Gå til innhold

Hva slags servise skal vi velge?


Gjest Gjest_Julia_*

Anbefalte innlegg

Vil bare også nevne at jeg synes det er vanskelig å finne en hel serviseserie jeg liker, så foretrekker noe som kan kombineres med andre serier. Mao er jeg ikke glad i grunnserviser med spesielle mønstre eller farger, mens jeg godt kan kjøpe en kul aksentdel. For eksempel ønsket en venninne seg hele Vebjørn Sands pingvinservise i bryllupsgave. I mine øyne fullstendig overkill, noen serveringsfat burde holdt evig lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fant ut at vi syns det er tullete å ha et nydelig servise vi sjeldent bruker og har Wave serviset til hverdags og fest og syns det er fortreffelig! Når vi skal ha fest dekker vi "ekstra" med lys, servietter ++ og får festbord selv om det er samme servise - fest er like mye fest og hverdagen får et + :)

Sånn tenker vi og. Og siden Figgjo Verde er ment å tåle restaurantbruk så ser man rett og slett ikke at det har vært brukt i det hele tatt (flere av delene er over 3 år gamle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk dyrt servise til hverdags og store Ikea 365-tallerkener til fest. Det er jo flest hverdager. ;)

Det som er litt dumt, er at det ikke er så mange steder som selger Pillivuyt, Kitch'n f.eks. slutter med det nå, men Traktøren og Jernia har fortsatt. Figgjo kan også være litt vanskelig å få tak i, spesielt hvis man er ute etter utvalg. Her i Bergen er det f.eks. Tilbordsbutikken på toppen av Galleriet som har mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...