Gjest Gorgonzola Skrevet 13. august 2009 #61 Del Skrevet 13. august 2009 8 mnd. til å begynne med: Digg! Etter 4-5 mnd: Boooooring!!!!! Nå er jeg i ferd med ikke å være single lenger og det er: DIGG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 13. august 2009 #62 Del Skrevet 13. august 2009 Vært single i 2 år og trives godt med det. Syns det er deilig å ha all tiden til min egen disposisjon. Jeg tar 100% studier ved siden av jobben så hvis jeg skal levere så bra som jeg ønsker passer det litt dårlig med kjæreste. Savner sex på fast basis. Savner ikke irriterende uvaner og forventninger om at jeg må komme i familietilstelninger hos svigers. Det holder lenge med en familie så hele svigersopplegget er jeg ganske glad for slippe merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 13. august 2009 #63 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Endret 13. august 2009 av LykkeLotta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 13. august 2009 #64 Del Skrevet 13. august 2009 Er du fornøyd? - Ja! Hva savner du? - Nærhet Hva savner du ikke? - Snorking Hvorfor er du singel? - Sær..... det er ikke meg, det er deg! Og ellers? - Alt bare bra takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 13. august 2009 #65 Del Skrevet 13. august 2009 Har vært singel i halvannet år. Første halvåret var jubel og glede, neste halvåret begynte jeg å tenke på å se på menn igjen, og nå har jeg virkelig fått blikk for det.... Savner en å ha et fellesskap med, å dra på tur med, sitte i armkroken til, kline på kjøkkenet og lage mat med, sende søte/dirty meldinger til, en å diskutere verden med, og ellers hva man bruker en mann til... Brain before beauty.... så får se om jeg finner noen.... Savner ikke snorking og raping og promping, eller søl på doringen. Om ens minner fra tidligere forhold er at sex er mas, da har en definitivt vært i feil forhold. Fullstendig enig. Det er bare den ekle følelsen etterpå - etter at man har hatt sex når man egentlig ikke ville... følelsen av å gjøre det bare fordi mannen ikke skal være sur eller sint og frustrert dagen etter... Har man den følelsen så er man definitivt med feil fyr. Jeg foretrekker å ha følelsen av å ha gledet den jeg er glad i. I det andre tilfellet handler det mye om at for mange jenter er redde for å være løse. Innen rammene av et forhold kan en kvinne aldri bli løs nok! Og så er de redde for at magen skal disse, at rompa skal være for stor.... og en mengde andre ting. Skit i det, er han glad i meg så er han glad i kroppen min. Ferdig med det. Men jeg synes det er greit at det aldri skjer, skjønner ikke hvorfor jeg skal være åpen for noe jeg uansett ikke ønsker å oppnå. Jeg vil ha et forhold uten sexpress, men med masse kos. Det er drømmen min Tenker vi sier at vi snakkes når du er blitt litt eldre, jenta mi ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. august 2009 #66 Del Skrevet 14. august 2009 Tenker vi sier at vi snakkes når du er blitt litt eldre, jenta mi ;-) Nei, det gjør vi ikke! Det finnes vel ikke noe mer umodent enn å dra frem alderskortet hver gang hver gang man er uenig med noen. Hvorfor ikke bare akseptere alt folk er forskjellige også når det gjelder sex? Jeg blir så utrolig provosert av folk som ikke aksepterer at det finnes individuelle forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huhei Skrevet 14. august 2009 #67 Del Skrevet 14. august 2009 Har vært singel i over 2 år nå, og syns egentlig det er greit... det vil si: Av og til er jeg skikkelig kjærestesyk, og av og til er det bare supert å være alene! savner det å være forelsket i en, sitte i armkroken og VILLE være med en person... tenne på en, ville kysse... ja... Savner ikke alt dramaet... mannfolk kan være himla dramatiske de ògså! Ikke bare vi damer! Savner heller ikke hverdager som blir forutsigbare og kjedelige... Har vært en del på dater'n, men jeg har ennå til gode å møte noen som får blodet til å bruse. Mange kjekke mannfolk, men jeg føler meg helt DØ på forelskelsesplanet... ingen som er gode nok liksom! Vet ikke hva som går av meg for tida... haha! Jeg er tydligvis ikke klar ennå, og HAN med stor H og stor A og stor N har ikke dukket opp! Vel, den tid - den sorg og glede! gleder meg til HAN dukker opp då, en jeg VIL kline med, kose med, være med... Jeg gidder ikke å være ilag med noen bare for å være ilag med noen nei! For det er ikke slik at det ikke er beilere... haha! Men, ingen er gode nok for meg ennå! Ja, jeg er sær, og kriteriene for å "ta meg med storm" blir bare større og større jo lengre jeg er alene... er det normalt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. august 2009 #68 Del Skrevet 14. august 2009 Ja, jeg er sær, og kriteriene for å "ta meg med storm" blir bare større og større jo lengre jeg er alene... er det normalt??? Sånn har jeg det også. Det virker som forventningene stiger mer og mer jo lenger man venter. Man får jo så mye tid på å tenke at "sånn vil jeg har det", og "sånn vil jeg ikke ha det". Når man i tillegg dater ganske mye blir man jo bare mer og mer bevisst på hva man leter etter. Håper i allefall jeg får oppleve å være skikkelig forelsket en gang i løpet av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrrrbrrrgl! Skrevet 14. august 2009 #69 Del Skrevet 14. august 2009 Siden mai. Er 34 år- føler meg ikke så gammel. God kontakt med x. Tar det litt piano. Ingen grunn til stress ennå. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 16. august 2009 #70 Del Skrevet 16. august 2009 Har vært singel hele livet (er 27) og synes det er greit nok. Jeg vil heller være singel enn å være med en masete bitch som legger beslag på tid jeg kunne brukt på andre ting (jobbe=tjene penger, spille TV-spill og trene). Det beste hadde vært å være sammen med noen, men da må hun være vakker, snill, og ha en personlighet og livsstil som passer min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. august 2009 #71 Del Skrevet 16. august 2009 Sånn har jeg det også. Det virker som forventningene stiger mer og mer jo lenger man venter. Man får jo så mye tid på å tenke at "sånn vil jeg har det", og "sånn vil jeg ikke ha det". Når man i tillegg dater ganske mye blir man jo bare mer og mer bevisst på hva man leter etter. Håper i allefall jeg får oppleve å være skikkelig forelsket en gang i løpet av livet. Må i alle fall være kjipt om man dater mye og aldri føler en får noen match. Om man ikke er så aktiv på datingfronten er det vel kanskje lettere å tro at man treffer noen så fort man begynner å date. Vanskeligere å leve i den illusjonen om man er svært aktiv på datern, men fortsatt ikke treffer noen. Er jo ikke så mye mer man kan gjøre egentlig. Tror nesten det meste handler om flax jeg, noen har hell i kjærlighet - som det så fint heter - andre har det ikke. Sistnevnte er jo såklart ganske så kjipt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 16. august 2009 #72 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har vært singel siden midten av juli. Ettersom det var et avstandsforhold der jeg traff han en gang i mnd, går det greit. Savner å ringe han og snakke med han. Savner den gode sexen. Savner ikke hunden hans som skulle være på meg. Savner og sove med han. Tenker på han. Jeg vet at det finnes flere, men han var så spesiell for meg. Han kunne snakke om følelser og så med en gang at det var noe jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 16. august 2009 #73 Del Skrevet 16. august 2009 Savner noen å ligge lenge i senga med på søndager..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 16. august 2009 #74 Del Skrevet 16. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? - Er singel fordi avstand og ulikheter ble for stor - Jeg er mellomfornøyd. Jeg er fornøyd med å kunne styre tiden og livet alene, og misfornøyd med å måtte styre tiden og livet alene. - jeg savner bestevennen, støtten, sexen og tryggheten - jeg savner ikke maset, drama i flere akter, og all ventingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. august 2009 #75 Del Skrevet 17. august 2009 Forøvrig urelatert til hun jeg svarer her vil jeg skyte inn at kvinner må bli flinkere til å ha sex de gangene en ikke er heeelt i humør, men samtidig ikke føler spesielt avsmak. Rett og slett kommunisere til sin partner hvordan han skal få henne tent (nok) når hun i utgangspunktet ikke er kåt. Det er lov å bli kåt uten å føle at "han kontrollerer" deg. Poenget er å bestemme seg for at en alltid har lyst på sex. Gjør man det får man lyst også. Rett og slett, det hele er mentalt. Sex hjelper mot alt, spesielt hodepine. Men skal man drive og kjenne etter om man har lyst egentlig, så kan man fort tenke på veldig mye annet som man heller burde gjort. Sex først... Alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. august 2009 #76 Del Skrevet 17. august 2009 Poenget er å bestemme seg for at en alltid har lyst på sex. Gjør man det får man lyst også. Rett og slett, det hele er mentalt. Sex hjelper mot alt, spesielt hodepine. Men skal man drive og kjenne etter om man har lyst egentlig, så kan man fort tenke på veldig mye annet som man heller burde gjort. Sex først... Alltid... Vennligs misjonær dette til alle mennesker du møter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. august 2009 #77 Del Skrevet 18. august 2009 Vennligs misjonær dette til alle mennesker du møter! Holder på, BM, holder på... Det verste er at man må oppdra menn også, oppdra dem til at sex alltid kan finne sted. De har jo truffet alt for mange damer som driver med utstrakt fittenekt, og da blir de enten redd for å bli avvist, eller så er de så gentlemen at de ikke vil plage damene med pikkmas. Det kan ta flere måneder å få dem til og forstå at alltid sex, betyr ALLTID. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest H Skrevet 18. august 2009 #78 Del Skrevet 18. august 2009 Har vært singel i 4 år etter et 15 år langt ekteskap. Ble singel siden x fant seg ny dame. Syns det er kjipt å være singel, var vant til å ha noen der. Savner det å bry meg om noen og at en bryr seg om meg, savner sex og det å snakke sammen. Siden jeg var singel sist har det skjedd mye, mennene er eldre (bedre sex som oftest heldigvis) men de har også blitt redde for å gå inn i et forhold. Eller så er det kanskje noe galt med meg eller kjemien. De fleste vil bare ha sex, ikke èn gang, de vil gjerne være FGF uten forpliktelsene. Jeg savner ikke snorking, banning, rot og sinna x. Kate W, de skjønner ikke at alltid sex er virkelig det. Når jeg har sagt at jeg virkelig liker det, ser de rart på meg. De tror ikke at noen damer ikke er som x-en. Jo mer sex jeg har jo mer vil jeg ha. Men, neste gang jeg treffer noen så skal jeg holde igjen, jeg vil jo ha sex med en kjæreste som vil ha meg for meg og ikke bare fordi sex med meg er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. august 2009 #79 Del Skrevet 18. august 2009 H, det du sier der om sex blir ofte et problem. Kvinner som liker sex blir ofte sett på som "lause". Jeg pleier å si at jeg ikke er laus, jeg er raus. Og det er jeg i forhold. Å være glad i sex er ikke identisk med å pule rundt. Dessverre bygger vi forventning på erfaring, og da kan det fort bli misforståelser. Jeg tenker at det å være åpen, ærlig og tydelig helt fra starten er sunnhetsskapende for et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 18. august 2009 #80 Del Skrevet 18. august 2009 H, det du sier der om sex blir ofte et problem. Kvinner som liker sex blir ofte sett på som "lause". Jeg pleier å si at jeg ikke er laus, jeg er raus. Og det er jeg i forhold. Å være glad i sex er ikke identisk med å pule rundt. Dessverre bygger vi forventning på erfaring, og da kan det fort bli misforståelser. Jeg tenker at det å være åpen, ærlig og tydelig helt fra starten er sunnhetsskapende for et forhold. Honnør, honnør! Du ha "jeg er ikke laus, jeg er raus" som signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå