Gå til innhold

Hva slags sko

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen tips til hva slags sko jeg kan ha til disse trange tights olsbuksene som er i butikkene nå?

De er jo helt trange nederst ved beina så jeg sliter litt med å finne ut hva slags type skol som går til.. ( til hverdag)

Forslag? legg gjerne med bilde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ella_*

Ville ikke ha gått med noe stort og klumpete, sånn at føttene ser svære ut. Ballerinasko kan man jo gå med enda, espadrillos (med og uten hæl), kilehæler, sandaler. Massevis av sko du kan ta på :) Støvletter er også fint til høsten, eller ankelboots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to=)

Jeg er ikke så glad i å gå med heler, og ballerina sko blir nok litt for kaldt der jeg bor.

Tenkte egentlig på noen sko som var gode å gå med på skolen nå til høsten, altså ikke alt for vinter sko men heller ikke alt for sommer sko..

Noen tips ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt til åletrange jeans/tights må uten tvil være pumps ;) Helt vanlige, med butt tupp og hæl, og muligens en rem ved ankelen. Til de mørke buksene er svarte, røde og hvite fint, og til lyse hvite, lyselilla osv. Hvis du skal pynte deg, men fortsatt ønsker å gå i jeans, ville jeg annbefalt noen pumps med f.eks. sløyfedetaljer!

Pumps med sløyfe

Bilde: Lilla pumps med ankelrem

Bilde: Hvite pumps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kanskje finner du noen lave ankelboots her

http://www.dinsko.no/Dame/Modeller/Boots-o...%B8vletter.aspx

Høye støvletter er også pent, det finnes flere pene men lave støvletter også. Jeg har planer om å anskaffe meg minimum et par nye å høst, slik at jeg har et par svarte, et par brune og et par i en annen fargenyanse. Jeg er veldig glad i at det enda finnes mange lave støvletter, og anskaffer dem mens jeg kan. Kanskje er det ikke like lett å finne neste år (ok, da er det kanskje ut, men det bryr meg ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...