waco Skrevet 14. august 2009 #261 Skrevet 14. august 2009 Nei det er ikke mine ord. Det var belladonna som bruker anal som ydmykelser og maktdemonstrasjon. For meg så er anal mer variasjon, - ikkeno must, - men greit å ha prøvd ut.
Gjest Eurodice Skrevet 14. august 2009 #262 Skrevet 14. august 2009 Nei det er ikke mine ord. Det var belladonna som bruker anal som ydmykelser og maktdemonstrasjon. For meg så er anal mer variasjon, - ikkeno must, - men greit å ha prøvd ut. Nå vrir du på det som ble skrevet. Jeg vet ikke hvordan man legger inn flere sitater, så jeg siterer etter hukommelsen. (Dessuten kan du bare bla deg tilbake.) Du skrev: Dere skjønner ikke at anal handler om å sette dama litt på plass. Jeg spør om dette er ment som maktdemonstrasjon og ydmykelser. Dette bekrefter du i ditt neste svar. Kan du ikke stå for det du selv skriver?
aline Skrevet 16. august 2009 #263 Skrevet 16. august 2009 I alle de innlegg jeg har skrevet om temaet er det bare et par ganger jeg har nevnt dette med å få gi henne hennes sterkeste kicks, så du må ikke oppfatte at det er det eneste som betyr noe. Selv om det nok er viktigere for meg enn for en som er mindre eventyrlysten. Det er jo litt vesentlig at man finner noen man passer så noenlunde sammen med seksuelt, og det er nok derfor jeg selv har opplevd at et par av mine ekser har hatt sine sterkeste kicks med andre menn. jeg tror rett og slett vi misforstår hverandre totalt, vil jeg tro. Jeg kan liksom ikke annet en å tenke "jamen han skjønner jo ikke vha jeg sier!!!" Det jeg sier, er nemlig OVERHODE ikke at misjonæren i seg selv, er det heftigste jeg vet om, men at sex med den jeg er med nå, er heftigere en hva jeg har opplevd før, uansett hva vi gjør og hva jeg har gjort før. Om vi har sex i misjonæren eller om vi har sex hengende opp ned etter en krok i taket, er ikke det som avgjør hvor stort kick det blir, ihvertfall ikke foreløpig, siden vi er helt ferske. Og selv om man kan ha den heftigste sexen ever med den man er med, så betyr det overhode ikke at man IKKE er eventyrlysten! Ja, det er viktig at man finner en som passer med en selv, i ts tilfelle, vet vi ikke hva som er rett. Vi vet ikke om det er dama som er "kjedelig" seksuellt eller om det er han som har fått en hang-up etter å ha funnet ut hva hun gjorde med en før seg. Ingen av delene vil være første gangen. Jeg forøvrig, er enig med deg, jeg trenger en som er leken, eventyrlysten og som ikke bare tar tre jukk i misjonæren, snur seg rundt og sovner!! Det hadde vært noe som aldri kom til å fungere i lengen, fordi selv om jeg altså har prøvd masse før, og funnet ut noen ting jeg ikke har lyst til å gjenta, så betyr det IKKE at jeg ikke er eventyrlysten eller ikke ønsker/trenger å leke med sexen. Helt med på den, og det betyr jo bare at du er fornøyd med seksuallivet og kanskje ville ha en del overskudd til å komme ham i møte hvis han skulle ha litt mer sans for eksperimentering enn du har. Her tar du altså heeeelt feil, det at jeg har suveren sex med ham, har nemlig ikke noe med hvilken stilling eller ikke vi har sex i, det har noe med at HAN gir meg kicks jeg ikke har hatt før. Det betyr IKKE at jeg ikke er eventyrlysten eller eksperimentell. Det er faktisk mulig å BÅDE nyte nær og sensuell sex med en som virkelig tenner en på alle områder, uten å gjøre så store ting ut av det, OG like å eksperimentere og leke seg både med stillinger, steder og stort sett. Noe heldigvis både jeg og han har funnet ut, selv om vi foreløpig ikke har kastet oss ut på masse, fordi det foreløpig ikke er der behove ligger. Og det at man har gjort seg noen erfaringer om ting man ikke liker, tilsier overhode ikke at man ikke er nysgjerrig på å prøve ut andre ting. Det er ikke svart/hvitt, det er ikke enten henge i taket eller misjonæren i mørket, det finnes utrolig mange andre muligheter. Nå er det ikke sikkert du og jeg ville passet så godt sammen seksuelt, og derfor blir det vel ganske unødvendig å presisere at det jeg ønsker meg er et forhold der vi er hverandres forsvarere eller ambassadører. Med det mener jeg at man er opptatt av hva den andre faktisk opplever, jeg av hva hun opplever, hun av hvordan jeg opplever det. For min del betyr det at jeg er helt avhengig av en jente som har lyst til å eksperimentere. Én ting er at hun - og jeg - begge strekker oss for å realisere den andres fantasier; det ville vært noe helt annet om alt hun var med på utover standardrepertoaret handlet om å strekke seg og komme meg i møte. Hun må ha lyster som matcher mine og en stor grad av egeninteresse i forhold til det sexliv vi lever. Ellers blir det et ulykkelig forhold. Jeg er ikke ute etter et skjevt forhold til en selvoppofrende Florence Nightingale som eksperimenterer bare for å glede meg. Om vi passer sammen eller ikke er vel egentlig helt uinteressant, emn vi er ganske enige på det du sier her. Så om jenta jeg blir sammen med skulle ha rast fra seg eller hatt opplevelser med andre menn som påvirker vårt seksualliv, vil jeg gjerne at hun skal si til seg selv: "Jeg vil ikke la han få gjøre det samme som min eks, men jeg vil likevel sørge for at han ikke kommer dårligere ut." Og da ville det selvsagt ikke holde om hun sa til seg selv: "For meg er samleie i misjonærstillingen faktisk veien til de beste sexopplevelsene, og siden jeg opplever dette som den heftigste sexen, har jeg kommet ham i møte selv om vi ikke gjør noe mer. For han får jo den heftigste sexen jeg har hatt." Det er dette med "rast fra seg" og "hatt opplevelser med andre som påvirker vårt seksualliv" som skurrer hos meg, ellers er vi ganske enige tror jeg. Og selvsagt skal man ønske å gjøre det best mulig, men hvorfor denne sammenligningen? Jeg sammenligner aldri min nåværende med mine ekser, verken seksuellt eller ellers, og jeg VET at han ikke ønsker å bli sammenlignet med dem heller. På lik linje med at jeg ikke ønsker å bli sammenlignet med hans ekser. Hva han gjorde med sine ekser og ikke, er jeg revnende lite interessert i, det er hva han gjør med meg, og om det oppfyller det jeg ønsker, og det samme fra hans side, som er interessant. Jeg vil alltid gjøre mitt for at han skal nyte sexen vår best mulig, det samme gjør han for meg. Hva det innebærer, varierer. Og hvem i denne tråden har sagt noe om "for meg er samleie i misjonærstillignen faktisk veien til den beste sexopplevelsen... " eller heftigste, dersom du sikter til det jeg sa om at jeg har mine heftigste kick med min nåværende, så har det ingenting med misjonær å gjøre, men alt å gjøre med HAM. Han kan ta meg fra en spent fast i ett klesskap for den sakens skyld, HAN tenner meg altså så mye at SELV misjonæren gir meg heftigere kick en jeg har hatt i mer utfordrende situasjoner. mulig ikke alle jenter er sånn, og mulig ikke menn er sånn i det hele tatt, men HVEM man har sex med, og hvor han treffer, har faktisk mye å si for hva man får ut av det. Jeg VET at SELV misjonæren, vil være heftiere med min nåværende for meg en om jeg står på hodet i en park og har sex med en overdimensjonert fremmed. Og det er altså ikke fordi det er heftigere med misjonæren en hodestående i parken, men fordi det er med ham.
FantasDick Skrevet 17. august 2009 #264 Skrevet 17. august 2009 100% enig med Aline, hvert eneste ord! Har lest meg oppgitt og småirritert i denne tråden, men Aline får det fram!!
Cuckold Skrevet 17. august 2009 #265 Skrevet 17. august 2009 I alle de innlegg jeg har skrevet om temaet er det bare et par ganger jeg har nevnt dette med å få gi henne hennes sterkeste kicks, så du må ikke oppfatte at det er det eneste som betyr noe. Selv om det nok er viktigere for meg enn for en som er mindre eventyrlysten. Det er jo litt vesentlig at man finner noen man passer så noenlunde sammen med seksuelt, og det er nok derfor jeg selv har opplevd at et par av mine ekser har hatt sine sterkeste kicks med andre menn. jeg tror rett og slett vi misforstår hverandre totalt, vil jeg tro. Jeg kan liksom ikke annet en å tenke "jamen han skjønner jo ikke vha jeg sier!!!" Det jeg sier, er nemlig OVERHODE ikke at misjonæren i seg selv, er det heftigste jeg vet om, men at sex med den jeg er med nå, er heftigere en hva jeg har opplevd før, uansett hva vi gjør og hva jeg har gjort før. Om vi har sex i misjonæren eller om vi har sex hengende opp ned etter en krok i taket, er ikke det som avgjør hvor stort kick det blir, ihvertfall ikke foreløpig, siden vi er helt ferske. Og selv om man kan ha den heftigste sexen ever med den man er med, så betyr det overhode ikke at man IKKE er eventyrlysten! Ja, det er viktig at man finner en som passer med en selv, i ts tilfelle, vet vi ikke hva som er rett. Vi vet ikke om det er dama som er "kjedelig" seksuellt eller om det er han som har fått en hang-up etter å ha funnet ut hva hun gjorde med en før seg. Ingen av delene vil være første gangen. Jeg forøvrig, er enig med deg, jeg trenger en som er leken, eventyrlysten og som ikke bare tar tre jukk i misjonæren, snur seg rundt og sovner!! Det hadde vært noe som aldri kom til å fungere i lengen, fordi selv om jeg altså har prøvd masse før, og funnet ut noen ting jeg ikke har lyst til å gjenta, så betyr det IKKE at jeg ikke er eventyrlysten eller ikke ønsker/trenger å leke med sexen. Om du vil kalle deg eventyrlysten eller ikke er ikke vesentlig for meg. Det jeg ønsket å få frem er at jenter som er eventyrlystne i forhold til det jeg legger i ordet naturlig nok ofte vil oppleve sine sterkeste kicks nettopp i settinger der de lever ut sine forbudte fantasier. Jeg kan ikke se at jeg har misforstått deg. Jeg har forstått at du får sterkere sex med din nåværende kjæreste selv om dere ikke eksperimenterer stort. Og det er flott. Men: Les igjen hva jeg skrev: Dette med å gi henne hennes sterkeste kicks må ikke oppfattes som det eneste som betyr noe. I alle de innlegg jeg har skrevet om denne problematikken er det bare et par der jeg har nevnt dette. For å utdype: Selv om jeg som mann er opptatt av hennes opplevelse og det å oppleve henne når hun får sine sterkeste kicks er viktig, er det ikke slik at dette er det eneste som betyr noe, at jeg er helt selvutslettende og lever fullt og helt gjennom hennes opplevelser og vil være såre fornøyd så lenge hun er fornøyd. Vi er faktisk to mennesker, og selv om hun skulle være 100% tilfreds med å variere mellom et par samleiestillinger så lenge hun tenner tilstrekkelig på meg, er det ikke dermed sagt at dette vil oppleves likedan for meg. Helt med på den, og det betyr jo bare at du er fornøyd med seksuallivet og kanskje ville ha en del overskudd til å komme ham i møte hvis han skulle ha litt mer sans for eksperimentering enn du har. Her tar du altså heeeelt feil, det at jeg har suveren sex med ham, har nemlig ikke noe med hvilken stilling eller ikke vi har sex i, det har noe med at HAN gir meg kicks jeg ikke har hatt før. Hvor tar jeg feil her da? Jeg tror du har misforstått ved at du kanskje har hoppet over de første setningene i den forrige meldingen min der jeg nettopp presiserer at hennes opplevelse, det å gi henne hennes sterkeste kicks, ikke er det sentrale i denne problematikken. I hvert fall ikke for meg. Jeg er riktignok opptatt av det også, men denne tråden handler jo først og fremst om hans opplevelser, og selv om man lever seg litt inn i hverandre er hennes opplevelse tross alt bare en del av hans. Så selv om hun opplever dette som maksimalt heftig er det ikke dermed sagt at alt er vel. Men: Når hun kommer meg i møte på noe hun selv ikke har så stor glede av må det selvsagt være med en reell omsorg for meg, ikke for å ha ryggen fri og kunne si til seg selv at hun har gjort sitt. Så om jenta jeg blir sammen med skulle ha rast fra seg eller hatt opplevelser med andre menn som påvirker vårt seksualliv, vil jeg gjerne at hun skal si til seg selv: "Jeg vil ikke la han få gjøre det samme som min eks, men jeg vil likevel sørge for at han ikke kommer dårligere ut." Og da ville det selvsagt ikke holde om hun sa til seg selv: "For meg er samleie i misjonærstillingen faktisk veien til de beste sexopplevelsene, og siden jeg opplever dette som den heftigste sexen, har jeg kommet ham i møte selv om vi ikke gjør noe mer. For han får jo den heftigste sexen jeg har hatt." Det er dette med "rast fra seg" og "hatt opplevelser med andre som påvirker vårt seksualliv" som skurrer hos meg, ellers er vi ganske enige tror jeg. Og selvsagt skal man ønske å gjøre det best mulig, men hvorfor denne sammenligningen? Jeg sammenligner aldri min nåværende med mine ekser, verken seksuellt eller ellers, og jeg VET at han ikke ønsker å bli sammenlignet med dem heller. På lik linje med at jeg ikke ønsker å bli sammenlignet med hans ekser. Hva han gjorde med sine ekser og ikke, er jeg revnende lite interessert i, det er hva han gjør med meg, og om det oppfyller det jeg ønsker, og det samme fra hans side, som er interessant. Jeg vil alltid gjøre mitt for at han skal nyte sexen vår best mulig, det samme gjør han for meg. Hva det innebærer, varierer. Og hvem i denne tråden har sagt noe om "for meg er samleie i misjonærstillignen faktisk veien til den beste sexopplevelsen... " eller heftigste, dersom du sikter til det jeg sa om at jeg har mine heftigste kick med min nåværende, så har det ingenting med misjonær å gjøre, men alt å gjøre med HAM. Han kan ta meg fra en spent fast i ett klesskap for den sakens skyld, HAN tenner meg altså så mye at SELV misjonæren gir meg heftigere kick en jeg har hatt i mer utfordrende situasjoner. mulig ikke alle jenter er sånn, og mulig ikke menn er sånn i det hele tatt, men HVEM man har sex med, og hvor han treffer, har faktisk mye å si for hva man får ut av det. Jeg VET at SELV misjonæren, vil være heftiere med min nåværende for meg en om jeg står på hodet i en park og har sex med en overdimensjonert fremmed. Og det er altså ikke fordi det er heftigere med misjonæren en hodestående i parken, men fordi det er med ham. Men her gjentar du jo bare det du skrev tidligere, nemlig at du får sterkere kicks med din nåværende kjæreste uten særlig eksperimentering enn du har fått under tidligere mer eksperimentell sex. Det er helt greit, men dette handler altså fortsatt bare om din (jentas) opplevelse. I sex er det to parter. Ingen ville vel drømme om å si at seksuallivet var perfekt så lenge han var fornøyd? Så lenge han fikk sine sterkeste kicks? Riktignok bryr man seg om hverandre, den andres opplevelse er viktig, men det er likevel ikke slik at man ikke har egne preferanser, egne lyster. Man lever ikke utelukkende gjennom den andre. Som mann vil jeg - og antagelig ganske mange andre - ønske et seksualliv som er eksperimentelt, og der både hun og jeg får mye ut av å utforske våre mer forbudte lyster. Det betyr ikke at jeg ikke gleder meg over hennes nytelse om hun opplever kjemien mellom oss som så god og tenner så på meg at selv sex i misjonærstillingen oppleves som heftig. Det betyr bare at jeg håper at hun også har en hunger og dragning etter noe mer, og at vi i fellesskap kan utforske det seksuelle landskap uten så altfor mange tabuer. Om hun har en sperre eller to betyr det mye mindre om vi virkelig tar'n helt ut på andre områder. Dette handler altså ikke bare om henne og hennes opplevelse, selv om den er viktig også for ham, temaet i denne tråden er slik jeg forstår det først og fremst hans opplevelse, hans ønsker. Som altså ikke utelukkende består i å tilfredsstille henne. (Selv om det sikkert kunne vært kjekt )
aline Skrevet 17. august 2009 #266 Skrevet 17. august 2009 Kjære min, jeg gir opp!! Det er ingen måte å få deg til å forstå hva jeg sier uansett. Og du kan mene du ikke misforstår en ting,m en tro meg, du ANER hvirkelig ikke hva jeg sier, det kommer helt tydelig frem på måten du svarer på. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få deg til å forstå det heller, så jeg gir meg. (og nei, dette er ikke hersketeknikk, dette er oppgitthet over å tro jeg snakker tydelig og lettlest, og innse at noen leser meg feil uansett hvor tydelig jeg prøver å være.)
Lotta35 Skrevet 17. august 2009 #267 Skrevet 17. august 2009 Kjære min, jeg gir opp!! Det er ingen måte å få deg til å forstå hva jeg sier uansett. Og du kan mene du ikke misforstår en ting,m en tro meg, du ANER hvirkelig ikke hva jeg sier, det kommer helt tydelig frem på måten du svarer på. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få deg til å forstå det heller, så jeg gir meg. (og nei, dette er ikke hersketeknikk, dette er oppgitthet over å tro jeg snakker tydelig og lettlest, og innse at noen leser meg feil uansett hvor tydelig jeg prøver å være.) Godt forsøk, men det handler om at noen ikke vil forstå.
Cuckold Skrevet 17. august 2009 #268 Skrevet 17. august 2009 (endret) Kjære min, jeg gir opp!! Det er ingen måte å få deg til å forstå hva jeg sier uansett. Og du kan mene du ikke misforstår en ting,m en tro meg, du ANER hvirkelig ikke hva jeg sier, det kommer helt tydelig frem på måten du svarer på. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få deg til å forstå det heller, så jeg gir meg. (og nei, dette er ikke hersketeknikk, dette er oppgitthet over å tro jeg snakker tydelig og lettlest, og innse at noen leser meg feil uansett hvor tydelig jeg prøver å være.) Jeg oppfatter det som at du vil ha frem at du får de sterkeste kicks i dag fordi du tenner så sterkt på kjæresten din, fordi dere har så god seksuell kjemi. Du liker å eksperimentere, men har sterkere kicks i dag, selv om det dere gjør er ganske uskyldig sammenliknet med det du har gjort før. Du vil med andre ord få frem at ikke alle jenter er som de jeg har erfaring med, jenter som har fått sine sterkeste kicks i eksperimentelle settinger. (i mange tilfeller før jeg traff dem) Dette er i tilfelle helt ok, og fint for deg. Fint for kjæresten din også, hvis han vurderer det på samme måte. Jeg vil på ingen måte blande meg opp i ditt seksualliv. Så lenge begge parter er fornøyd er alt vel. Men jeg tror ikke man kan anklage TS når han sammenlikner seg med sin forgjenger. Det ville svært mange av oss gjøre i hans sted. Og selv om jenta hans skulle være fornøyd med et mer standardisert seksualliv og finne veien til opphisselse i de sterke følelsene hun har for ham eller i den spesielle seksuelle kjemien dem imellom, er det nok likevel en del av oss som ville føle oss litt snytt om det var slutt på eksperimenteringen og hun nektet oss det hun hadde gitt sin forrige kjæreste. Nå skriver han riktignok ikke noe om hva de faktisk gjør sammen, men jeg tillater meg å tvile på at dette med analsex ville vært så vesentlig for ham om de hadde et virkelig utfordrende og vågalt sexliv. Endret 17. august 2009 av Cuckold
Gjest fan Skrevet 17. august 2009 #269 Skrevet 17. august 2009 Mulig jeg tolker helt feil her nå, men som jeg leser det så har man enten analsex og full eksperimentering eller så har man rast fra seg og nøyer seg med misjonæren. Hvis TS er så jævlig misfornøyd med sexen så får han bare dumpe henne da, men da antar jeg at det er problemer over hele linja og ikke bare sutring over manglende analsex som gjelder. For hvis det er sutring over at forgjengeren fikk analsex og at TS ikke får det som er årsaken, så trenger TS å bli voksen. Å ikke ville ha analsex i mitt nåværende forhold vil ikke si at jeg har sluttet å eksperimentere og leke, det betyr heller ikke at jeg har rast fra meg fordi om jeg noen ganger syns misjonæren er best. Sex for enhver anledning, noen ganger er følelsene for den andre viktigst og man elsker. Andre ganger er leken viktigst og vi eksperimenterer. Jeg er forøvrig helt på linje med aline.
Cuckold Skrevet 17. august 2009 #270 Skrevet 17. august 2009 Mulig jeg tolker helt feil her nå, men som jeg leser det så har man enten analsex og full eksperimentering eller så har man rast fra seg og nøyer seg med misjonæren. Hvis det er meg du tolker slik har du i hvert fall misforstått fullstendig. Mitt poeng er tvert imot at en som har et spennende og eksperimentelt seksualliv neppe ville se det som et så veldig stort problem om hun skulle ha fått en sperre i forhold til analsex rett før hun traff ham. Jo mindre spennende sexlivet er, jo mer forlokkende blir analsexen som nå er utenfor rekkevidde.
Lotta35 Skrevet 17. august 2009 #271 Skrevet 17. august 2009 Hvis det er meg du tolker slik har du i hvert fall misforstått fullstendig. Mitt poeng er tvert imot at en som har et spennende og eksperimentelt seksualliv neppe ville se det som et så veldig stort problem om hun skulle ha fått en sperre i forhold til analsex rett før hun traff ham. Jo mindre spennende sexlivet er, jo mer forlokkende blir analsexen som nå er utenfor rekkevidde. Det blir som "drittungene" som vil ha det de ikke kan få.... Synd de kanskje ikke ser alt det andre fantastiske som er der?
Cuckold Skrevet 17. august 2009 #272 Skrevet 17. august 2009 (endret) Hvis det er meg du tolker slik har du i hvert fall misforstått fullstendig. Mitt poeng er tvert imot at en som har et spennende og eksperimentelt seksualliv neppe ville se det som et så veldig stort problem om hun skulle ha fått en sperre i forhold til analsex rett før hun traff ham. Jo mindre spennende sexlivet er, jo mer forlokkende blir analsexen som nå er utenfor rekkevidde. Det blir som "drittungene" som vil ha det de ikke kan få.... Synd de kanskje ikke ser alt det andre fantastiske som er der? Tvert imot. Hvis paret har et seksualliv der man tar'n helt ut på andre områder betyr litt analsex fra eller til veldig lite. Det er i forhold der seksuallivet er preget av begrensninger og hemninger dette vil svi. Endret 17. august 2009 av Cuckold
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #273 Skrevet 17. august 2009 Det blir som "drittungene" som vil ha det de ikke kan få.... Synd de kanskje ikke ser alt det andre fantastiske som er der?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #274 Skrevet 17. august 2009 AU! Latterliggjøring som hersketeknikk, uten et eneste motargument? Argh! ... *spille død* Hyggelig at du påtar deg å fortelle middelaldrende menn om hvordan menns følelsesliv funker, sett fra innsiden. Det styrker særlig din sak at du ikke evner å oppfatte at der på visse punkter virker å være konsensus blant trådens mannlige brukere. :gjeiper: At det er konsensus blant trådens mannlige brukere sier bare noe om meningene til trådens mannlige brukere. Middelaldrende mennesker kan være veldig lettlurte.
waco Skrevet 17. august 2009 #275 Skrevet 17. august 2009 Det er ikke anal hele tiden som er viktig, men at man har prøvd det. Folk som aldri har prøvd og heller ikke liker anal er mennesker som egentlig ikke har peiling.
kristian82 Skrevet 17. august 2009 #276 Skrevet 17. august 2009 Det blir som "drittungene" som vil ha det de ikke kan få.... Synd de kanskje ikke ser alt det andre fantastiske som er der? Hehe, tror alle jenter at dere er så faaantastiske? Er det meningen vi menn skal stå med lua i hånda og takk - TUUUSEN TAKK til samboeren for at hun i dag lot oss ha sex med henne? Shit as, for min del må det nok gå litt mer begge veier og er langt fra alle menn som er interessert i en tøffel tilværelse der det meste fra A-Å skal være på jentas premisser og betingelser 24/7. Det er ikke noe verdenssynd å legge litt godvilje til å f.eks. gjøre noe mannen har lyst til en gang, selv om dere egentlig ikke syns noe spes om det. Men er vel kanskje nettopp det dere mener dere gjør, når dere en gang i blant slipper til mannen for sex, selv om det ikke er fredag. Jeg føler meg i alle fall helt teit om jeg skulle vært sammen med en dame som jeg skulle drive og jenke meg for/ å gjøre "tjenester", mens det aldri gikk den andre veien. (Å, nei snakker ikke kun om analsex).
Gjest Enda en kvinne Skrevet 17. august 2009 #277 Skrevet 17. august 2009 Kjære min, jeg gir opp!! Det er ingen måte å få deg til å forstå hva jeg sier uansett. Og du kan mene du ikke misforstår en ting,m en tro meg, du ANER hvirkelig ikke hva jeg sier, det kommer helt tydelig frem på måten du svarer på. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få deg til å forstå det heller, så jeg gir meg. (og nei, dette er ikke hersketeknikk, dette er oppgitthet over å tro jeg snakker tydelig og lettlest, og innse at noen leser meg feil uansett hvor tydelig jeg prøver å være.) Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus. Denne tråden er et klassisk eksempel på det. Forstår så godt hva du mener Aline og er helt enig, men det er tydeligvis at en del av mennene her aldri klarer å forstå tankegangen til en kvinne.
Kamikatze Skrevet 17. august 2009 #278 Skrevet 17. august 2009 Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus. Denne tråden er et klassisk eksempel på det. Forstår så godt hva du mener Aline og er helt enig, men det er tydeligvis at en del av mennene her aldri klarer å forstå tankegangen til en kvinne. Eller omvent...
kristian82 Skrevet 17. august 2009 #279 Skrevet 17. august 2009 Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus. Denne tråden er et klassisk eksempel på det. Forstår så godt hva du mener Aline og er helt enig, men det er tydeligvis at en del av mennene her aldri klarer å forstå tankegangen til en kvinne. Takk i ligemåde, er et fåtall av kvinner her som har forstått tankegangen til mennene.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. august 2009 #280 Skrevet 17. august 2009 Kvinnene her skjønner ikke at selv om hun opplever sexen som den heftigste hun noensinne har hatt, betyr ikke det at han også opplever det slik. Dette sier faktisk ganske mye om dagens kjønnsroller når det gjelder sex: Han forsøker å tilfredsstille henne samtidig som hun er den suverene dommer over hvorvidt sexen er god eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå