MissMoneypenny Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 I'm new!!! Har hørt at det er så skummelt å være den nye jenta i klassen... Er det det her også? Noen jeg bør passe meg ekstra for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #2 Del Skrevet 6. august 2003 Meg!!! Velkommen skal du være!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. august 2003 #3 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg er kjempefarlig. Velkommen isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMoneypenny Skrevet 6. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. august 2003 Eh - du så jo faktisk litt skummel ut med de tenna, da??? Liker ikke hunder som glefser etter meg, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. august 2003 #5 Del Skrevet 6. august 2003 Åh. Mobb, mobb! Er en hest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMoneypenny Skrevet 6. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. august 2003 HEST!??!? Det er enda verre.. Jeg er nemlig enda mer redd for hester enn for hunder... En mannevond hest som flekker tenner!??! I'm outta here!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. august 2003 #7 Del Skrevet 6. august 2003 Pass på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. august 2003 #8 Del Skrevet 6. august 2003 Velkommen :D Her er det da bare søte små engler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 6. august 2003 #9 Del Skrevet 6. august 2003 Engler som flekker r..? :o Velkommen skal du være MissMonneyPenny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. august 2003 #10 Del Skrevet 6. august 2003 Ja nakenhet skal jo være så uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 6. august 2003 #11 Del Skrevet 6. august 2003 Velkommen!!!!!! Er såpass ny selv at det er første gang jeg ønsker noen nye velkommen... :blunke: Dette er et bra diskusjonsforum, mye nyttig info, hvis du leter på de riktige plassene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 6. august 2003 #12 Del Skrevet 6. august 2003 Velkommen! (Og lykke til... De fleste her er så snille så ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 6. august 2003 #13 Del Skrevet 6. august 2003 Cita ønsker deg velkommen, og holder labbene foran fjeset, så ikke du ser at jeg er en hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 7. august 2003 #14 Del Skrevet 7. august 2003 Velkommen, velkommen, det er ikke alle som er såååå skumle her da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 8. august 2003 #15 Del Skrevet 8. august 2003 Velkommen til deg! :D Her biter vi ikke hardt, men kanskje litt småtygging av tær og skotøy da... (neida, snille som dagen er lang..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 8. august 2003 #16 Del Skrevet 8. august 2003 Velkommen til oss! ... stilig nick, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. august 2003 #17 Del Skrevet 11. august 2003 velkommen skal du være. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. august 2003 #18 Del Skrevet 11. august 2003 Du finner fort ut hvem som er populære her inne og motsatt.. Men uansett, velkommen er du!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 11. august 2003 #19 Del Skrevet 11. august 2003 Velkommen skal du være Pass deg for avhengigheten du bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå