Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #1 Del Skrevet 11. august 2009 Noen tips til hva slags sko jeg kan ha til disse trange tights olsbuksene som er i butikkene nå? De er jo helt trange nederst ved beina så jeg sliter litt med å finne ut hva slags type skol som går til.. ( til hverdag) Forslag? legg gjerne med bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #2 Del Skrevet 11. august 2009 Hva med høye støvletter? Nå som det går mot høsten. http://www.skoesken.no hadde en bilde-serie for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 11. august 2009 #3 Del Skrevet 11. august 2009 Ville ikke ha gått med noe stort og klumpete, sånn at føttene ser svære ut. Ballerinasko kan man jo gå med enda, espadrillos (med og uten hæl), kilehæler, sandaler. Massevis av sko du kan ta på Støvletter er også fint til høsten, eller ankelboots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. august 2009 #4 Del Skrevet 11. august 2009 Takk for svar begge to=) Jeg er ikke så glad i å gå med heler, og ballerina sko blir nok litt for kaldt der jeg bor. Tenkte egentlig på noen sko som var gode å gå med på skolen nå til høsten, altså ikke alt for vinter sko men heller ikke alt for sommer sko.. Noen tips ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honningmelon Skrevet 11. august 2009 #5 Del Skrevet 11. august 2009 Min favoritt til åletrange jeans/tights må uten tvil være pumps Helt vanlige, med butt tupp og hæl, og muligens en rem ved ankelen. Til de mørke buksene er svarte, røde og hvite fint, og til lyse hvite, lyselilla osv. Hvis du skal pynte deg, men fortsatt ønsker å gå i jeans, ville jeg annbefalt noen pumps med f.eks. sløyfedetaljer! Pumps med sløyfe Bilde: Lilla pumps med ankelrem Bilde: Hvite pumps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #6 Del Skrevet 12. august 2009 uggs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 12. august 2009 #7 Del Skrevet 12. august 2009 Ballerinasko, pumps eller ankelboots. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 12. august 2009 #8 Del Skrevet 12. august 2009 Converse eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 12. august 2009 #9 Del Skrevet 12. august 2009 Ankelboots uten heler, ettersom du ikke liker det. Sko som f.eks Kawasaki-sko kan også passe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 12. august 2009 #10 Del Skrevet 12. august 2009 Converse eller noe i den duren Ahh, hvordan kunne jeg glemme Converse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 12. august 2009 #11 Del Skrevet 12. august 2009 Hvite joggesko, sånne smale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 12. august 2009 #12 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Pumps med sløyfe Bilde: Lilla pumps med ankelrem Bilde: Hvite pumps Var fine, alle sammen. Men kanskje ikke ortopedens første anbefaling, Hvis det er greit med joggesko, er noen av de flatere til Nike fine. Som shox R3 Endret 12. august 2009 av Relativista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 13. august 2009 #13 Del Skrevet 13. august 2009 Converse eller ballerina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #14 Del Skrevet 13. august 2009 Kanskje finner du noen lave ankelboots her http://www.dinsko.no/Dame/Modeller/Boots-o...%B8vletter.aspx Høye støvletter er også pent, det finnes flere pene men lave støvletter også. Jeg har planer om å anskaffe meg minimum et par nye å høst, slik at jeg har et par svarte, et par brune og et par i en annen fargenyanse. Jeg er veldig glad i at det enda finnes mange lave støvletter, og anskaffer dem mens jeg kan. Kanskje er det ikke like lett å finne neste år (ok, da er det kanskje ut, men det bryr meg ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå