Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tror du misforstod/jeg ikke skrev innlegget mitt klart nok. For det første var det med oralsex - tenkte eksempler og ikke noe jeg selv har opplevd. Poenget mitt var følgende: For det første vet du ikke om det kun er han som hun har hatt analsex med.

For det andre så ta følgende tenkte eksempel: Jeg har gitt mine andre kjærester oralsex, også til ONS, men med tiden har jeg fått avsmak på oralsex generelt og liker det ikke lenger. Du innbiller deg da at når min nye kjæreste spør og jeg svarer "nei, gitt de andre damene mine oralsex, men det vil jeg ikke lenger, jeg er ferdig med det og har litt dårlig erfaring med det", at hun dama da reagerer positivt?? Det hadde vel de fleste damer hatt problemer med, i alle fall syns vært kjipt - om dere klarer å innrømme det da! Sammenligningen med oral og anal viser jo nok en gang DIN mening, alle har ikke samme mening. Sikkert mange gutter som tenker at det å slikke en dame mellom bena hvor - tiss, mensen,blod, utflod kommer ut ikke er noe super stas, og at de sånn sett f.eks. ikke syns analsex er noe "værre" eller mer hokuspokus. At ting skal komme ut og ikke inn der bak er jo nok en gang din mening, det er ikke noe fasit på det.

Poenget mitt er bare at en kan ikke argumentere med SIN EGEN SMAK og således skulle utelukke alt som ikke faller i smak, for så når det er noe som for gutten ikke faller i smak, bruke sine egne argumenter til hvorfor f.eks. oral og analsex ikke kan sammenlignes.

Oralsex er en ting og anal noe helt annet.

Oralsex kan jeg lett gi en mann - selv om jeg ikke hadde likt det så kunne jeg fint ha gjort det for hans skyld. For å tilfredstille hans behov.

De som sier nei til anal gjør det ofte fordi de synes det gjør vondt. Og derfor sier også jeg nei til det - fordi det er veldig ubehagelig! Ja, jeg har gjort det før. Detfor vet jeg at det er ubehagelig. Derfor kan jeg heller ikke bare se det fra hans ståsted og "finne meg i det" for å gi ham tilfredstillelse.

For ts sin dame så er det noe spesielt fordi hun "fant seg i det" eller gjorde det veldig frivillig (og hadde kanskje gjort det mange ganger før med andre også) derfor har på en måte ts rett i å klage. Og vi vet jo ingenting om hennes årsak til å si nei heller. Bare at hun ble syk den gangen. Hvordan hun opplevde dette aner vi jo ingenting om....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oralsex kan jeg lett gi en mann - selv om jeg ikke hadde likt det så kunne jeg fint ha gjort det for hans skyld. For å tilfredstille hans behov.

De som sier nei til anal gjør det ofte fordi de synes det gjør vondt. Og derfor sier også jeg nei til det - fordi det er veldig ubehagelig! Ja, jeg har gjort det før. Detfor vet jeg at det er ubehagelig. Derfor kan jeg heller ikke bare se det fra hans ståsted og "finne meg i det" for å gi ham tilfredstillelse.

For ts sin dame så er det noe spesielt fordi hun "fant seg i det" eller gjorde det veldig frivillig (og hadde kanskje gjort det mange ganger før med andre også) derfor har på en måte ts rett i å klage. Og vi vet jo ingenting om hennes årsak til å si nei heller. Bare at hun ble syk den gangen. Hvordan hun opplevde dette aner vi jo ingenting om....

Ja, men du sier ja til oralsex men nei til analsex og det er jo heeelt fair, men da må du også tolere at f.eks. den nye typen din sier nei til å gå ned på deg - for det liker ikke han. Da kan du heller ikke bli furten og grinete, for det må du bare respektere. Du kan ikke da si "jeg syns ikke det er noe problem å gi oralsex, og du bør heller ikke syns det er noe problem å gå ned på meg". Man kan ikke si at det kun er hva "jeg" selv synes, som skal lissom bestemme hva som er rett og hva som er naturlig osv. Bare for at du har gjort det en gang før så trenger ikke det si at neste gang ikke blir bra, med en gutt som f.eks. tar det mer med ro og hvor du slapper mer av - det er imidlertid ditt valg. Men da kan du heller ikke f.eks. bli grinete om typen nekter å slikke deg, for det har han gjort på andre damer og da syns han ikke det var noe stas. 99% hadde du da blitt grinete og sagt "kan ikke ha et forhold uten oralsex, så finito finale" - det blir da den ytterste form for dobbeltmoral, ukritiskhet og manglende selvinnsikt.

Krever du at alle gutter - uten et snev av å bli grinete - skal respektere dine grenser/ønsker, må du som et minimum respektere gutten sine ønsker og grenser - SELV OM DU SYNS DET ER MER LOGISK Å NEKTE Å HA ANALSEX, ENN AT EN GUTT NEKTER Å GI DEG ORALSEX.

Endret av kristian82
Skrevet

Forresten må damer snart skjønne at analsexen er for hennes skyld. Men det er jo hu som går glipp av noe.

Takke meg heller til dama mi, - hun er med på alt, - selv om det også kan være mistenkelig.

Gjest Megigjen
Skrevet
Ja, men du sier ja til oralsex men nei til analsex og det er jo heeelt fair, men da må du også tolere at f.eks. den nye typen din sier nei til å gå ned på deg - for det liker ikke han. Da kan du heller ikke bli furten og grinete, for det må du bare respektere. Du kan ikke da si "jeg syns ikke det er noe problem å gi oralsex, og du bør heller ikke syns det er noe problem å gå ned på meg". Man kan ikke si at det kun er hva "jeg" selv synes, som skal lissom bestemme hva som er rett og hva som er naturlig osv. Bare for at du har gjort det en gang før så trenger ikke det si at neste gang ikke blir bra, med en gutt som f.eks. tar det mer med ro og hvor du slapper mer av - det er imidlertid ditt valg. Men da kan du heller ikke f.eks. bli grinete om typen nekter å slikke deg, for det har han gjort på andre damer og da syns han ikke det var noe stas. 99% hadde du da blitt grinete og sagt "kan ikke ha et forhold uten oralsex, så finito finale" - det blir da den ytterste form for dobbeltmoral, ukritiskhet og manglende selvinnsikt.

Krever du at alle gutter - uten et snev av å bli grinete - skal respektere dine grenser/ønsker, må du som et minimum respektere gutten sine ønsker og grenser - SELV OM DU SYNS DET ER MER LOGISK Å NEKTE Å HA ANALSEX, ENN AT EN GUTT NEKTER Å GI DEG ORALSEX.

Nå bare misforstår du.

Jeg sa jo at jeg LETT kunne ha gitt en mann oralsex - selv om jeg ikke hadde likt det!!! Nå liker jeg å gjøre det da. Så det r ikke noe problem.

Jeg blir heller ikke grinete om en mann ikke vil gjøre en ting som jeg liker.

Men det var ikke det som var poenget. Mitt poeng var at man ikke kan sammenligne oral og anal.

Sett at en jente ikke liker noen av delene. Hun kan allikevel lett gjøre oral. Men anal kan det være verre med fordi det kan gjøre veldig vondt for noen jenter. Da blir det feil av gutten å si at hun skal respektere hans ønske og gjøre det - bare fordi han respekterer hennes ønske om f.eks å gå ned å henne.

Jeg mener ikke at det er logisk å nekte anal. Bare at det er veldig forståelig at man nekter det om det gjør vondt. Oral gjør da ikke fysisk vondt!!! Og å bli grinete for at dama ikke vil gjøre noe som gjør vondt er da ganske tåpelig eller?

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Nå har vel ikke gjest over sagt noe av dette heller da så hvorfor fyrer du deg så opp?? Hun sier jo at hun fint kan utføre oralsex selv om hun ikke skulle like det.

Hun sier da ikke et eneste sted at mannen skal gjøre akkurat de tingene hun gjør tilbake!!! Hun sier bare at det med anal ikke alltid er noe jenter kan være med på fordi det gjør vondt!!! Så det at man sier nei til anal har da ingenting å gjøre med at man ikke respekterer gutten sine ønsker! Man kan da ikke drive å gjøre ting man synes er vondt heller da!!!

Det kan ikke alltid være sånn at fordi "du" gjorde noe for meg så jeg gjøre noe for "deg". Man driver da ikke å fører regnskap for sexen heller!

Det er ikke sånn øye for øye, og tann for tann opplegg er det?

Samtidig har du rett i at det noen ganger så kan noe som ikke fungerte med en gutt fungere med en annen.

Gjest patronising
Skrevet
Nå har vel ikke gjest over sagt noe av dette heller da så hvorfor fyrer du deg så opp?? Hun sier jo at hun fint kan utføre oralsex selv om hun ikke skulle like det.

Hun sier da ikke et eneste sted at mannen skal gjøre akkurat de tingene hun gjør tilbake!!! Hun sier bare at det med anal ikke alltid er noe jenter kan være med på fordi det gjør vondt!!! Så det at man sier nei til anal har da ingenting å gjøre med at man ikke respekterer gutten sine ønsker! Man kan da ikke drive å gjøre ting man synes er vondt heller da!!!

Det kan ikke alltid være sånn at fordi "du" gjorde noe for meg så jeg gjøre noe for "deg". Man driver da ikke å fører regnskap for sexen heller!

Det er ikke sånn øye for øye, og tann for tann opplegg er det?

Samtidig har du rett i at det noen ganger så kan noe som ikke fungerte med en gutt fungere med en annen.

Noen fører regnskap dessverre, og er veldig opptatt av å ikke føle seg forfordelt. Men dette vokser de av seg med årene hvor de ser at livet er mer enn at de ikke får analsex men forgjengeren fikk.

Gjest Gjest_Macy_*
Skrevet

Hæææ???

Vanvittig rettferdighetsprinsipp på deg Kristian!!! :gjeiper:

Jeg kan personlig fint suge en mann som ikke liker å slikke meg. Jeg blir ikke grinete fordi om han ikke "gir noe" tilbake. Ut ifra det personlige perspektivet så er det like logisk å nekte begge deler. Men det er nå engang så at anal kan gi mer fysisk ubehag enn det gjør ha gi oral. (har du prøvd en dildo opp i rompa eller? En stor en? Jeg synes at alle gutte som ikke forstår en jentes nei burde prøve selv)

Hvis jeg sier nei til analsex med en fyr så blir jeg heller ikke grinete om han sier at han ikke synes oral er noe stas. Det er jo helt "fair". Men vi kan ha helt ulike årsaker til at vi ikke liker å gjøre de tingene. Hvis jeg hadde anal med en annen så kan det hende det funka fordi han hadde liten tiss. Også har den nye kjæresten min en veldig stor tiss og det har jeg kanskje også prøvd før og det gjør vondt! Så enkelt kan det være. Og kjæresten min likte ikke å slikke hun forrige fordi hun smakte så vondt. Det gjør kanskje ikke jeg.

Men samtidig så tenker jeg vel da at han mest av alt sier nei til oral (hvis jeg har sagt nei til anal) for å "hevne" seg litt på at jeg ikke ville ha anal. Og det er jo barnslig. Og hvis det viser seg at han virkelig bare sier det for å hevne seg da er ikke jeg hverken dobbeltmoralist, ukritisk eller mangler selvinnsikt, hvis jeg allikevel mener han kan gjøre det. Det er vel heller gutten som har problemer da.... Og da kan vel jeg bare være barnslig tilbake og si at det ikke blir noe suging heller! Så har vi det liksom igang. Blir ikke mye moro da nei, for da skal vel han ta igjen med noe også! :gjeiper:

(jeg spøker litt nå)

Men selvfølgelig, har han like stor aversjon mot oral som jeg har mot anal så er det helt greit. Full respekt!!! Man må da bare respektere at noen ikke liker enkelte ting og heller sette pris på det de liker! Ellers blir sex noe man forbinder med noe negativt og med plikter - og det er da ikke mye stas.

Skrevet
Men selvfølgelig, har han like stor aversjon mot oral som jeg har mot anal så er det helt greit. Full respekt!!! Man må da bare respektere at noen ikke liker enkelte ting og heller sette pris på det de liker! Ellers blir sex noe man forbinder med noe negativt og med plikter - og det er da ikke mye stas.

Ja. Og vi er vel ferdige med den tiden hvor sex var en plikt, er vi ikke?

Gjest Stewart
Skrevet
Man kan ikke si at det kun er hva "jeg" selv synes, som skal lissom bestemme hva som er rett og hva som er naturlig osv

Jo det kan man!

Man kjenner seg selv best og skal selv bestemme hva som er rett og naturlig for seg selv. Å gi blaffen i sine egne grenser for å "please" andre når man ikke liker noe om noe, er ikke riktig. Og når man har respekt for sine egne grenser så er det klart at man også respekterer andres!!!

Et par skal sammen finne ut av hva som er riktig i deres forhold. Det er ikke en person som skal styre den andre. Men det er ikke å bestemme for den andre om man sier klart ifra om hva man ikke vil gjøre. Like lite som det er å bestemme når man sier at man har lyst til noe.

Har det andre parten også lyst så er det kjempefint. Sier den andre parten nei så må man bare respektere det. Er det så vanskelig da?

Dette er jo noe man lærer barn fra de er små. At ingen skal få gjøre ting med de som de selv ikke vil. Det gjelder voksne også det!!

Ha sex!!! Nyt sex! Gjør hva dere vil!! Men respekter hverandre!! Og kutt ut dette med at "jeg gjorde for deg så da må du gjøre for meg" og ikke minst kutt ut "du gjorde for eksen da må du gjøre for meg"!!

Gjest Gjest_2ne2_*
Skrevet

Jeg skjønner det er vanskelig for deg, og at du får bilder i hodet av dama de får seg foran og bak om hverandre.

Men har du spurt henne om selve sexen? Om hun likte det? Jeg har selv hvert i en forhold hvor jeg har vært så forelsket og naiv at jeg kunne vært med på det meste. Det er ikke sikkert dama i utgangspunktet hadde lyst, men ikke ville si nei til daværende kjæreste..

Og det at hun ikke vil ha analsex med deg kan være at han forrige var brutal og at hun ikke egentlig likte det. Hun var kun vant med analsex, så hun foretrekker heller vaginal som hun kan gjøre med deg.

Skrevet
Jeg skjønner det er vanskelig for deg, og at du får bilder i hodet av dama de får seg foran og bak om hverandre.

Men har du spurt henne om selve sexen? Om hun likte det? Jeg har selv hvert i en forhold hvor jeg har vært så forelsket og naiv at jeg kunne vært med på det meste. Det er ikke sikkert dama i utgangspunktet hadde lyst, men ikke ville si nei til daværende kjæreste..

Godt poeng. Men jeg er ikke sikker på om det gjør det så mye lettere å svelge. Kanskje snarere tvert imot. Hvis dette er kvinnen i ditt liv, hun du ønsker å dele livet med, vil det nok også være litt sårt om hun tidligere, overfor andre menn har vært så forelsket at hun kunne gjøre hva som helst, men at det altså ikke gjelder deg...

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet
Godt poeng. Men jeg er ikke sikker på om det gjør det så mye lettere å svelge. Kanskje snarere tvert imot. Hvis dette er kvinnen i ditt liv, hun du ønsker å dele livet med, vil det nok også være litt sårt om hun tidligere, overfor andre menn har vært så forelsket at hun kunne gjøre hva som helst, men at det altså ikke gjelder deg...

Hvis dette er "kvinnen i ditt liv" så har du vel såpass respekt for henne og er så glad i henne at du forstår og aksepterer hennes nei til enkelte ting.

Vær glad til at hun ikke er naiv lenger og ikke går på akkord med seg selv!

Vær glad for at hun overfor deg tørr å si hva hun mener og ikke bare jatter med og er med å ting som hun ikke vil.

Hvorfor skal mannen henge seg så veldig opp i akkurat denne ene tingen han ikke får seksuelt!! Han får en ærlig jente som har tillit til ham. Heller det enn en nikkedukke som er med på hva som helst og ikke har selvinnsikt og respekt for egne grenser.

Også må dere slutte med dette at det er så sårt at hun gjorde noe med en eks og ikke vil gjøre det igjen. Get over it!!![/i] Man har sikkert gjort masse forskjellig med mange forskjellige i løpet av et liv. Men man skylder da ikke fremtidige/nåværende partnere å gjøre det samme med de.

"Du ble med eksen din på fjelltur, du hadde anal med eksen din, du stekte kjøttkaker til eksen din, du betalte mobilregninga til eksen din - meg da? meg da? meg da?" Jeg regner med at en mann jeg er/blir sammen med har egne erfaringer og har gjort litt av hvert for sine egne ekser. Jeg vil bli behandlet ut ifra hvem jeg er og blir da ikke såret fordi han har gjort noe med andre som ikke lenger er aktuelt for ham å gjøre.

Ut over det så er det jo rimelig tullete å begrunnet et "nei" med å fortelle om at du før faktisk gjorde det du sier nei til.

Snakker kun om ekser seksuelt når det er for å si at den nåværende er myyyye bedre i senga jeg! Jeg ser heller ingen grunn til at man skal bli misunnelig på at en eks gjorde noe som jeg ikke likte. Du er jo rimelig ego om du skal trumfe igjen at du også skal få lov da. Å stå der med dådyrblikk og si at det er så sårt.... Sorry. Den synes jeg man skal spare seg. Det er en grunn til at jenta sier nei. Respekter det!!! Det koster kanskje jenta mer å faktiske gjøre dette for deg enn det koster deg å være foruten dette. Er man glad i hverandre så forstår man da det. Og det betyr da ikke at man ikke er spennende i senga og har rast fra seg!!

Man er rimeligenspora i tankegangen sin om man tenker sånn.

Skrevet

SITER

Man kan ikke si at det kun er hva "jeg" selv synes, som skal lissom bestemme hva som er rett og hva som er naturlig osv

Jo det kan man!

Man kjenner seg selv best og skal selv bestemme hva som er rett og naturlig for seg selv. Å gi blaffen i sine egne grenser for å "please" andre når man ikke liker noe om noe, er ikke riktig. Og når man har respekt for sine egne grenser så er det klart at man også respekterer andres!!!

Nå har du jo klippet sitatet ut uten henvisning til innlegget det stod i, men hvis jeg ikke husker feil var det Kristian som skrev dette. Og slik jeg leste ham er dette å snu meningen av sitatet helt på hodet. Det han ville ha frem var, hvis jeg forstod ham rett, nettopp at det ikke kan være jeg (les: kvinnen) alene som skal bestemme hva som er rett og naturlig i et forhold. I et forhold må partene stille likt og det er ikke hun som har definisjonsmakten i forhold til hva som er greit og hva som ikke er greit.

Så om hun synes analsex stinker, men mener at han bør utføre oralsex på henne selv om han synes oralsex suger, ser vi et forsøk på å tilrane seg definisjonsmakten over seksualiteten, og da er det ikke lenger snakk om gjensidighet, men om at den ene ønsker å dominere. Begge parter bør kunne strekke seg og bidra til at den andre får gode opplevelser, men selvsagt ikke dersom man har en alvorlig sperre på et område. Men så tror jeg heller ikke det ville vært noe problem for TS å avstå fra analsex om de ellers hadde et spennende og grensesprengende sexliv.

Skrevet
Også må dere slutte med dette at det er så sårt at hun gjorde noe med en eks og ikke vil gjøre det igjen. Get over it!!![/i] Man har sikkert gjort masse forskjellig med mange forskjellige i løpet av et liv. Men man skylder da ikke fremtidige/nåværende partnere å gjøre det samme med de.

Så sant så sant Gro Anita. Og hvis det er så sårt så får paret snakke om det da.

Man løser ikke problemet med å gi den som er "sår" viljen sin. Man løser sånne sjalusi-problemer med å snakke sammen og gi den "såre" parten trygghet i at man ikke sier nei for å såre.

Og dette er aldri noen konkurranse om hvem som har rett. Eller om hvem sitt behov som skal tilfredstilles. Hennes behov for å si nei eller hans behov for å få en fantasi oppfylt. Det er ikke sammenlignbart uansett hvordan det snus og vendes på.

Skrevet

Hvis dette er "kvinnen i ditt liv" så har du vel såpass respekt for henne og er så glad i henne at du forstår og aksepterer hennes nei til enkelte ting.

Ja. Jeg har skrevet ganske mange innlegg i denne tråden og har gjentatt ganske mange ganger at jeg ikke tror TS ville reagert som han gjorde om de ellers hadde hatt et spennende og eksperimentelt sexliv. Jeg tror TS opplever at hans forgjengers begrensede sexrepertoar faktisk fortoner seg mer kinky og spennende enn det sexliv hun har med ham. Det er derfor det føles så kjipt. Det er ingen av oss som mener at hun på død og liv skal gi ham analsex, i hvert fall ikke hvis hun har en sterk sperre mot det. Har man et utfordrende sexliv tror jeg ikke det er så mange som ville hatt problemer med å avstå fra analsex, selv ikke om hun har gitt dette til alle tidligere menn hun har hatt sex med.

Vær glad til at hun ikke er naiv lenger og ikke går på akkord med seg selv!

Vær glad for at hun overfor deg tørr å si hva hun mener og ikke bare jatter med og er med å ting som hun ikke vil.

Hvorfor skal mannen henge seg så veldig opp i akkurat denne ene tingen han ikke får seksuelt!! Han får en ærlig jente som har tillit til ham. Heller det enn en nikkedukke som er med på hva som helst og ikke har selvinnsikt og respekt for egne grenser.

"Du ble med eksen din på fjelltur, du hadde anal med eksen din, du stekte kjøttkaker til eksen din, du betalte mobilregninga til eksen din - meg da? meg da? meg da?" Jeg regner med at en mann jeg er/blir sammen med har egne erfaringer og har gjort litt av hvert for sine egne ekser. Jeg vil bli behandlet ut ifra hvem jeg er og blir da ikke såret fordi han har gjort noe med andre som ikke lenger er aktuelt for ham å gjøre.

Ut over det så er det jo rimelig tullete å begrunnet et "nei" med å fortelle om at du før faktisk gjorde det du sier nei til.

Snakker kun om ekser seksuelt når det er for å si at den nåværende er myyyye bedre i senga jeg! Jeg ser heller ingen grunn til at man skal bli misunnelig på at en eks gjorde noe som jeg ikke likte. Du er jo rimelig ego om du skal trumfe igjen at du også skal få lov da. Å stå der med dådyrblikk og si at det er så sårt.... Sorry. Den synes jeg man skal spare seg. Det er en grunn til at jenta sier nei. Respekter det!!! Det koster kanskje jenta mer å faktiske gjøre dette for deg enn det koster deg å være foruten dette. Er man glad i hverandre så forstår man da det. Og det betyr da ikke at man ikke er spennende i senga og har rast fra seg!!

Man er rimeligenspora i tankegangen sin om man tenker sånn.

Du kunne sluppet hele denne lange meldingen om du hadde giddet lese et par av innleggene mine. ;) La meg bare lime inn et par:

Ja, man tilpasser seg den andre, det går begge veier. Det er vel ikke slik at jeg nødvendigvis ville ønske at kjæresten min gjorde akkurat det samme med meg som med den forrige. Men det som vil føles litt sårt er om hun har vært mye villere og mer vågal med andre, gått lenger og hatt sterkere kicks med dem. Det handler altså ikke om å kopiere seksuelle scener, men om å kunne utforske det seksuelle sammen med samme grad av eventyrlyst og vilje til å utfordre seg selv som i tidligere forhold.

For meg vil det ikke være noe problem at hun har gitt andre heftige opplevelser og sterke kicks, det som er sårt er om hun har rast fra seg og mistet evnen til å ha tilsvarende opplevelser med meg.

Du gikk for øvrig glipp av det som var poenget i innlegget du svarte på, nemlig at Gjest 2ne2 kanskje kan ha rett i at det kan ha vært sterk forelskelse som fikk henne til å gi mer til den forrige, men at det neppe vil føles som noen stor trøst at hun har vært så mye mer forelsket i ham.

Gjest Gjest_2ne2_*
Skrevet

Det er ikke sikkert hun var mer forelsket i han forrige enn deg. Men det er mulig dere har et annet fohold. Hun føler seg kanskje tryggere og føler ikke presset og maset fra deg om å ha analsex.

Jeg skjønner det er tungt og svelge, men det er noe hun har gjort før (kanskje presset eller ikke tort og si nei til), hun ble syk av det og har kanskje mistet helt lysten til det.

Ting har skjedd, men er du villig til å droppe hele dama for noe hun kanskje sitter og angrer for og har frykt for i dag...?

Skrevet
Det er ikke sikkert hun var mer forelsket i han forrige enn deg. Men det er mulig dere har et annet fohold. Hun føler seg kanskje tryggere og føler ikke presset og maset fra deg om å ha analsex.

Jeg skjønner det er tungt og svelge, men det er noe hun har gjort før (kanskje presset eller ikke tort og si nei til), hun ble syk av det og har kanskje mistet helt lysten til det.

Ting har skjedd, men er du villig til å droppe hele dama for noe hun kanskje sitter og angrer for og har frykt for i dag...?

Hehe, jeg tror du misforstår litt; det er ikke jeg som er TS. Les litt gjennom tråden så får du se hva jeg står for. Jeg ville forhåpentligvis ikke kommet i en slik situasjon da jeg er ganske bevisst at jeg trenger en jente jeg passer så noenlunde sammen med seksuelt. Jeg trenger en jente som fortsatt er eventyrlysten og ønsker å leke. Og har man et godt og eksperiementelt seksualliv ville det ikke kostet så mye å avstå fra analsex.

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet
Ja. Jeg har skrevet ganske mange innlegg i denne tråden og har gjentatt ganske mange ganger at jeg ikke tror TS ville reagert som han gjorde om de ellers hadde hatt et spennende og eksperimentelt sexliv. Jeg tror TS opplever at hans forgjengers begrensede sexrepertoar faktisk fortoner seg mer kinky og spennende enn det sexliv hun har med ham. Det er derfor det føles så kjipt. Det er ingen av oss som mener at hun på død og liv skal gi ham analsex, i hvert fall ikke hvis hun har en sterk sperre mot det. Har man et utfordrende sexliv tror jeg ikke det er så mange som ville hatt problemer med å avstå fra analsex, selv ikke om hun har gitt dette til alle tidligere menn hun har hatt sex med.

Du kunne sluppet hele denne lange meldingen om du hadde giddet lese et par av innleggene mine. ;) La meg bare lime inn et par:

Du gikk for øvrig glipp av det som var poenget i innlegget du svarte på, nemlig at Gjest 2ne2 kanskje kan ha rett i at det kan ha vært sterk forelskelse som fikk henne til å gi mer til den forrige, men at det neppe vil føles som noen stor trøst at hun har vært så mye mer forelsket i ham.

Jo jeg har fått med meg at du har skrevet dette med at det ikke ville vært så stort problem om de hadde et spennende og eksperimentelt sexliv.

Men selv om de ikke har et spennende og eksperimentelt sexliv så bør han allikevel ha forståelse for hennes nei hvis han virkelig er glad i jenta!

Dere snakker om sex og sex og sex. Og behov for sex og hva man nærmest fortjener å få av sex. Men hva med kjærlighet, tillit og følelser????

Han har vel noe av dette også - ikke bare ønsker og behov om sex?

(og nå snakker jeg om TS og ikke deg Cuckold - jeg tror du er i besittelse av mye som TS hadde vært tjent med å ha).

Det med forelskelse. Ja det kan ha vært en stor forelskelse som gjorde at hun var ettergivende for eksen. Men jeg ser ikke sammenhengen ved at jenta skal være ettergivende for TS også - for å bevise at hun også er forelsket i ham.

Mulig min oppfatning av dette er farget av at jeg ikke måler mennesker og følelser på den måten.

Hvis en mann sier til meg at han gjorde mye dumt med en eks fordi han var så forelsket i henne. Ja da var du dum da, tenker jeg. Jeg blir jo ikke sjalu og vil at han skal være like dum og viljeløs sammen men meg for å bevise at han også er forelsket nok i meg.

Gjest Gjest_dame_*
Skrevet
Hvis en mann sier til meg at han gjorde mye dumt med en eks fordi han var så forelsket i henne. Ja da var du dum da, tenker jeg. Jeg blir jo ikke sjalu og vil at han skal være like dum og viljeløs sammen men meg for å bevise at han også er forelsket nok i meg.

Jeg oppfatter det ikke på samme måte som deg. Tror ikke ts vil hun skal være viljeløs i det hele tatt. Han forventer ikke den samme urenslige sexen hun hadde tidligere, men stusser over at han ikke får vanlig analsex. Han er sjokkert over det han nettopp har fått vite. Det forstår jeg godt. Jenta oppførte seg på denne viljeløse måten hver dag i flere måneder rett før hun ble sammen med ts.

Gjest Gjest_Gro Anita_*
Skrevet
Jeg oppfatter det ikke på samme måte som deg. Tror ikke ts vil hun skal være viljeløs i det hele tatt. Han forventer ikke den samme urenslige sexen hun hadde tidligere, men stusser over at han ikke får vanlig analsex. Han er sjokkert over det han nettopp har fått vite. Det forstår jeg godt. Jenta oppførte seg på denne viljeløse måten hver dag i flere måneder rett før hun ble sammen med ts.

Nei men så vet vi heller ikke noe om hva ts vil - fordi det har vært stille fra hans kant her i tråden.

Det jeg skrev var mer en kommentar til en oppfatning av saken.

Det er jo jo helt fair hvis ts er slik at han tril tross for å være sjokkert over hva jenta har gjort med en eks allikevel har lyst til at hun skal gjøre deler av det med ham. At han har lyst på anal sier jeg ingenting på. Men hun sier nei, og det må hun få lov til.

Noen i denne tråden har da sagt at hun kanskje lot seg styre til å gjøre ting hun ikke ville fordi hun var så forelsket. Det er kanskje litt søkt å tro at noen gjør ting de ikke vil i flere måneder ut av forelskelse. Men slikt skjer! Kvinner lever i voldelige ekteskap også i flere år, og hevder at de elsker mannen sin og forsvarer ham!

Vi aner egentlig ingenting om hvorfor hun gjorde som hun gjorde elller hvordan hennes forhold til eksen egentlig var. Vi bare gjetter!!!

Men om hun nå var så forelsket i eksen sin da, så skal ikke TS måle hennes det at hun er forelsket i ham selv ut ifra hva hun er villig til å gjøre seksuelt. At hun var villig til diverse ting med eksen har ikke noe med saken å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...