapp og smil med engasjement. 3. Spør "Vet du hva dette er også?" 4. Hold opp stiftemaskin/whatever Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #27 Del Skrevet 4. september 2009 Hvis han er yngre: "Jeg gjør som det passer meg, lille gutt." Hvis han er eldre: "Du er ikke faren min. Selv om du sikkert er gammel nok." Eller: "Du, jeg er litt opptatt nå, har ikke tid til å skravle." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå