Gå til innhold

hvor lenge har du vær singel?

Gjest Gjest_vilje_*

Anbefalte innlegg

Forøvrig urelatert til hun jeg svarer her vil jeg skyte inn at kvinner må bli flinkere til å ha sex de gangene en ikke er heeelt i humør, men samtidig ikke føler spesielt avsmak. Rett og slett kommunisere til sin partner hvordan han skal få henne tent (nok) når hun i utgangspunktet ikke er kåt. Det er lov å bli kåt uten å føle at "han kontrollerer" deg.

Den kan jeg skrive under på. Var en lang periode for syk til å egentlig ha lyst, men ekssamboer fikk "lov" til å prøve å gjøre meg kåt. Funket hver eneste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_fix_*
H, det du sier der om sex blir ofte et problem. Kvinner som liker sex blir ofte sett på som "lause". Jeg pleier å si at jeg ikke er laus, jeg er raus. Og det er jeg i forhold. Å være glad i sex er ikke identisk med å pule rundt.

Dessverre bygger vi forventning på erfaring, og da kan det fort bli misforståelser. Jeg tenker at det å være åpen, ærlig og tydelig helt fra starten er sunnhetsskapende for et forhold.

Meget bra sagt, og selv om jeg er Mann er det akkurat sånn jeg tenker. Det sier seg jo egentlig selv. God sex kan man ha så mye man vil av, og god sex er for meg forbeholdt forhold eller "venner" ¨¨Man er ikke mindre kåt, fordi man velger å ikke pule rundt.

Applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra sagt, og selv om jeg er Mann er det akkurat sånn jeg tenker. Det sier seg jo egentlig selv. God sex kan man ha så mye man vil av, og god sex er for meg forbeholdt forhold eller "venner" ¨¨Man er ikke mindre kåt, fordi man velger å ikke pule rundt.

Applaus!

Takk, for meg er det faktisk akkurat sånn det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frøydis_*

Nå har jeg endelig fått meg kjæreste, men før det hadde jeg vært singel i kanskje to år, og det jeg husker var at det jeg savnet og ønsket aller mest var følelsen at jeg på en måte hadde en som tenkte på meg som en som vile gjort alt for deg, og som jeg gjorde alt for. På en måte en som var min og som jeg var sin. På den tiden var jeg den eneste single i vennegjengen min og da tenkte jeg mye på den saken at hvis alle skulle da valgt en, enten venn eller kjæreste, så hadde på en måte ikke jeg blitt valgt av noen da siden alle hadde en!

Elsker neste alt ved å ha kjæreste, unntatt at friheten kanskje ikke er så stor lenger da. men det er ikke noe jeg ihvertfall savner nå, ihvertfall ikke i nyforelsket fasen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å si at jeg ikke er laus, jeg er raus. Og det er jeg i forhold. Å være glad i sex er ikke identisk med å pule rundt.

Dessverre bygger vi forventning på erfaring, og da kan det fort bli misforståelser. Jeg tenker at det å være åpen, ærlig og tydelig helt fra starten er sunnhetsskapende for et forhold.

:klappe:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker :tristbla:

Var sammen med en i 5 år, før dette har jeg vært i forhold stort sett hele tiden.

Aldri vært singel over lenger periode enn ca 1/2 år.

Er 26 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...