Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #21 Del Skrevet 11. august 2009 Skulle egentlig tro at det er menn som styrer hele greien. Jeg har sett mange overvektige damer uten utdannelse med flotte menn. Tror egentlig ikke kjærlighet spør etter slike ting jeg, virker ikke slik i alle tilfeller i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #22 Del Skrevet 11. august 2009 De mennene som legger merke til meg er gjerne dem som er mange år eldre enn meg. Sånn rundt 40-55 år. Og når man da er 34 år og alltid blir tatt for å være 22 år...vet ikke helt jeg... Det er neppe da at de vil noe annet enn å enten ha noe pent ved siden eller være utro eller noe sånt. Men jeg skulle gjerne ha en flott mann, men ikke en som er altfor flott. Ikke en fløtepus- urglh! >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #23 Del Skrevet 11. august 2009 På nettdating er det bare menn over 40/ av og til slutten av 30 årene som tar kontakt. De fleste er i tilegg skallet. Er 32 selv og supersøt, er ikke klar for gamle menn ......lever heller alene;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 11. august 2009 #24 Del Skrevet 11. august 2009 Er i grunnen ikke enig i at jeg har begrenset meg, jeg er åpen for mange ulike og treffer også ulike. At jeg sikter for høyt blir jo veldig feil, i og med at de jeg liker og treffer er kompatible med meg selv: jeg eier, jeg har bra jobb og utdannelse, og kvalmt nok: menn sier de synes jeg er chic, søt og også vakker. De sier og at jeg er hyggelig, koselig og trivelig å være sammen med. Jeg sikter ikke for høyt - det er jo de mennene som tok initiativ og likte meg. Så det blir feil å si. "Å sikte for høyt" betyr vel at man går over den standarden man selv er: men det gjør jeg altså ikke... Jeg er kanskje forretningsorientert, men er ærlig om at jeg ønsker familie (når de spør). Så egentlig forstår jeg ikke hvorfor det ikke blir forhold snart.. Kanskje jeg har dårlig karma for tiden. Takk for innspillene! Totalt mangel på evne til selvkritikk er også slitsomt... Slik TS fremstår i denne tråden er jeg overhode ikke overrasket over at TS er singel. Overfladisk og selvgod. Det tenner ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #25 Del Skrevet 11. august 2009 ...eller blir du desperat så send en mail til Steinar40 (var det vel?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #26 Del Skrevet 11. august 2009 Du er nok bare ikke i rett alder...i forhold til mennene. Jeg hadde det også sånn da jeg var rundt 35. Fann bare useriøse menn. Nå som jeg nærmer meg 40(tenk det - får høre at jeg ser ut som en 20 åring!) har jeg faktisk kun treffet menn (og det ute på byen!) som jeg har hatt og fortsatt har lengre forhold til. Hadde også seriøse lange forhold før jeg var 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 11. august 2009 #27 Del Skrevet 11. august 2009 Er de ikke det da? Dessuten er det mange som flytter til Oslo. Skulle tro det gav mere mangfold.... For det første : Ts bor ikke i Oslo nå for det andre: Det var ikke bare Oslo, men Oslo VEST høres ikke ut som mangfold i mine ører, men det betyr ikke at ts ikke vil finne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #28 Del Skrevet 11. august 2009 For det første : Ts bor ikke i Oslo nå for det andre: Det var ikke bare Oslo, men Oslo VEST høres ikke ut som mangfold i mine ører, men det betyr ikke at ts ikke vil finne noen. Man har da hørt om Oslo vest på bygda også. Det er vel der disse bosetter seg når de kommer til Oslo....for ellers er jo Oslo helvete på jord. Eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nynaeve_* Skrevet 11. august 2009 #29 Del Skrevet 11. august 2009 Poenget mitt var at når TS måtte veldig sterk presisere at dette var VESTKANT gutter så høres det for meg litt snobbete ut. for det er da i det hele tatt ikke viktig for oss å vite, for å komme med noen synspunkter. MED MINDRE dette er da en spesiell type menn som jeg ikke kjenner til. Og det kan jo være. Føltes som om jeg skulle skrive at jeg bodde i Nedidalen, men bare data gutter fra Oppidalen. Brutal Mann påpekte vel også litt dette TS: om det er Oslo Vest du vil treffe din kommende, tror jeg du bør flytte tilbake til Oslo. Må da være lettere å få i gang et langvarig forhold når man slipper litt geografisk avstand ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #30 Del Skrevet 12. august 2009 Poenget mitt var at når TS måtte veldig sterk presisere at dette var VESTKANT gutter så høres det for meg litt snobbete ut. for det er da i det hele tatt ikke viktig for oss å vite, for å komme med noen synspunkter. MED MINDRE dette er da en spesiell type menn som jeg ikke kjenner til. Og det kan jo være. Føltes som om jeg skulle skrive at jeg bodde i Nedidalen, men bare data gutter fra Oppidalen. Brutal Mann påpekte vel også litt dette TS: om det er Oslo Vest du vil treffe din kommende, tror jeg du bør flytte tilbake til Oslo. Må da være lettere å få i gang et langvarig forhold når man slipper litt geografisk avstand ? Det VAR ja. Kan ikke lese at hun fremdeles søkte etter de. Det hørte vel bare til i historien om de flotte og ressurssterke mennene hun hadde møtt. Man forventer kanskje litt mer av de...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 12. august 2009 #31 Del Skrevet 12. august 2009 Er i grunnen ikke enig i at jeg har begrenset meg, jeg er åpen for mange ulike og treffer også ulike. At jeg sikter for høyt blir jo veldig feil, i og med at de jeg liker og treffer er kompatible med meg selv: jeg eier, jeg har bra jobb og utdannelse, og kvalmt nok: menn sier de synes jeg er chic, søt og også vakker. De sier og at jeg er hyggelig, koselig og trivelig å være sammen med. Jeg sikter ikke for høyt - det er jo de mennene som tok initiativ og likte meg. Så det blir feil å si. "Å sikte for høyt" betyr vel at man går over den standarden man selv er: men det gjør jeg altså ikke... Jeg er kanskje forretningsorientert, men er ærlig om at jeg ønsker familie (når de spør). Så egentlig forstår jeg ikke hvorfor det ikke blir forhold snart.. Kanskje jeg har dårlig karma for tiden. Takk for innspillene! Så fint for deg da, at du er så jævlig chic og søt og vakker. Who gives a crabs ass? hehe. I mine øyne sikter du helt verdiløst. Eller feil. Om det ikke er for høyt spiller ingen rolle. Men ser du etter potensielle knullemaskiner med bra jobb, eller søker du etter kjærligheten? Det er det vanskelige spørsmålet du kan stille deg selv, og jo flere ganger man stiller seg det, jo mer tenker man, og jo smartere blir man. Hva faen er det jeg ser etter? Du får ikke noe ut av dette hvis du ikke inser at det er en grunn til at du ikke finner noen, men det er heller ikke ltt og ferdes i dette gamet. Lykke til, og vær så åpen for alle muligheter som du klarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 12. august 2009 #32 Del Skrevet 12. august 2009 Du er nok bare ikke i rett alder...i forhold til mennene. Jeg hadde det også sånn da jeg var rundt 35. Fann bare useriøse menn. Nå som jeg nærmer meg 40(tenk det - får høre at jeg ser ut som en 20 åring!) har jeg faktisk kun treffet menn (og det ute på byen!) som jeg har hatt og fortsatt har lengre forhold til. Hadde også seriøse lange forhold før jeg var 35. Uff det hørtes slitsomt ut. Blir det ikke mye static i hjernen etter mange lange seriøse forhold? Hva med å finne seg den rette? Eller blir det for psykisk tungt for dere? JEg bare lurer, for jeg synes folk virker så enormt desperate etter å ha forhold med hvem det måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shelob Skrevet 12. august 2009 #33 Del Skrevet 12. august 2009 Du er nok bare ikke i rett alder...i forhold til mennene. Jeg hadde det også sånn da jeg var rundt 35. Fann bare useriøse menn. Nå som jeg nærmer meg 40(tenk det - får høre at jeg ser ut som en 20 åring!) har jeg faktisk kun treffet menn (og det ute på byen!) som jeg har hatt og fortsatt har lengre forhold til. Hadde også seriøse lange forhold før jeg var 35. Hvor mange seriøse, lange forhold kan man ha, og fortsatt kalle de seriøse? Jeg har hatt 1 langt, seriøst forhold (ca 10 år) og 5-6-7 totalt useriøse på noen uker eller måneder (da jeg var tenåring/tidlig i 20 årene) - og jeg er i et nå (etter 3 år som singel) og det har vart snart 1 år. Det er absolutt seriøst, men foreløpig kaller jeg det ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Louisa Skrevet 12. august 2009 #34 Del Skrevet 12. august 2009 Hva med forelskelse???? Disse mennene TS har blitt kjent med omtales bare så forretningsmessig. Hva med følelser og forelskelse???? Slutt å tenk så mye på hva du vil ha og hva du ikke vil ha. Bare treff folk og hver deg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #35 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg tror dette er et tegn i vår moderne tid, det temaet her, spesielt for karrierebevisste kvinner som ennå ikke ha "slått seg til ro"... Jeg tror på ingen måte at en 35 årig jente/kvinne er for gammel for en 38 eller 40 årig gutt/mann, det er bare tull. Veldig mange av disse skilte mennene (og familiefedrene) var gjerne gift med en jevnaldrende fra før av uansett, så en 35-åring ville vel bare være å gå ned i alder faktisk. Løsningen kan ligge i karma: ved å oppnå bedre indre balanse og harmoni med seg selv, vil karmaen bli god: dårlig karma sperrer. I tillegg til det er løsningen å uansett menn eller ikke å ha et godt liv. Det eneste som haster for kvinner er barn. Ellers kan utseendet holdes flott i mange, mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 12. august 2009 #36 Del Skrevet 12. august 2009 På nettdating er det bare menn over 40/ av og til slutten av 30 årene som tar kontakt. De fleste er i tilegg skallet. Er 32 selv og supersøt, er ikke klar for gamle menn ......lever heller alene;) Du kan ikke forvente at menn i starten av 30-årene skal ta kontakt med deg når du selv er 32. En dame på 32 er jo en gammel dame, mens en mann på 32 er ung. Menn på 32 sjekker damer på 25, mens menn i alderen (medio) 38-42 sjekker damer i alderen 28-35. Det er er nok på tide å innse at du ikke lenger er 25, gamlemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 12. august 2009 #37 Del Skrevet 12. august 2009 Vi menn er stort sett mye mer visuelle en kvinner og forelsker oss i det vi ser i form at ungdommelig og skjønnhet. Kvaliteter som feks høy utdannelse, humor, intelligens, status er som regel underordnet dette og ikke spesiellt viktig for en mann i motsetning til kvinner. Virkelig ikke? Så når skjønnheten falmer, hva gjør du da? Og det er ikke viktig for deg å diskutere politikk, samfunnsspørsmål, litteratur, aktuelle hendelser eller andre ting med din livspartner? Snakk for deg selv. Jeg, og de fleste av min venner, kunne ikke tenke oss en bimbo uten utdannelse, humor og intelligens. Hun trenger heller ikke være filmstjernepen, men det er selvfølgelig en fordel om hun ser ganske bra ut. Jeg er ikke mann, men jeg tror - og håper - at de fleste menn tenker som deg. Føltes som om jeg skulle skrive at jeg bodde i Nedidalen, men bare data gutter fra Oppidalen. Brutal Mann påpekte vel også litt dette Du kan ikke forvente at menn i starten av 30-årene skal ta kontakt med deg når du selv er 32. En dame på 32 er jo en gammel dame, mens en mann på 32 er ung. Menn på 32 sjekker damer på 25, mens menn i alderen (medio) 38-42 sjekker damer i alderen 28-35. Det er er nok på tide å innse at du ikke lenger er 25, gamlemor! Øhhhh... OK? Er det slik det er.... Ja, ja - da burde jo ikke det eksistert par med et alderslingringsmonn på +/-2 år, da. Jeg skjønner at 90% av min omgangskrets er unormal, i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_que_* Skrevet 12. august 2009 #38 Del Skrevet 12. august 2009 Øhhhh... OK? Er det slik det er.... Ja, ja - da burde jo ikke det eksistert par med et alderslingringsmonn på +/-2 år, da. Jeg skjønner at 90% av min omgangskrets er unormal, i så fall. Det er ikke bare din omgangskrets som er unormal, min er det visst også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #39 Del Skrevet 12. august 2009 Uff det hørtes slitsomt ut. Blir det ikke mye static i hjernen etter mange lange seriøse forhold? Hva med å finne seg den rette? Eller blir det for psykisk tungt for dere? JEg bare lurer, for jeg synes folk virker så enormt desperate etter å ha forhold med hvem det måtte være. Synes det virker langt mer slitsomt å skulle lete etter den ENE perfekte! Tror mange (!!!) kunne passet bra for meg. Faktisk. Jeg har nemlig evne til å elske flere. Tenk det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #40 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor mange seriøse, lange forhold kan man ha, og fortsatt kalle de seriøse? Jeg har hatt 1 langt, seriøst forhold (ca 10 år) og 5-6-7 totalt useriøse på noen uker eller måneder (da jeg var tenåring/tidlig i 20 årene) - og jeg er i et nå (etter 3 år som singel) og det har vart snart 1 år. Det er absolutt seriøst, men foreløpig kaller jeg det ikke lenge. Det er nok et av livets gåter.... og med denne surmulende gjengen her så forblir det nok så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå