Gjest Gjest_vilje_* Skrevet 10. august 2009 #1 Del Skrevet 10. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. august 2009 #2 Del Skrevet 10. august 2009 For lenge. Nei. Savner tilogmed kranglinga, men det går sikkert fort over hehe Bare den rette som er interessant. Håper på godt vær snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. august 2009 #3 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har snart vært singel i 1 år. Fornøyd og fornøyd?!?! Jeg mistrives ikke akkurat som singel. Tenker faktisk ikke så mye over det lengre. Tar det som det kommer. Jeg savner en person som jeg kan være glad i, dele alt med, snakke med om alt, finne på ting med ++ Savner egentlig alt, både på godt og vondt. Jeg har ikke akkurat lett så mye etter en ny kjæreste siden jeg ble singel. Det tok meg tid å komme over mitt forrige forhold. Men nå er jeg klar for ny kjæreste. Dater litt men ikke noe mer.. Bare vente og se hva som skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest benighted Skrevet 10. august 2009 #4 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Har vært singel ca 1 år -> er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? Positivt er det at jeg har fått mer tid til forskjellige interesser som er ganske assosiale. Negativt er at det til tider blir litt vel ensomt, savner kroppskontakt og noen å være fortrolig med. Endret 10. august 2009 av benighted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 10. august 2009 #5 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) 3,5 år jeg er fornøyd med singellivet hvorfor er jeg singel. Vel etter og ha vært i et 10 årt langt forhold. Så synes jeg det er på tide og være singel i noren år Endret 10. august 2009 av Melchizedek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt 20 Skrevet 10. august 2009 #6 Del Skrevet 10. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? Jeg har vært singel hele livet.. (kjipt ja, men er ganske selvstendig og klarer meg fint) Jeg savner noen å være i lag med, kose med og ha det artig med, og noen som støtter meg og er der for meg Det er ganske kjedelig å være alene til tider.... Vet ikke helt jeg.. Jeg kommer vel til å savne litt frihetsfølelsen hvis jeg får meg en kjæreste?? Jeg er singel fordi jeg er sjenert og ikke er noe særlig populær.. Jeg har ingen problemer med å snakke med jenter, men å ta kontakt med jenter, det er håpløst... Jeg har blitt sjekket opp før av jenter, men ikke av noen jeg har hatt følelser for... Og jeg er ikke ute etter ons heller, så jeg er ikke så veldig frempå i forhold til andre personer Venter på finne den rette enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marblecake Skrevet 10. august 2009 #7 Del Skrevet 10. august 2009 1 dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 10. august 2009 #8 Del Skrevet 10. august 2009 ca 1,5 år savner, hmm ikke så mye Hva jeg ikke savner: hvite tennissokker hvorfor jeg er singel : Fordi jeg trives aleine, og han må være ganske spesiell (på en god måte!) for å få meg til å oppgi det. Så langt er det bare feil type spesielle som er ledig på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. august 2009 #9 Del Skrevet 10. august 2009 er du fornøyd? Nei. hva savner du? Å våkne med noen som våkner ved siden av meg fordi det er faktisk det hun har lyst til. hva savner du ikke? Kjøpepress. Surmuling. Utroskap. Sexnekt. Klaging. hvorfor er du singel? Fordi jeg søker en kvinne som ikke finnes, en kvinne med jordnære og mellommennesklige verdier. og ellers? Ellers så er 97.29% av livet så langt vert totalt bortkastet. Abort er undervurdert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moki Skrevet 10. august 2009 #10 Del Skrevet 10. august 2009 ikke lenge nok, kan ikke ha noe kjæreste nå. må bli mer selvstendig først og mindre avhengig av og mindre intim med guttevennene mine. pluss at jeg har forpliktelses-fobi og det er jo ikke en bra ting å ta med seg inn i et forhold. men det er helt okei å være singel når jeg likevel har tilgang på alle kjæreste-fordelene. savner litt å være forelska da, det er en fin, litt slitsom, men mest fin følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 10. august 2009 #11 Del Skrevet 10. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? Hvorfor er så mange desperate etter å ikke være single lenger?.. Gjesp, finn på noe sjæl folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Skrevet 10. august 2009 #12 Del Skrevet 10. august 2009 Har vært singel i 2 år, og har det egentlig veldig fint. Men jeg er en ganske så selvstendig person som trivest i mitt eget selskap, så det er vel i grunn ingen overraskelse. Har ikke vært på date nå, men jeg har vel bare vært på 3-4 stk hele livet og da. (Er 30+ nå.) Savner jo noen av og til da, særlig når jeg kommer hjem til tomt, kaldt hus om vinterkveldene. Og så savner jeg noen å handle mat sammen med. Men sover gjøre jeg best alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 10. august 2009 #13 Del Skrevet 10. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? Har vært singel i 2 år. Trives med det noe av tiden, men savner noen av og til. Som alenenor til 2 er det ikke så lett å treffe noen ny desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 10. august 2009 #14 Del Skrevet 10. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? Jeg har vært singel i snart halvannet år og trives godt med det... savner en armkrok, noen å sovne sammen med og våkne sammen med, men ellers trives jeg veldig godt alene... Jeg savner ikke krangling eller en mann som ikke aksepterte ungene mine - eller sure sokker og fotball på tv... Jeg er singel fordi jeg gikk fra mannen for å være alene, fikk for lite alenetid og savnet det... Ellers? Livet er herlig, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2009 #15 Del Skrevet 10. august 2009 Single siden mai. Skulle gjerne ha hatt en ny kjæreste som ikke er så påståelig.. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. august 2009 #16 Del Skrevet 11. august 2009 er du fornøyd? hva savner du? hva savner du ikke? hvorfor er du singel? og ellers? En lang stund. Nei, misfornøyd. Savner en spesiell person å være glad i, flørt og kos, gjøre ting sammen med osv. Savner ikke krangling, surmuling, og stresset og temaer som utroskap og flørt. Er singel for at jeg ikke har funnet noen jente som har vært noe å satse på de 1-2 årene jeg har vært på utkikk etter dame. Ellers? Å hva FAEN mener du med ellers?? (Tilskriver den dårlige humoren til tidspunktet på kvelden). Nei, ellers går det vel litt bedre enn ræva dårlig, men mye dårligere enn kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2009 #17 Del Skrevet 11. august 2009 Single siden mai. Skulle gjerne ha hatt en ny kjæreste som ikke er så påståelig.. :-o Det tror jeg ikke noe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. august 2009 #18 Del Skrevet 11. august 2009 Singel i 7 mnd. Jeg trives som singel, best med det å bo alene, og bare ta hensyn til meg og barna mine, det er skikkelig deilig. Men savner en kjærste, savner og være forelska og ha en og kose med. Men samtidig ikke noe hast. Savner ikke det å ha en mann som man må ta hensyn til hele tiden og som sitter i stua de døgnet rundt. Ikke en man må være mamman til. Så tror vel det tar mange år før det kommer en mann inn i mitt hus. Jeg er singel da minn mann ble bare en større baby jo lenger vi var sammen, han fantes ikke selvstendig og hans liv var meg og jobb, han løy utrolig mye på slutten og. Så jeg har fått det så mye bedre uten han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 11. august 2009 #19 Del Skrevet 11. august 2009 Vært singel lenge nok til å legge tidligere forhold bak meg Savner en å flørte med, spise sammen med, sitte i armkroken til. Savner en å hoppe på om morgenen når jeg våkner og er kåt Savner en som kan gi meg oppmerksomhet, en jeg kan prate og diskutere alle aspektene som dukker opp i hverdagen med. Savner en å ta med på besøk til venner ( lei av å være hun enslige ) Men er heller singel og lykkelig. En dag dukker det opp no fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 11. august 2009 #20 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg var singel i 3 år (etter ca 10 år med kjæreste). Første 1,5 året var det HELT deilig, hadde nesten mannehat og ville bare være alene. Resten var jeg litt på klinern med noen, og så på utkikk etter en (fast) å ha sex med. Men så ble det kjæreste likevel, og det er jeg glad for nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå