kisskissbangbang Skrevet 10. august 2009 #1 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei jenter! Jeg kjøpte meg et par KMB-støvletter fra Lille vinkel sko, og da de kom i posten ble jeg i grunn litt skuffet, for de var ikke helt som jeg hadde tenkt. Jeg hadde egentig bestemt meg for å returnere dem, men prøvde de på en gang til i dag. Prøvde de med ulike antrekk, og likte de egentlig litt bedre. De er dog ikke heelt sånn som jeg trodde, og nå er jeg veldig usikker på om jeg liker de og skal beholde, eller om jeg burde gå ut og se meg om etter et nytt par. Ettersom det ikke er mye hjelp i min kjære, i forhold til om de er fine eller ikke, så spør jeg dere; Beholde eller ikke beholde? Liker eller ikke liker? støvletter Støvletter2 (Og sånn forresten, beklager for bikkja innimellom der, hun vil gjerne være der det skjer når det skjer ) Endret 10. august 2009 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg synes de var veldig pene og enkle,sko du kan bruke til mange forskjellige antrekk Ville hvertfall beholdt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg synes de var veldig pene og enkle,sko du kan bruke til mange forskjellige antrekk Ville hvertfall beholdt dem Takk for svar:) Jeg hadde sett for meg at de skulle følge leggen tett hele veien, så derfor ble jeg litt skuffet da jeg fikk dem. Min søster syntes derimot at det var det at de er litt "posete" nederst som gjorde dem litt ekstra kule. Ah, vanskelig, vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Del Skrevet 10. august 2009 Likte også at de var litt "posete" nede. men til syvende og sist er det dine sko,så du må nesten kjenne på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 10. august 2009 Likte også at de var litt "posete" nede. men til syvende og sist er det dine sko,så du må nesten kjenne på det selv Jada, selvsagt, jeg tenker bare at jeg kanskje er litt farget av at de ikke var helt som forventet, sånn at jeg sender tilbake sko som jeg egentlig vill falt for hadde jeg sett dem i butikken, f.eks. Tenkte bare det kunne være greit å få noen andres syn på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damiana Skrevet 10. august 2009 #6 Del Skrevet 10. august 2009 De var helt greie, hverken mer eller mindre. Kommer jo helt an på smaken din, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superlady Skrevet 10. august 2009 #7 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tenker som deg at de var litt posete nederst og foretrekker også litt trangere på denne type støvletter. Tidligere har det vært enormt vanskelig å finne støvletter og jeg har hatt problemer med å finne det perfekte paret. Ville beholdt dem om det føltes sånn, hvis du har andre du like gjerne kunne tenkt deg, ville jeg levert dem tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. august 2009 #8 Del Skrevet 10. august 2009 Behold dem, eller gi dem til meg! Hihi, for å være litt seriøs: de er kjempefine! Men de passer kanskje bedre til jeans/bukser enn til skjørt og kjoler. Eller er det bare jeg som synes det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tenker som deg at de var litt posete nederst og foretrekker også litt trangere på denne type støvletter. Tidligere har det vært enormt vanskelig å finne støvletter og jeg har hatt problemer med å finne det perfekte paret. Ville beholdt dem om det føltes sånn, hvis du har andre du like gjerne kunne tenkt deg, ville jeg levert dem tilbake. Jeg tenker også sånn at det har vært vanskelig å finne pene, klassiske støvletter tidligere. Og har ingen andre i sikte nå. Ville vært kjedelig å sende tilbake disse, som jeg tross alt synes er pene, om ikke perfekte, for så å ikke finne noen jeg kunne tenke meg i høst. Men det vil jo også være kjedelig å finne det perfekte paret, men ikke ha samvittighet til å kjøpe dem fordi jeg jo har et par ... Tullete problemstilling egentlig, men .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. august 2009 #10 Del Skrevet 10. august 2009 Disse støvlettene er såpass klassiske at jeg hadde beholdt dem. De kan brukes til absolutt alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #11 Del Skrevet 10. august 2009 Og nå må du rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. august 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 10. august 2009 Og nå må du rydde. :klø: Rydde? Må være et fænsi dialektord eller noe, jeg har i hvert fall aldri hørt det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 10. august 2009 #13 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg synes også de var litt posete nederst, og jeg liker best når de følger foten tett. Men det er jo bare min smak Jeg har kjøpt Bianco's nye "Sienna Boot" i dag, synes den var kjempeflott og klarte ikke å holde meg selv om det vel strengt tatt er litt tidlig for støvletter ennå Den ligner egentlig litt på dine, men sitter litt tettere på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 10. august 2009 #14 Del Skrevet 10. august 2009 Fiiiiiine! Fin form på hælen og fin, rund tå! Jeg synes det er fint når de er litt løse i skaftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. august 2009 #15 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg er enig i at de er litt løse, men de var jo fortsatt veldig lekre - klassiske og stilige.. Tror nok jeg hadde beholdt de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sia444 Skrevet 10. august 2009 #16 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg synes de er fine, men nå liker jeg at de er litt posete nede, ser for meg at det ville vært litt ubehagelig uten. Men nå er jo jeg litt vanskelig når det kommer til støvletter også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nono Skrevet 10. august 2009 #17 Del Skrevet 10. august 2009 Om du er usikker, ville jeg ikke beholdt dem. det kommer mange, mange tilsvarende støvletter nå til høsten, og du finner nok noen som er som du ønsker. When in doubt, leave it out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 10. august 2009 #18 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg syns de var fine, selv om jeg også liker strammere støvletter. De får en litt sånn henslengt form for eleganse over seg. Jeg syns bare du skal beholde dem, dersom du selv syns de er fine, hvis ikke er det jo gøy å fortsette jakten... Du vil nok alltids klare å finne pene støvletter, siden du har så slanke og fine ben. Endret 10. august 2009 av Relativista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 10. august 2009 #19 Del Skrevet 10. august 2009 Syns de var flotte, men om du er veldig i tvil, så ville jeg kanskje levert de tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 10. august 2009 #20 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde levert dem tilbake. Selv om de er ganske pene, så er de liksom bare ganske pene... Du virker ikke forelska du heller, og det bør du være hvis du skal kjøpe et par såpass klassiske støvler. Let etter et par fra Buffalo (ja, de som hadde de grufulle platåskoene på 90-tallet) eller ta deg en tur innom Bianco - de har flere modeller av samme type, det bør ikke ta så altfor lang tid å finne noe du liker bedre. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå