Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #1 Del Skrevet 6. august 2003 Hvor er det blitt av Cassandra???? :o *Savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 6. august 2003 #2 Del Skrevet 6. august 2003 Savner henne jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. august 2003 #3 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg savner henne også. Men kjenner jeg henne rett dukker hun snart opp. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 19. august 2003 #4 Del Skrevet 19. august 2003 Har b-postet med henne, jeg! Hun har det OK, såvidt jeg skjønner. Og er travel! Men hun kunne godt vært litt her og, da. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. august 2003 #5 Del Skrevet 19. august 2003 Dorian det som bekymrer meg er at hun aldri er her,ikke på Messenger heller lenger.Savner henne kjempe masse jeg. Men kanskje hun svarer på Epost hvis jeg sender det. Jeg prøver..... :kysse: koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå