Gå til innhold

til dere som ikke er single som henger på dette forumet;)

DaYdReAm

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg møttes da vi begge studerte i samme by, ulike studier, men bodde på samme hybelhus. :)

Vi begynte å se på filmer sammen, spise sammen (jeg kunne lage mat, det kunne ikke han), handle sammen (han hadde bil, det hadde ikke jeg), og endte opp med å sove sammen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger her av gammel vane, og for å følge med på om Steinar40 får seg dame...

Traff kjæresten min (JA, vi er sammen nå :hjerte::strix::hjerter: ) gjennom felles kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle "mine" menn har vært venner som etterhvert ble til noe mer.Mitt livs kjærlighet var i utgangspunktet min svoger da jeg ble kjent med ham ( nei, vi hadde ikke noe på gang da.......!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte min kjæreste på world of warcraft....

:rødme:

ja.. så flyttet han fra england og hit da..

vi er et nerde par..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt alle mine kjærester gjennom felles venner, på privatfest. Jeg har aldri blitt sammen med noen jeg har flørtet med på jobb, skole eller på byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte samboeren min på fest med felles venner. Og en ivrig vennine som sorget i flere måneder etterpå å invitere oss på de samme festene slik at vi ble bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronaldo
Jeg møtte min nåværende via felles venner.

Eks nr 1 møtte jeg da jeg studerte og eks nr 2 i World Of Warcraft :)

Din nåværende er det han som er far til barnet da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tilfeldig en sommerdag på en av Oslos øyer.

Det var gressholmen faktisk.Min venneflokk satt ved siden av hans venneflokk, så ble vi kjent med hverandre og dermed var det gjort,dvs.vi var venner først 1 år da førvi ble kjærester og dette er ca 8 år siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...