Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #81 Del Skrevet 23. august 2009 De single uten barn eller forholdserfaring er ikke så aktuelle for meg. Jeg vil ha de med erfaring som er "lært opp". Du vil ha de som er lært opp (hva enn det betyr), men likevel skilt? Høres ut som de fikk en elendig opplæring, spør du meg. Ingen grunn til å være redd for menn uten et lass med x'er eller et haleheng med barn etter seg. Tror rett og slett du bør sikte høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #82 Del Skrevet 24. august 2009 Hey, hey....det ser vel ikke ut som om du selv er såkalt "chic", og for alt du vet er TS dødssøt. Hadde en mann kalt meg DØDSSØT så hadde jeg slått ham rett ned, og skadet ham for livet. Alvorlig talt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 24. august 2009 #83 Del Skrevet 24. august 2009 Hadde en mann kalt meg DØDSSØT så hadde jeg slått ham rett ned, og skadet ham for livet. Alvorlig talt... Men å kalle MEG søt har du ingen betenkeligheter med!!?? I motsetning til menn bør jo kvinner faktisk være supersøte, så du får bare tøyle temperamentet, frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #84 Del Skrevet 24. august 2009 Men å kalle MEG søt har du ingen betenkeligheter med!!?? I motsetning til menn bør jo kvinner faktisk være supersøte, så du får bare tøyle temperamentet, frøken! Nei, kvinner bør ikke være søte. Kvinner bør være vakre, flotte, feminine, sexy eller til nød pene. Søt er et ord man bruker på sukkertøy, kattunger eller små barn. Når menn bruker det om kvinner så er det IKKE bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #85 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, kvinner bør ikke være søte. Kvinner bør være vakre, flotte, feminine, sexy eller til nød pene. Søt er et ord man bruker på sukkertøy, kattunger eller små barn. Når menn bruker det om kvinner så er det IKKE bra... Svært så streng du er da. Jeg ble kalt søt av en som var helt på knærne etter meg. Jeg var smigret. Men ifølge deg skulle jeg ikke vært det. Jeg har også blitt kalt pen noen ganger. Men jeg ble ikke mer smigret da enn i det første tilfellet. Snakk heller for deg selv. Vi er mange kvinner som ikke har problemer med å være søte. Tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #86 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg snakker for meg selv, ja. Men jeg mener at søt er på linje med "medium" det er et ord menn bruker som et nødord, når de ikke har noe særlig ordforråd, eller når de egentlig ikke liker dama så godt. Jeg kan godt være søt i oppførsel, det tolker jeg som "hyggelig" men å se søt ut blir helt feil for meg. Søt er forøvrig et adjektiv som beskriver smak, ikke utseende. Sukker er søtt. For eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #87 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg kan godt være søt i oppførsel, det tolker jeg som "hyggelig" men å se søt ut blir helt feil for meg. Søt er forøvrig et adjektiv som beskriver smak, ikke utseende. Sukker er søtt. For eksempel. Da liker du vel ikke sangen "Hon är så søt när hon sover"? Hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #88 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, kvinner bør ikke være søte. Kvinner bør være vakre, flotte, feminine, sexy eller til nød pene. Søt er et ord man bruker på sukkertøy, kattunger eller små barn. Når menn bruker det om kvinner så er det IKKE bra... Enig! Likevel opplever jeg at alle menn som sender sms osv. åpner med "Hei søta". Så teit! Og dette er voksne menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #89 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg mener at søt er på linje med "medium" det er et ord menn bruker som et nødord, når de ikke har noe særlig ordforråd, eller når de egentlig ikke liker dama så godt. Jeg kan godt være søt i oppførsel, det tolker jeg som "hyggelig" men å se søt ut blir helt feil for meg. Søt er forøvrig et adjektiv som beskriver smak, ikke utseende. Sukker er søtt. For eksempel. Enig..."søt" er ikke et bra ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #90 Del Skrevet 24. august 2009 Da liker du vel ikke sangen "Hon är så søt när hon sover"? Hver sin smak. Nei, den sangen liker jeg. Da er man søt når man sover, ikke som en beskrivelse av utseendet. STOR forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #91 Del Skrevet 24. august 2009 litt obrte fra temaet her nå, men jeg ble utrolig glad og husker fortsatt da en x sa til meg med forelskelse i blikket " du er så sinnsykt søt" og jeg vill heller være søt en pen føler at søt også inneholder noe personlighet og sjarme, mens å være pen eller vakker bare er en fasade.. så gutter som leser denne tråden : ikke slutt å kalle jenter søte - det er noen av oss som setter pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #92 Del Skrevet 24. august 2009 Enn sangen "Dødssøt" med Ravi da? "Alle vil ha kloa i deg," synger han. Tror neppe det er på grunn av den søte oppførselen at de vil det... Vi har forskjellige oppfatninger av ordet søt, må vi vel bare slå fast. Hadde vært interessant å høre hva noen gutter mener om en "søt" jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #93 Del Skrevet 24. august 2009 litt obrte fra temaet her nå, men jeg ble utrolig glad og husker fortsatt da en x sa til meg med forelskelse i blikket " du er så sinnsykt søt" og jeg vill heller være søt en pen føler at søt også inneholder noe personlighet og sjarme, mens å være pen eller vakker bare er en fasade.. så gutter som leser denne tråden : ikke slutt å kalle jenter søte - det er noen av oss som setter pris på det Og i vakker legger jeg personlighet. Pen er bare glatt og utenpå... OK, nå er vi (les jeg) litt forbi trådens tema... Beklager, tar på meg mye skyld her. Ravi liker sikkert små, søte damer, han ligner jo på en hagenisse i størrelse og dimensjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #94 Del Skrevet 24. august 2009 Og i vakker legger jeg personlighet. Pen er bare glatt og utenpå... Søt og pen er de begrepene gutter oftest bruker. Vakker er litt mer høytidelig, brukes kanskje mest av litt eldre, gjerne høyt utdannede menn. Sexy kan jo ikke en gutt kalle deg før han kjenner deg litt, så dermed kan ikke det brukes like ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #95 Del Skrevet 24. august 2009 Dette er interessant, syns jeg... Alder har kanskje noe å si? Bør denne tråden deles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #96 Del Skrevet 24. august 2009 Dette er interessant, syns jeg... Alder har kanskje noe å si? Bør denne tråden deles? Ha ha. Er i 30-årene, som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #97 Del Skrevet 24. august 2009 Vakker er litt mer høytidelig, brukes kanskje mest av litt eldre, gjerne høyt utdannede menn. Sexy kan jo ikke en gutt kalle deg før han kjenner deg litt, så dermed kan ikke det brukes like ofte. Nei, vakker er ikke høytidelig...det er bare klønete fotballgutter uten stil som tror det. Takke oss til eldre menn med stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 24. august 2009 #98 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. august 2009 #99 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, kvinner bør ikke være søte. Kvinner bør være vakre, flotte, feminine, sexy eller til nød pene. Søt er et ord man bruker på sukkertøy, kattunger eller små barn. Når menn bruker det om kvinner så er det IKKE bra... Hmm... Når jeg sier at en jente er søt, så er det fra min side ment som et større komplimant en pen. Pen er det mange jenter som er, men søte - å i mitt hode er det også innbakt sjarmerende og god i det begrepet - er det færre kvinner som er. Note to self: Hør med KateW hvordan man bestiller ordboken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. august 2009 #100 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg må si jeg skjønner menne her litt jeg. Det virker som 35 år er det magiske tallet for å være selvutnevnt pen, perfekt og selvgod. Veldig mange her roser seg selv opp i skyene samtidig som de kommer med negativt ladede kommentarer om kvinner som i følge dem er mindre perfekte enn seg selv. Det må vel finnes en mellomting mellom å ha god selvtillit og å tro at man er gud gave til mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå