Gå til innhold

Når droppe profil din på nettdating i fobind. med møte?

Snøfeen

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker andres kommentarer og tanker på følgende: :lete:

Jeg har møtt en kar. Vi har hatt to treff, det første noen timer på kafe, det gikk fint og vi pratet godt og hadde en fin samtale. Vi begge, ville gjenta det og grunnet en allerede planlagt ferie dro han bort i 1 uke. I denne peridoen sendte han opp til 5 smser hver dag med innhold som " fin jente du" og "gleder med til fortsettelsen". Jeg føler selv at jeg gav han klare tilbakemeldinger på at jeg kun var ute etter et seriøst forhold som at jeg besvarte hans smser med " du må ikke skrive så hyggelige ting om du ikke mener dem, da jeg fort kan få følelser av slikt" og som direkte tale som "jeg kunne tenke meg en kjæreste og er ikke typen til å rote rundt."

Deretter hadde vi et hyggelig treff til hjemme hos meg med god prat og litt kosing. Meldingene fortsetter og vi planlegger flere treff.

SÅ til sakens kjerne. Et par dager etter tenker jeg at jeg ikke vil rote meg bort i en som bare vil ha en kosevenninne og tenker jeg kan sjekke om han har profil på noen sjekkesider. Jeg logger på et par sjekkesider, Jeg understreker jeg har selv profil der MEN jeg har ikke vært innom siden første treff fordi jeg har møtt en jeg liker og da mener jeg ikke har noe på en datingside å gjøre, men jeg sjekker nå fordi jeg er litt redd for å bli såret.

Jeg oppdater han på to datingsider og ser at han har vært innom begge steder tidligere på dagen.!!!

Jeg spør han da direkte om han har profil på sjekkesteder, og han bekreftet. Da forklarte jeg at jeg mente når man var seriøst, burde man sette litt fokus der og prøve litt på en av gangen og ønsket et forhold hadde man ingen grunner gå dit. Dette sa han seg enig i. Han kikket der av vane og nysgjerrighet.

Jeg forklarte han at jeg mener han ikke er like seriøs/ har like grenser som meg som vil bruke tid på en av gangen, mens han titter på andre single han treffer noen. Jeg dropper videre treff med han.

Hva mener dere? kan man både sjekke profilen på dateside og satse seriøst på en person for mulig forhold ? Eller når mener dere om man ønsker satse på et forhold at det er på tide å droppe sjekke/ slette sin profil på datesider? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når begge har blitt enige om å satse seriøst på hverandre In Real Life, så er det ingen god grunn til å sjekke profiler på datingsider lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begge har blitt enige om å satse seriøst på hverandre In Real Life, så er det ingen god grunn til å sjekke profiler på datingsider lenger.

Enig! Men hvis man ikke har blitt enig om noe annet så føler jeg vel ikke at man absolutt ikke kan sjekke profilen sin og fortsatt søke etter folk der. Man bør kanskje ha snakket om dette og bli enig om å deaktivere profilen sin, altså begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt for mye i startgropa enda til at du kan si han er useriøs fordi han ikke a deaktivert seg. Mener at nå når du har sagt fra, det er nå det gjelder. Ikke alle tenker, uten at de driver et spill. Kan jo være at han kjeder seg ? Men nå når du har sagt i fra, burde han skjønne tegninga og vurdere hvor seriøs han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ville deaktivert når en inngår en forpliktende forbindelse. uansett dater jeg bare én kvinne om gangen. Om jeg hadde datet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk til dere som har svart.

Personlig mener jeg at man UOPPFORDRET kun skal date den man treffer og planlegger videre treff med. At man ikke skal måtte sitte seg ned og diskutere om dette er noe å satse på eller ikke, før man skal forvente at den man treffer ikke treffer andre i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i denne. Både jeg og kjæresten min fjernet profilene våres på ulike nettdatingssider da vi ble offisielt sammen, og forsto at dette var seriøst.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...