Gjest Stjernedryss Skrevet 11. august 2009 #41 Del Skrevet 11. august 2009 Om du mener det, vil det aldri skje heller. En må være åpen for muligheter for at muligheter skal oppstå. Men jeg synes det er greit at det aldri skjer, skjønner ikke hvorfor jeg skal være åpen for noe jeg uansett ikke ønsker å oppnå. Jeg vil ha et forhold uten sexpress, men med masse kos. Det er drømmen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Airam_* Skrevet 11. august 2009 #42 Del Skrevet 11. august 2009 Alltid vært singel. Er 22 år. Er fornøyd. Hvorfor hoppe i et forhold når man ikke har truffet noen man virkelig klaffer med? Har mange male friends og alle virker all the same. Trives med vennskapene, så synes det er greit å ha det slik. Man savner vel ikke noe man ikke har hatt. Best to wait for the right one. Life is short to waste on the wrong person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2009 #43 Del Skrevet 11. august 2009 Men jeg synes det er greit at det aldri skjer, skjønner ikke hvorfor jeg skal være åpen for noe jeg uansett ikke ønsker å oppnå. Jeg vil ha et forhold uten sexpress, men med masse kos. Det er drømmen min Masse sex og masse kos er min drøm Vi _er_ forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 11. august 2009 #44 Del Skrevet 11. august 2009 .... Forøvrig så handler sex om noe så motstridende som å dele og være egoistisk samtidig. Delingen går på å nyte den andre sin nytelse, egoismen går på å nyte fullt og helt uten skam eller andre ødeleggende ideer. Nemlig! Men nå tror jeg vel egentlig at de fleste jenter har sex, selv om de ikke har lyst noen ganger. Av og til rett og slett fordi det blir så mye styr hvis man sier nei. Så egentlig tror jeg mye av problemet skapes når den ene parten blir furten / sur når det blir for mye / lite sex. Forøvrig har jeg aldri sett problemet i at en partner onanerer ved siden av meg, de gangene jeg virkelig ikke har hatt lyst men har gjort det likevel skulle jeg gjerne ha visst at det var et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. august 2009 #45 Del Skrevet 11. august 2009 Neppe, for vi hadde snakket om tingene Mhm... En må tørre å kjenne på redselen for mye rart for å kommunisere skikkelig i et forhold. en må også tørre å si at en overhodet ikke forstår hva den andre sier, men at en øsnker å få det til. Og det er også fint om den som er kåt får lov å onanere i sin partners nærhet uten sure miner. En må kunne unne sin partner at vedkommende er kåt og trenger å få utløp for kåtheten. Så kan en heller sovne inntill hverandre etterpå. Vi snakket om tingene... det hjalp bare ikke - for frustrasjonen var jo der allikevel - selv om han prøvde å forstå... det ble til at jeg gikk på akkord med meg selv... Og jeg hadde ikke hatt noe som helst problem med en mann som onanerte i min nærhet de gangene jeg ikke hadde lyst på sex... kanskje jeg hadde fått lyst av sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiselotteC Skrevet 11. august 2009 #46 Del Skrevet 11. august 2009 Hvordan kan det å slippe å ha sex være noe av det beste med å være singel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 11. august 2009 #47 Del Skrevet 11. august 2009 Hvordan kan det å slippe å ha sex være noe av det beste med å være singel? :klø: Nei, det skjønner ikke jeg heller Jeg er 22, alltid vært singel. Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, deeeet.. har bare blitt sånn. Jeg er vel kanskje litt sjenert i forhold til gutta. Selvfølgelig nyter jeg det av og til, det er jo deilig å ikke ha ansvar for noen andre enn seg selv. Jeg kan trives meget godt i mitt eget selskap. men til tider blir jeg veldig lei singeltilværelsen og skikkelig kjærestesyk. Sånn som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. august 2009 #48 Del Skrevet 11. august 2009 Hvordan kan det å slippe å ha sex være noe av det beste med å være singel? :klø: Det var ikke å slippe å ha sex - men slippe sexmas... Etter å ha vært singel i over ett år så savnet jeg sex, men jeg savner ikke det maset om sex hver kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #49 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Det var ikke å slippe å ha sex - men slippe sexmas... Etter å ha vært singel i over ett år så savnet jeg sex, men jeg savner ikke det maset om sex hver kveld... Aldri skjønt dette. Er det virkelig så vanlig at gutten driver og maser om sex? Om jeg får for lite sex av dama ut i fra hva jeg ønsker, er det jo bare å ta det opp med dama, og er sexlysten for ulik så er det bare å slå opp. Blir jo bare patetisk og mase seg til sex - at man kan få noe utbytte av det da skjønner jeg ikke. Pluss at det seff er småpatetisk og gir dama en aaaaalt for stor "makt". Endret 11. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 12. august 2009 #50 Del Skrevet 12. august 2009 Aldri skjønt dette. Er det virkelig så vanlig at gutten driver og maser om sex? Om jeg får for lite sex av dama ut i fra hva jeg ønsker, er det jo bare å ta det opp med dama, og er sexlysten for ulik så er det bare å slå opp. Blir jo bare patetisk og mase seg til sex - at man kan få noe utbytte av det da skjønner jeg ikke. Pluss at det seff er småpatetisk og gir dama en aaaaalt for stor "makt". Jeg tror nok det skal litt mer enn bare å slå opp fordi man ikke får sex mer enn et par ganger i uka - når man har unge og hus og et liv sammen - hadde sikkert vært noe annet hvis man "bare" var kjærester... Og jeg kan love deg at jeg følte meg ikke mye mektig av å leve i et forhold der jeg gikk på tå for at han ikke skulle bli sint bare fordi jeg ikke hadde like stor sexlyst som han... Ellers er jeg enig med deg - passer man ikke sammen seksuelt så er det bare å gå... og finne seg en annen man passer bedre sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. august 2009 #51 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg tror nok det skal litt mer enn bare å slå opp fordi man ikke får sex mer enn et par ganger i uka - når man har unge og hus og et liv sammen - hadde sikkert vært noe annet hvis man "bare" var kjærester... Og jeg kan love deg at jeg følte meg ikke mye mektig av å leve i et forhold der jeg gikk på tå for at han ikke skulle bli sint bare fordi jeg ikke hadde like stor sexlyst som han... Ellers er jeg enig med deg - passer man ikke sammen seksuelt så er det bare å gå... og finne seg en annen man passer bedre sammen med... Enig i den med barn og hus osv. Men ja det jeg mente var at det blir jo feil for begge parter om gutten vil ha mer sex og dama hele tiden nekter. For gutten må det være nedverdigende og patetisk, for dama blir det jo et press og stressmoment som ikke er bra. Så konklusjonen min hadde da i alle fall vært å gått vær til sitt - eller løst problemet på en annen måte - i alle fall ikke at jeg skulle drevet og mast meg til sex. Endret 12. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 12. august 2009 #52 Del Skrevet 12. august 2009 Har vel vært singel i ca.3år nå (shit, tida har gått fort!!) Jeg har brukt store deler av tiden fra jeg var 17 til jeg var rundt 24 på å være i forhold da, så har heller levd i en slags "lettelse" kontra et "savn" etter kjæreste. De siste årene har jeg ikke hatt "tid" og ork til å ha en person så tett innpå livet. Men, selvsagt så er det jo noen ting man savner som man ikke får i hverdagen som singel -venner, "fucking friends" og familie kan gjøre mye med det savne etter å ha noen nær, -men mangler alltid den siste puslespillbrikken. Heldigvis, om jeg kan si det på den måten, så vet jeg med meg selv at det er jeg som har bestemt at det skal være slik -jeg nekter å godta "hvem som helst" bare for å være i et forhold. Da venter jeg heller litt til og ser om det dukker opp noen! Har vel kommet i den alderen at jeg faktisk tenker lengre en to uker frem i tid når jeg møter nye menn. (Husj, nå føler jeg meg gammel -og har enda noen år til tredve..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 12. august 2009 #53 Del Skrevet 12. august 2009 Vært singel i 4 mnder. Trives ikke. Savner han som var kjæresten min, men han har ny kjæreste nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 13. august 2009 #54 Del Skrevet 13. august 2009 2 år. Synes det er veldig greit egentlig, å ofre masse fritid ville vært litt kjipt, siden jeg er vandt til å kunne gjøre hva enn jeg vil nå. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_l_* Skrevet 13. august 2009 #55 Del Skrevet 13. august 2009 Vært singel ca et halvt år. Før det i evigheter, er av typen kronisk singel. Jeg liker å være singel, det eneste jeg savner er det å være hodestups forelska i et annet menneske. Men det er rart med det, hvordan man glemmer følelser. Og hvordan jeg i ettertid ser på forhold og forelskelse som mer stress og en berg- og dalbane enn noe fantastisk. Men jeg vet det er fantastisk og håper jeg blir forelska igjen en dag I mellomtiden så trives jeg i min singeltilværelse, får nok av sex og småflørter og til og med søndagskos. Det er ganske befriende og avslappende å ikke være spesielt forelsket i noen, samtidig som jeg vet det er mye heftigere å være det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #56 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har vært singel i 22 år. Sånn ca. evig singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #57 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har vært singel i 22 år. Sånn ca. evig singel. Og der glemte jeg å svare på spørsmålet. Jeg synes ikke noe særlig om det å være singel, det er en litt skremmende tanke å tenke at jeg mest sannsynlig må gå resten av livet slik i ensomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann31 Skrevet 13. august 2009 #58 Del Skrevet 13. august 2009 Vært singel i 4 år og tror jeg kommer til å forbli det :-) Jeg har aldri greid å blir forelsket i en Norsk jente:klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestgjest Skrevet 13. august 2009 #59 Del Skrevet 13. august 2009 Har vært singel siden februar. Det varte i to mnd, og før det var jeg singel i tre år. Jeg synes det er trist, vondt og flaut å være så og si kronisk singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 30 Skrevet 13. august 2009 #60 Del Skrevet 13. august 2009 Har vært singel i mange år, er nærmest evig singel. Liker å være mye alene, og hadde lenge ikke noe lyst til å slippe en annen person så nær innpå meg. Nå savner jeg noen å være glad i og som er glad i meg. Og fysisk nærhet. Føler jeg har mye å gi, men ingen å gi det til. Men lurer også på om behovet for å finne noen kom for sent hos meg, sånn at toget er gått og at jeg kommer til å forbli singel og barnløs. Det er litt ensomt, siden de rundt meg begynner å etablere seg, og har synkende behov for å være sosial utenfor jobb og familie. Men synes det er mye jeg kan gjøre som er interessant og meningsfullt selv om jeg er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå