BenedicteN Skrevet 10. august 2009 #1 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg gir snart opp. I årevis har jeg nesten ikke orket å være ute i naturen på sommerstid. Bare fordi jeg blir spist opp av mygg og knott. Har prøvd det meste, men ingenting fungerer, bortsett fra sigaretter, men jeg orker ikke å røyke lenger og ser heller ikke på det som en grei måte å holde mygg og knott unna. Nå vanker det snart tur til Beitostølen, og jeg er litt engstlig for at jeg blir tvingt med ut i skogen. Kanskje er det noen her inne som vet om noe genialt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. august 2009 #2 Del Skrevet 11. august 2009 Når mygg og knott begynner å smatte og slurpe, er det bare å tre myggnettet over lua. Kjøp et finmasket stort et, grått. Hvitt blender deg, Camo er harry, hvis ikke du skal invadere noen, og svart blir som å vandre i en portabel steikeovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #3 Del Skrevet 28. september 2009 Bestill myggspray/myggolje fra utlandet med 50% eller 80% av virkestoffet DEET (N-N-dietyl-m-toluamid), det er det eneste som hjelper! I den norske myggoljen er det kun 15 eller 20%. Men ikke dyng på deg tykt lag av det hver eneste dag over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå