Gå til innhold

jeg trenger akkut hjelp!

Gjest Gjest_vilje_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vilje_*

hvis du ikke gidder å lese midtparten, les det siste avsnittet og gi meg et tips alikevel! jeg er så midt opp i dette at jeg ikke klarer å svare meg selv fornuftig, så da spør jeg deg!

tror jeg driver og blir avvist av en jeg nettopp har begynt å drive litt med; her er en kortversjon: for noen uker siden (3 kanskje) begynte vi å date litt. hooket opp (for?) tidlig. det var sånn opp til tre ganger i uken. ikke noe formelt, mye øl, byen, vin hjemme. vi er litt venner fra før (har felles kjente). nå sier magefølelsen meg at han ikke er interessert mer. mulig jeg er paranoid. men jeg pleier å ha rett om sånt. har nemlig foreslått å treffes for en litt mer edru, men fortsatt uformell anledning, men det kunne han ikke, og foreslo heller ikke en annen dato. MEN, han har glemt noe her som han ba meg ta med til han forrige uke, men så sa han at jeg ikke skulle ta det med alikevel så han kunne hente det en annen gang. litt blandede signaler der..? sist vi traff hverandre var i helgen, og da var det han som spurte om jeg ville være med til noen han kjente. (men jeg følte ta han bare suprte pga at han sa nei til det jeg foreslo) så det er kanskje litt tidlig å tro at jeg blir dumpet. men jeg har det på følelsen!

til poenget! hvordan skal jeg oppføre meg rundt en som jeg tror er i ferd med å avvise meg, slik at han får inntrykk av at jeg er ganske uberørt av dette og ikke tar det som noe stort tap (jeg er nemlig litt lei meg)? vil gjerne at han skal vite at jeg liker han, men ikke at jeg er litt desperat.. (jeg er nok det).

tanx!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tolke mindre og "ta livet som det faller seg og le" (jungelboka).

Hva så om han skjønner at du syns det var kjipt ? Da synes han i det minste du har god smak når det gjelder menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du overtolkre verre enn verst. Fortsett slik og lev et langt liv i evig desperasjon. Ta ting mer som de kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_vilje_*

herregud jeg har blitt en jente! takk for sparket bak... jeg gir meg med dette tullet og fortsatter som jeg føler for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ofte å få et spark bak;) Ikke overtolk ting, for de fleste gutter tenker ikke over alt de gjør og sier;) Se hva tiden bringer og er han ikke interessert så ikke la det gå inn på deg !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...