Gå til innhold

Hva gjør jeg galt? Blir ikke forhold

Gjest 35+ og single attraktiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... Når jeg sier at en jente er søt, så er det fra min side ment som et større komplimant en pen. Pen er det mange jenter som er, men søte - å i mitt hode er det også innbakt sjarmerende og god i det begrepet - er det færre kvinner som er.

Helt enig. Tror de fleste menn tenker slik.

Sier man at ei dame er søt, så liker man ikke bare utseendet, men også personligheten hennes.

Det fins mange pene damer jeg ikke liker, men ingen søte damer jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kvinner bør ikke være søte. Kvinner bør være vakre, flotte, feminine, sexy eller til nød pene.

Søt er et ord man bruker på sukkertøy, kattunger eller små barn. Når menn bruker det om kvinner så er det IKKE bra...

......også er du søt når du er sint. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Likevel opplever jeg at alle menn som sender sms osv. åpner med "Hei søta". Så teit! Og dette er voksne menn... :nei:

Note to self: slutt å gi kvinner komplimenter overhodet! :regler::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres komplisert ut.

Jeg vet ikke helt hvor det går galt. Men det er klart at om Celina Midelfart gikk single et helt liv, mens tilbudene strømmet på til Magnhild Meltveit Klepp, så er noe galt et sted.

Jeg vet bare ikke hvor det skjærer seg.

Men noe må det jo være.

Nå er jeg verken Celina eller Magnhild, bare så det er sagt.

Men noen må man jo bruke for å eksemplifisere.

Det kan vel hende at Magnhild er hyggeligere eller morsommere enn Celina? Selv om Celina er yngre, rikere, tynnere og vakrere enn Magnhild. Kanskje Magnhild er mindre kresen enn Celina, kanskje menn definerer Magnhild som mer "solid" i fht kone/mor-rolle enn Celina, kanskje menn tenker at Celina er så businessaktig, og at når hun ikke jobber må hun trene, slik at hun aldri vil ha tid til å kose i sofaen, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det kan vel hende at Magnhild er hyggeligere eller morsommere enn Celina? Selv om Celina er yngre, rikere, tynnere og vakrere enn Magnhild. Kanskje Magnhild er mindre kresen enn Celina, kanskje menn definerer Magnhild som mer "solid" i fht kone/mor-rolle enn Celina, kanskje menn tenker at Celina er så businessaktig, og at når hun ikke jobber må hun trene, slik at hun aldri vil ha tid til å kose i sofaen, osv.

Ja, det kan du si. Men det får da være grenser. Et eller annet sted bør det være en single blant tusen som ser at Celina-typen har potensial. Det bør være et tak på hvor mange Magnhild'er det får være i den lille befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Ja, det kan du si. Men det får da være grenser. Et eller annet sted bør det være en single blant tusen som ser at Celina-typen har potensial. Det bør være et tak på hvor mange Magnhild'er det får være i den lille befolkningen.

Celina har jo ikke problemer med å få seg kjæreste, så kanskje problemet heller er når man tror man er en Celina, men i virkeligheten er en Magnhild?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det egentlig noe problem da? Det er vel vanligvis ikke noe drawback å være ung, vakker, tynn og framgangsrik når det gjelder å skaffe seg en mann?

At TS ikke har fått "fast følge" er vel ikke nødvendigvis fordi hun er så vakker og chic(?!), det kan være at de mennene hun har datet ikke har ønsket seg et forpliktende forhold, eller at de har skjønt at fast forhold med TS innebærer barn i nær framtid og at de tilfeldigvis ikke har vært interessert i få (flere) barn nå, eller at kjemien rett og slett ikke har stemt?

TS skriver ikke noe om hvorvidt hun selv har blitt forelsket i disse mennene. Jeg er så enkel at jeg tror at er man forelsket nok så vil man bli sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Celina har jo ikke problemer med å få seg kjæreste, så kanskje problemet heller er når man tror man er en Celina, men i virkeligheten er en Magnhild?

Kunne ha vært, og veldig enkelt og morsomt å si, men tror ikke det. Det er også forskjell på å si "Celina-type" enn å si "jeg likner så veldig".

Setter man to motsetninger opp mot hverandre som Magnild og Celina er, gir det et klart visuelt eksempel, uten at man selv verken er den ene eller den andre, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
TS skriver ikke noe om hvorvidt hun selv har blitt forelsket i disse mennene. Jeg er så enkel at jeg tror at er man forelsket nok så vil man bli sammen.

Det tror jeg også :) Får håpe det ordner seg for TS - og alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Kunne ha vært, og veldig enkelt og morsomt å si, men tror ikke det. Det er også forskjell på å si "Celina-type" enn å si "jeg likner så veldig".

Setter man to motsetninger opp mot hverandre som Magnild og Celina er, gir det et klart visuelt eksempel, uten at man selv verken er den ene eller den andre, ja.

Mest sannsynlig er man et sted midt i mellom akkuratt som resten av befolkningen ;) Uansett så føler jeg at folk setter seg veldig høyt når de kaller seg "Celina-typen", og det utstråler uansett arroganse og ikke akkuratt noen feelgood stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martha Knaggerud
Mest sannsynlig er man et sted midt i mellom akkuratt som resten av befolkningen ;)

Kommer vel helt an på hvem det gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...