TipsyTopsy Skrevet 13. september 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg visste ikke det Bestee. Så takk for info. Slipper jeg å surre, mer enn hva jeg gjør. Hehe.. Nå er jeg usikker på om den var like sterk. Dæggern at el-testen ligger i søpla nå. Takk for info! Håper du hadde en flott dag i går. Rosa76! Jeg vinet også litt i går. Min-sin kom hjem med en flaske vin. Rødvin riktig nok, kalt Fleurie. Jeg er ingen vinekspert, men denne var ganske god altså. Har litt små vondt i hodet i dag, og vi "delte" bare en flaske vin, men det går nok over... Tydeligvis et sjakktrekk og unnlate å fortelle om EL, moahahaa.. I dag skal vi stemme, og var nettopp ute og spiste en baguette på Subway med min-sin. Nå lurte jeg på om jeg skulle installere the sims på pcn og spille litt av det. har lyst på det "nye" (det er vel kanskje ikke nytt lenger, men) Sims spillet og... artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 14. september 2009 #22 Del Skrevet 14. september 2009 EL-tester kan være vanskelige å forstå seg på. Noen får jo faktisk aldri en helt positiv test heller. Da regner de bare den dagen streken er sterkest som positiv. Andre igjen (svært få) får aldri utslag i det hele tatt selv om de faktisk har EL. Noen får positive tester i 3 dager etter hverandre, andre bare noen få timer.. Er det rart man surrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 14. september 2009 #23 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg fikk aldri helt tydelig strek på El-testen forrige PP, men fant når EL var likevel pga EL-slim og temping. Fikk TR nøyaktig fjorten dager etter antatt EL, så det stemte nok det. Grublet litt på at jeg ikke fikk tydelig strek, men leste så et sted at for noen er EL så kort periode at man evt må teste både morgen og kveld for å finne den. Angående SIMS så var jeg og mannen avhengig av det en periode mens vi studerte. Faktisk ble vi så oppslukt at vi fant ut at vi bare måtte kutte ut engang for alle Etter det har vi aldri spilt igjen. Men det var morro mens vi holdt på, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 14. september 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 14. september 2009 Nei Bestee. Er virkelig ikke rart man surrer. Er derimot usikker nå på om jeg har hatt EL, og pga jobb har det ikke vært de siste dagene heller (og jeg tror el snart skal være rundt hjørnet). Nei, jeg får se om den sitter denne måneden. Blir spennendes å se. Jaa, rosa76! Det er avhengighetsskapende det spillet der! Husker en periode hvor jeg spilte The Sims så mye, at folk rundt meg begynte å oppføre seg som simmer. Altså; de beveget seg motorisk og rart i bevegelsene altså (tror kanskje det er noe i det med firkanta øyne etter for mye tv-titting). Det var helt sprøtt, og med en kjæreste som ble rimelig lei asosiale meg, så hang jeg også kroken på døra og, men nååå.. nå har jeg litt ekstra tid. I dag tidlig kommer min-sin ut, og skal på jobb. For et nabolag vi bor i. Hele bilen hans er ødelagt!! Døren til sjåførsiden var brutt opp, sideruten var knust, og låsene var helt ødelagt. Ikke nok med det; Dekkene (to av våre dekk) var kuttet opp. Tre-fire biler ved siden av sine dekk, var også kuttet opp. Ringte forsikringsselskapet, og NAF kom og tauet bilen etter en stund. Heldigvis får vi igjen alt på forsikringa, men det plager meg virkelig at noen har gjort dette kun for å gjøre hærverk. De hadde ikke bare laget et lite hull i alle disse dekkene, men skjært RUNDT alle dekkene. Både våres, og naboer sine. Snakk om rampestreker. Ingenting var stjålet, så det er tvilsomt at de var ute etter ting. Makan!! Vært en slitsom dag for å si det sånn, men men... Har heldigvis leiebil som gikk på forsikringen, men jeg blir bekymret da. Måtte ut i sta å sjekke... Tviler vel på at dette skjer igjen, men men... Kjedelige greier. Bortsett i fra det går ting greit da. Litt trøtt allerede, og vurderer å ta meg en matbit, en god og lang dusj før jeg tar tidlig kvelden! Ha en finfinfin dag jenter! *strør masse babystøv over oss alle sammen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå