Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Majken_*
Skrevet
Godt innlegg! Befriende å se at det faktisk finner jenter på KG som ikke bare avviser problemstillingen eller forsøker å latterliggjøre menn om vi synes det er litt sårt når kjæresten har rast fra seg med andre menn og bare har smuler igjen til oss.

Til jentenes forsvar må det sies at kjønnene antagelig befinner seg i en så diametralt omvendt posisjon på sexrelasjonsmarkedet at det nok ikke er lett å sette seg i den andres sted.

Gjest forsøkte seg med et bilde, spurte hvordan du som jente ville føle det om du hadde lyst på stort bryllup og han nektet, selv om han hadde hatt stort bryllup tidligere. Men så finnes det selvsagt jenter som ikke ønsker å gifte seg eller jenter som synes det er fint med lite bryllup, og da faller også dette bildet gjennom. Folk er så forskjellige.

Men mange jenter liker å reise. La oss tenke oss at han har vært verden rundt med sine tidligere kjærester, men ble mett på reising akkurat idet han traff deg. Jeg tror det er mange som ville oppleve det som ganske kjipt. Enda kjipere ville det jo vært hvis reising (som sex) bare var noe man kunne foreta sammen med kjæresten.

I TS sitt eksempel så tyder det vel på at jenta ikke vil ha anal lenger fordi hun har dårlig erfaring med det. Hun ble alvorlig syk. Dette virker som om det var et rimelig spesielt forhold med en mann som tydeligvis ikke klarte å ha sex på annet vis. Kanskje dette ble for sært og sykt for henne?

Man kan gå lei av anal. Det gir ikke alle jenter den store opplevelsen. Det er da en rettferdig sak å si at man ikke vil gjøre det mer. At det for den nye kjæresten oppleves som urettferdig. Get over it!!! Det er ikke personlig. Hun ville sagt det til hvem som helst ellers som hun hadde blitt sammen med også!

Som MANN! over fortalt så opplevde jo han at en dame ikke ville mer av anal i forholdet og det gikk greit. Fordi han forsto og aksepterte hvorfor (og mulig også fordi han er voksen!)

Så til ditt eksempel Cuckold: Hvis mannen hadde hatt et bryllup han syntes ble for stort og som ikke var i henhold til hans ønsker, og derfor vil ha et lite nå - hva da? Hvis han i utgangspunktet ikke likte å reise - men gjorde det for sin eks sin skyld - hva da?

Skal man forvente at en person skal legge seg paddeflat og bare bli styrt av andres behov og ønsker bare fordi de var så "dumme" å gjøre det i fortiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja man kan oppleve det som kjipt. Men da må man jo lære seg å skille på ting. At eventuelt min kjæreste ikke har lyst til å reise mer har ingenting med MEG å gjøre. Jeg tolker det da som at han ikke har lyst til å reise MER. Ikke som om han ikke har lyst til å reise med MEG. Du ser forskjellen.

Men jeg tror vel heller ikke TS tok det personlig, at det var ham det var noe i veien med. Det er klart det ville vært enda sårere om jenta i tillegg hadde ment at du ikke inspirerte til sex utover misjonærstillingen og at det var begrunnelsen.

Det samme kan gjelde sex. Og når det gjelder sex så har jo flere gutter i denne tråden poengtert at det er sex'en og ikke jenta de skal ha sex med som er viktig!

For meg er det ganske uvesentlig om jeg er den som har fått den heftigste sexen med en tilfeldig one night stand eller en jente jeg har et rent seksuelt forhold til. Det er først når jeg virkelig elsker en kvinne, eller har truffet en jeg kan se for meg å dele resten av livet med at denne problemstillingen oppstår.

Jeg synes det er flott om hun har hatt mye heftig sex tidligere, men jeg ønsker ikke at hun skal ha rast fra seg med andre, jeg vil at hun skal ha beholdt hungeren, eventyrlysten og at kvinnen i mitt liv, mitt livs store kjærlighet, også skal ha de "skitneste" og råeste sexopplevelsene med meg.

Skrevet

Skal man tvinge folk til å spise ting også da fordi de likte det før?

Jeg har nemlig en historie om det....

Broren min var gift med ei dame før. Hun lagde en spesiell lever-rett som broren min i alle år tvang seg til å spise. Så ble de skilt og bror fikk ny dame. Hun fikk vite om denne (som ble kalt) favoritt-retten til bror. Og hun serverte ham så stolt lever-gryte. Og bror måtte da innrømme at han aldri hadde likt det noe særlig, bare spist det fo å glede sin forrige kone. Ellers: for husfredens skyld.

Skulle den nye dama da blitt sur og krevd at han spiste det like villig nå hun lagde det som når ekskona hadde lagd det? Nei selvfølgelig ikke.

Det blir jo bare sånn sutre-manipulering.

Og hva oppnår man egentlig ved å kreve at folk skal gjøre ting som er imot deres egne lyster? Får man bekreftet noe da? Føler man seg mer elsket/satt pris på/verdifull?

Gjest Gjest_bare lurer_*
Skrevet
Jeg synes det er flott om hun har hatt mye heftig sex tidligere, men jeg ønsker ikke at hun skal ha rast fra seg med andre, jeg vil at hun skal ha beholdt hungeren, eventyrlysten og at kvinnen i mitt liv, mitt livs store kjærlighet, også skal ha de "skitneste" og råeste sexopplevelsene med meg.

Det du sier er, at hvis dama har hatt en type skitten og rå sex med den forrige kjæresten og derved funnet ut at hun ikke likte denne typen sex, så er ikke det akseptabelt for deg. Du vil at hun også skal ha denne typen sex med deg, fordi hun hadde det med forrige typen, du vil ikke ha noen annen sex enn det han fikk. Ville du klart å akseptere at hun ikke likte denne formen for sex hvis hun prøvde det med deg også, selv om det bare var for å føye deg? Var det da ok at dere ikke gjorde dette mer da?

Skrevet
[...] Det samme kan gjelde sex. Og når det gjelder sex så har jo flere gutter i denne tråden poengtert at det er sex'en og ikke jenta de skal ha sex med som er viktig! Vil ikke jenta ha anal så dropper de jenta.

[...]

Eller kanskje tanken på en annen manns bæsjestake i munnen hennes gjør at vi peker nedover, selv om vi er gjad i jenta. For menn er sex og kjærlighet to størrelser som noenganger samarbeider, og andre ganger sloss. Dette endres ikke uansett hvor mange jenter som "poster kvinnepolitisk korrekte" innlegg under et mannenick. Selvsagt finnes det også ulike preferanser hos ulike menn. Men hvis vi holder oss til de store linjene og innser at menn flest er ikke det ene unntaket.

Skrevet

Behov og fantasier endrer seg over tid. Det betyr ikke at man slutter å ha heftig sex eller at man har rast fra sex.

Jeg er kvinne på 45 år. Jeg gjorde mye råe ting i min ungdom - ting jeg syntes var spennende da men som jeg ikke vil gjøre igjen nå.

Jeg må si at jeg ærlig talt hadde blitt lei meg hvis min mann mente at vi ikke kunne ha rå og heftig sex bare fordi at jeg ikke ville gjenta de tingene. At han liksom følte at han ble snytt for noe.

Hunger, heftighet og eventyrlyst går ikke på MÅTEN eller hvorvidt det er analt eller et ons. Det går på helt andre ting. Og det handler mye om hvordan man har det one-on-one.

Min mann vet om mine historier og har ingen problemer med det overhodet. Han har sine historier han også. Vi har heftig sex ut ifra våre erfaringer. Men mest ut ifra hva vi har skapt oss i mellom. Jeg har aldri hatt bedre sex enn med ham selv om den kanskje i andres øyne (om jeg hadde fortalt om det) er kjedelig sett i forhold til mine "historier".

Jeg har en erfaren mann som heller vil ha en erfaren kvinne enn en ungjente som var lettere å styre (for det var jeg sikkert før). Etterhvert som man blir voksen så blir man mye mer bevisst og kan lettere ta styring på sexen og si hva man vil ha. En mann synes vel at det er 1000 ganger mer sexy enn en jente som bare skal gjenta det hun gjorde men en annen en gang i fortiden...?

Skrevet
[...] Og hva oppnår man egentlig ved å kreve at folk skal gjøre ting som er imot deres egne lyster? Får man bekreftet noe da? Føler man seg mer elsket/satt pris på/verdifull?
Helt enig med deg! - Hvorfor skal den stakkars trådstarter tvinge seg til å ha sex med denne damen, nå som hun har stelt seg sånn at han har mistet appetitten? :jepp:
Skrevet
Helt enig med deg! - Hvorfor skal den stakkars trådstarter tvinge seg til å ha sex med denne damen, nå som hun har stelt seg sånn at han har mistet appetitten? :jepp:

Syns ikke tanken på min kjæres stake oppi ræva på ei annen jente er forlokkende jeg heller akkurat.....

Skrevet
Syns ikke tanken på min kjæres stake oppi ræva på ei annen jente er forlokkende jeg heller akkurat.....
Og da kan heller ingen bebreide deg, hvis du synes det blir ekkelt å "blåse" ham, når først det bildet har festnet hos deg. - Selv om det for andre igjen spiller mindre rolle. Samme tingen, det. Ingen har rett til å synes noe vondt om deg, om du mener oralsex er en så viktig del av et rikt, godt og variert sexliv, at du på grunn av en slik visshet må enten velge bort fyren, eller den praksisen. Vi velger selv våre partnere utifra våre egne preferanser og vår egen smak.
Skrevet

Aller helst vil dere gutta ha oss urørt av annen mannehånd (eller bæsjestake som det så vakkert ble skrevet her)! Og det enten vi er 20 eller 40! Det er det som er sannheten - igjen. Gutter = skaffer seg erfaring. Jenter = løse og horete. Ha ha ha, sånn går nu dagan.

Skrevet
I TS sitt eksempel så tyder det vel på at jenta ikke vil ha anal lenger fordi hun har dårlig erfaring med det. Hun ble alvorlig syk. Dette virker som om det var et rimelig spesielt forhold med en mann som tydeligvis ikke klarte å ha sex på annet vis. Kanskje dette ble for sært og sykt for henne?

Men her er det jo ikke snakk om at TS gjerne vil ha henne til å gjenta det hun ble syk av, han har ikke bedt henne suge seg etter at han har tatt henne analt, det hadde han så vidt jeg har forstått ikke engang tenkt på å be om. For de har jo ikke hatt analsex overhodet.

Det er selvsagt en teoretisk mulighet for at paret har et eksperimentelt og grensessprengende sexliv, men at TS er så opphengt i analsex at ingenting kan glede ham så lenge han ikke får det. Men jeg tror det er mer sannsynlig at TS opplever det kjipt fordi den sexen de har er tammere og kjedeligere enn den han vet hun hadde med sin eks.

Så til ditt eksempel Cuckold: Hvis mannen hadde hatt et bryllup han syntes ble for stort og som ikke var i henhold til hans ønsker, og derfor vil ha et lite nå - hva da? Hvis han i utgangspunktet ikke likte å reise - men gjorde det for sin eks sin skyld - hva da?

Skal man forvente at en person skal legge seg paddeflat og bare bli styrt av andres behov og ønsker bare fordi de var så "dumme" å gjøre det i fortiden?

Tror det er mange menn som har gått med på stort bryllup for hennes skyld, uten å ha glede av det, ja, mange til og med med et visst ubehag. Man legger seg ikke paddeflat selv om man gjør noe hovedsaklig for å glede den man elsker.

Skrevet
Det du sier er, at hvis dama har hatt en type skitten og rå sex med den forrige kjæresten og derved funnet ut at hun ikke likte denne typen sex, så er ikke det akseptabelt for deg. Du vil at hun også skal ha denne typen sex med deg, fordi hun hadde det med forrige typen, du vil ikke ha noen annen sex enn det han fikk. Ville du klart å akseptere at hun ikke likte denne formen for sex hvis hun prøvde det med deg også, selv om det bare var for å føye deg? Var det da ok at dere ikke gjorde dette mer da?

Jeg tror ikke problemstillingen oppstår med mindre hun har rast fra seg med andre menn. Som jeg har skrevet i flere innlegg allerede: Jeg tviler på at vi ville fått denne tråden om TS hadde hatt et spennende og eksperimentelt seksualliv der de gjorde alt mulig annet borttsett fra analsex.

Skrevet

Jeg har vært gift i 12 år og har skilt meg.

Jeg fortyeller ikke nye partnere om mitt sexliv som gift, men det sier seg selv at etter 12år så har man prøvd mye, og eksprimentert. Det vil ikke si at jeg på noen måte er løsluppen, billig eller horete bare fordi jeg har prøvd det meste.

På samme måte spør og graver jeg ikke mer en nødvendig i min nye partner sitt gamle sexliv, men hvis jeg tenker på det så må jeg jo regne med at han har prøvd litt av hvert før meg.

Slik er livet.

Gjest Gjest_Majken_*
Skrevet
Men her er det jo ikke snakk om at TS gjerne vil ha henne til å gjenta det hun ble syk av, han har ikke bedt henne suge seg etter at han har tatt henne analt, det hadde han så vidt jeg har forstått ikke engang tenkt på å be om. For de har jo ikke hatt analsex overhodet.

Det er selvsagt en teoretisk mulighet for at paret har et eksperimentelt og grensessprengende sexliv, men at TS er så opphengt i analsex at ingenting kan glede ham så lenge han ikke får det. Men jeg tror det er mer sannsynlig at TS opplever det kjipt fordi den sexen de har er tammere og kjedeligere enn den han vet hun hadde med sin eks.

OK. Så fordi at han IKKE krever at hun suge også, så er det bare å godta å ha analsex?????

Det er teoretiske muligheter for mye når det gjelder forholdet til ts (som ikke har sagt et pipp etter sitt hovedinnlegg og derfor hverken har bekreftet eller avkreftet noe!) De kan ha vært sammen lenge og ALDRI har han sagt at han vil ha analsex før hun forteller om dette forholdet hvor det kun var analt som var greia.

Går det ikke an å forstå at hun bare ikke har lyst til det mer da? At hun i utgangspunktet kanskje ikke tenner på det og kanskje aldri har gjort det?

Hvorfor skal hun "føye" TS bare fordi hun føyde sin eks.

Hadde jenta selv digget analt over alt på jord men bare ikke hatt lyst samme med TS så hadde jeg skjønt hans frustrasjon. Men når det tydeligvis er noe jenta ikke vil og ikke liker.... Hvorfor skal han da på død og liv ha det da? Liker han tanken på at hun skal gjøre noe hun ikke liker???? (og dere andre gutter støtter den tanken.....)

Tror det er mange menn som har gått med på stort bryllup for hennes skyld, uten å ha glede av det, ja, mange til og med med et visst ubehag. Man legger seg ikke paddeflat selv om man gjør noe hovedsaklig for å glede den man elsker.

Men det er allikevel grenser for hva man vil gjøre - selv om man elsker.

Og de grensene er det kun en selv som bestemmer!

Hvis jeg synes at analt er vondt/ekkelt/ubehagelig - må jeg da gjøre det bare fordi den jeg elsker digger det???

Er det ikke et like stort tegn på kjærlighet at man ikke krever at noen skal gjøre noe de ikke vil?

Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor TS sier hun er horete...

Er det horete å ha hatt anal og sugd en mann som man er kjæreste med????

TS sitt problem er kanskje at han er veldig uerfaren og litt misunnelig på andre som har prøvd mer. Man må jo være uerfaren når man mener at jente er horete fordi hun har utforsket ting seksuelt med kjæresten sin.

Jeg tror at TS vil at "balansen" mellom dem skal være lik. Han vil ha samme erfaringer som henne. Og det spiller ingen rolle om hun har likt det hun har gjort eller ei. Hun skal ikke har gjort noe mer enn ham. Men en sånn balanse kan man vel egentlig ikke forlange. Da blir jo ikke sex gøy lenger!!!

Skrevet
Jeg tror ikke problemstillingen oppstår med mindre hun har rast fra seg med andre menn. Som jeg har skrevet i flere innlegg allerede: Jeg tviler på at vi ville fått denne tråden om TS hadde hatt et spennende og eksperimentelt seksualliv der de gjorde alt mulig annet borttsett fra analsex.

Men bør ikke da TS' problem, være at de ikke har ett tilfredsstillende sexliv utifra hva han trenger, ikke utifra hva hun har gjort med andre før?

Jeg har f.eks i mine yngre og single dager, hatt trekant. Utav det, lærte jeg at jeg overhode ikke tenner på å ha trekant. Skal jeg måtte ha trekant med min kjære, dersom han ønsker seg dette, FORDI jeg har hatt det før? Selv om jeg lærte at jeg ikke likte det?

For dersom jeg ikke hadde erfaringen fra før, så kunne det jo tenkes jeg hadde gått med på å prøve det med ham, så sånn sett "går han glipp" av det fordi jeg har prøvd det før og ikke vil igjen.

Så enten, må man da gjøre ting man ikke vil, for ellers er man slem med kjæresten. Eller man bør helst aldri ha prøvd noe før. Og det er på siste punkt jeg lurer på alderen til de som mener dette, for jeg kan ikke i min villeste fantasi at tro at mange menn på min alder engang ønsker seg en kvinne som ikke har gjort noe seksuellt annet en å ligge tiltaksløs i misjonær og ikke prøvd å ha heftig sex før engang. Og det at jeg derfor lurer på deres alder, er faktisk ikke ment som noe hersketeknikk, det var ment som ett faktis og reellt spørsmål, nettop fordi jeg ikke helt skjønner forventningene dersom vi er på samme alder.

Skrevet
Aller helst vil dere gutta ha oss urørt av annen mannehånd (eller bæsjestake som det så vakkert ble skrevet her)! Og det enten vi er 20 eller 40! Det er det som er sannheten - igjen. Gutter = skaffer seg erfaring. Jenter = løse og horete. Ha ha ha, sånn går nu dagan.

Dette er jo bare tull. Typisk mange kvinner å reagere på denne måten så fort en mann har et spørsmål eller er kritisk til en kvinne sin fortid. Hvorfor kan du ikke bare respektere det, selv om du er uenig? Forsøkene på latterliggjøring at vi alle bare vil ha jomfruer osv. er jo bare helt tåpelig. Vil ha en jente som ikke har vært på alt og alle, og en jente som fortsatt har spennende sex igjen til meg. Ikke en som har 60 partnere og har brukt opp -analsex,oralsex osv. osv. på de andre 59 mennene hun har hatt ONS med osv. og kun har kjedelig og rutinemessig sex igjen. At det kan være så vanskelig, akkurat som dere kvinner ikke har noen preferanser når det kommer til oss menn! :ler:

Skrevet

:ler: Herlig innlegg!

Tror dette er den klassiske "sjalu på h*n som var der før meg"-syndromet. Det dukker opp ca 3-12 mnd inn i et nytt forhold, og handler mer om redlser og håp og ønsker enn om lausaktigheten til dama. I starten gjør man "alt" for hverandre og man tenker ikke over andre omstendigheter enn det som skjer der og da, den utkårede er "perfekt".

Så kommer det rett og slett til et punkt der man blir sjalu på de som var der før deg, fordi nå har den "verste" forelskelsen lagt seg, og nå begynner man å tenke mer på realitetene.

Det tar tid å trampe seg ut av denne floka laget av redlser, håp og ønsker, men når man har det, rusler nå forholdet og tiden avgårde. Og når man har vært sammen i et par år, bare ER den andre der, h*n er en del av deg, og selv om man kan få "sjalu-stev" innimellom, så stoler man på hverandre i større grad, og er ikke like opptatt av fortida, fordi man er trygg på at kjæresten din vil være sammen med DEG nå, fordi han har valgt DEG. Alt annet er det egentlig bare å drite i (pun not intended...)

Dette er helt normalt. Du er bare redd fordi du holder på å blotte ditt innerste til ei dame, og det skremmer deg. Hun kommer ikke til å gå fra deg for en "bad boy". Og hun skal ikke trenge ha analsex med deg for å bevise det.

Gjest hva/hvor
Skrevet
Dette er jo bare tull. Typisk mange kvinner å reagere på denne måten så fort en mann har et spørsmål eller er kritisk til en kvinne sin fortid. Hvorfor kan du ikke bare respektere det, selv om du er uenig? Forsøkene på latterliggjøring at vi alle bare vil ha jomfruer osv. er jo bare helt tåpelig. Vil ha en jente som ikke har vært på alt og alle, og en jente som fortsatt har spennende sex igjen til meg. Ikke en som har 60 partnere og har brukt opp -analsex,oralsex osv. osv. på de andre 59 mennene hun har hatt ONS med osv. og kun har kjedelig og rutinemessig sex igjen. At det kan være så vanskelig, akkurat som dere kvinner ikke har noen preferanser når det kommer til oss menn! :ler:

Men hva hvis TS samboer kun har hatt analsex med den ene typen og heller ikke hatt 59 eller 60 andre før TS, stiller det seg annerledes da? Noe vi ikke vet siden TS har forduftet fra hele tråden for lenge siden.

Jeg sier ikke at man ikke får ha personlige preferanser men her legger man veldig opp til at jenter som har hatt analsex og ikke liker det må ha hatt maaange seksuelle forhold. Det holdt med en kjæreste for min del for å finne ut at akkurat dette ikke var noe for meg.

Skrevet
Vil ha en jente som ikke har vært på alt og alle, og en jente som fortsatt har spennende sex igjen til meg. Ikke en som har 60 partnere og har brukt opp -analsex,oralsex osv. osv. på de andre 59 mennene hun har hatt ONS med osv. og kun har kjedelig og rutinemessig sex igjen.

Visste ikke at oralsex var sidestilt med analsex...? SÅ vanlig er nok ikke analsex, ikke på regelmessig basis hvertfall. Fordi det rett og slett er smertefullt, og dermed for de som virkelig liker det. Jenter har heller ikke noe g-punkt i ræva i motsetning til gutter.

Jeg tror det du mener med "kjedelig og rutinemessig sex" kanskje er det for dere gutter, som klarer å få orgasme så lenge dama er varm og levende, og selv om dere henger opp ned i en sele i en fryseboks og blir klora på ryggen av en bavian med ADHD.

Men for jenter trenger ikke misjonæren være bare den kjedelige misjonæren. For oss kan det være det raser adrenalin og kjærlighet og forelskelse gjennom hjernen når vi ser inn i øynene til mannen vi elsker over alt på jord, som får oss til å føle oss så sexy og trygg at vi elsker å ha sex med han. Vi er så komfortable at vi klarer å få orgasme, og føler oss elsket og varme og deilige etterpå. Men jeg skjønner at dette er en gjenganger for menn, dette med å føle seg som "den kjedelige, trygge snille (les: dumme) mannen hun har valgt". Det med at hun gikk gjennom ild og vann for å få deg og tjener mer enn nok til å klare seg selv, det ignorerer vi glatt. Og hvorfor? Fordi dette handler om redsler og selvtillit mer enn noe annet.

Dette med å "prøve nye stillinger" kan dessuten faktisk bare være kjedelig, fordi det kan være vanskeligere å ha det deilig da. Vi damer er som dere, vi vil også komme. Hundre stillinger på hundre ONSer, javel, men hvor mye likte vi det egentlig? Nei. Hvor mange ganger kom vi? Null. Alt bare for få respekten og oppmerksomheten til en mann vi liker. Fikk vi noe av delene etterpå? Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...