Gå til innhold

Hvorfor blir det ikke noe mer igjen?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Har en eks som jeg holdt på med for snart 2 år tilbake. Det skjedde masse tull angående "utroskap" (vet ikke om jeg kan kalle det utroskap ettersom vi ble aldri sammen...) og pause og endte opp med at han avsluttet det hele med å si han følte han ikke hadde de samme følelsene lenger. Jeg har ENDA ikke kommet meg over han, og han har hatt flere damer.

Jeg vil så gjerne ha han tilbake, vil han skal være min og bare min igjen. Savner den tiden vi pleide å sende søte meldinger til hverandre, ringe på natta til i mange timer, og alt... Vi har ennå masse kontakt, han ringer stadig, sender meldinger, men det er ikke noe flørting ved det. Jeg ser egentlig ikke HVORFOR det aldri blir noe mer.. Forstår selvfølgelig at noen bare ikke føler "gnisten", men verken jeg, vennene hans, vennene mine eller noen andre skjønner hvorfor ! Jeg føler jeg gjør alt rett, og da mener jeg at vi snakker ganske åpent om ting, han vet han kan stole 100% på meg og med engang han har noe å si så er det meg han ringer eller sier det til. Jeg har det på samme måten selv om han har svekket min tillit til han tidligere, men likevel er det som om han kjenner meg best på jord og jeg har et behov for å snakke med han nesten hver dag - og jeg føler han har det samme av en eller annen grunn. Han er på ferie, og han sender stadig vekk meldinger - som tidligere skrevet, aldri noe flørtings, men bare allminnelige meldinger.

I tillegg til dette, har vi det SUPERGØY i hverandres selskap, har samme humor, tuller mye med hverandre, vi er begge konstant glade og alt er perfekt når jeg er med han. Jeg har blitt kjent med vennene hans og fungerer bra med alle sammen, og alle sier jo vi passer godt sammen når de ser hvordan vi er blant folk. Hender ofte vi roter litt også, altså det føles som om han er typen min og jeg dama hans, utenom alt det kjærlighetsgreiene hvor vi skriver elsker deg og søte ting osv, men utenom det så er det jo nesten som om vi er sammen, og mange som tar oss for å være det også...

Jeg er så og si så "perfekt" så det går an, har selvfølgelig hatt en del krangler også med han men jeg syns egentlig dette bare har styrket forholdet vårt ettersom verken jeg eller han krangler med andre til vanlig, og da må det jo nesten være noe annet når vi får det til... Blir alltid venner etterpå da men ja.

Greia er at jeg bare ikke skjønner hva mer jeg kan gjøre for å få han interessert. Akkurat nå er vi som bestfriends with benefits føler jeg, men jeg vil ha et FORHOLD til han, og jeg vet det kunne funket men jeg vet bare ikke HVA jeg skal gjøre for at han skal få opp øynene og se at vi faktisk passer sammen... Når venner av han spør hvorfor han ikke liker meg osv så sier han vi ikke passer sammen, men ingen skjønner hvordan han kan si dette utifra de handlingene han gjør som beviser at vi har det helt perfekt sammen... Når vi snakker til vanlig og, vi har alltid noe å snakke om, musikk, filmer, ting som har skjedd osv..

Når vi holdt på, var han på stadig utkikk etter likheter mellom meg og han og han sa selv vi passet godt sammen... Nå er det som om hver ting vi er enige om skal han snu om på og gjør at vi ikke passer sammen med VILJE, og jeg skjønner rett og slett bare ikke hvorfor...

Utseendemessig tror jeg også han syns jeg er pen og attraktiv, og når vi er ute blant folk ser det jo ut som han er typen min og jeg dama hans.. I tillegg så matcher jeg jo så og si alle kravene han setter til en potensiell kjæreste, jeg fatter bare ikke hvor det går galt...

Sorry for at det ble et så langt og rotete innlegg, men eg bare rett og slett så forvirra... Vil nesten bare kutte kontakten for en stund slik at han virkelig tenker seg om og ser HVOR bra vi er for hverandre og slutter å sløse enda mer tid på å tenke det motsatte.. Huff, vil bare ha tilbake gutten min jeg, er så uffatelig glad i han, og det er ikke så lett å komme over han når han er den som får meg så lykkelig hver gang og få meg til å le og hele pakka og at jeg i tillegg vet at vi kunne hatt det sååå fint :(

Hadde vært kjempefint med noen råd til hvordan jeg finner utav dette her - er kanskje litt lettere og se for folk som er på utsiden av dette hva eventuelle feil jeg gjør eller hva jeg bør gjøre :)

Takker på forhånd !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd å måtte si det til deg, men du må gå videre med livet ditt. Han har ganske enkelt ikke de samme følelsene for deg som du har for ham. Han har gjort det slutt, og har vært sammen med flere andre jenter i ettertid. Tror han ser på deg mer som en venn nå, en han trives sammen med, men ikke ønsker et forhold til.

Gå videre i livet ditt, det er ikke noe du kan gjøre akkurat nå for å endre på dette. Jeg ville ha kuttet kontakten i alle fall for en periode, for å prøve å få de sterke følelsene på avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjest.

Du kommer sannsynligvis aldri han til å ønske deg som kjæreste. Han har det fint som han har det nå, han har deg samtidig som han kan ha andre jenter som han vil uten at du kan si noe på det - for dere er jo bare venner.

Han trives helt sikkert i ditt selskap - tviler ikke på det - men han vil ikke være kjæreste. Han er sikkert ikke uvitende om dine følelser, og hvis han ville hatt deg så hadde han sagt det samme for lenge siden.

Sånn jeg ser det har du to valg; enten gå videre i livet uten han, eller fortsette å være venner med han på de premissene dere har i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med gjest.

Du kommer sannsynligvis aldri han til å ønske deg som kjæreste. Han har det fint som han har det nå, han har deg samtidig som han kan ha andre jenter som han vil uten at du kan si noe på det - for dere er jo bare venner.

Han trives helt sikkert i ditt selskap - tviler ikke på det - men han vil ikke være kjæreste. Han er sikkert ikke uvitende om dine følelser, og hvis han ville hatt deg så hadde han sagt det samme for lenge siden.

Sånn jeg ser det har du to valg; enten gå videre i livet uten han, eller fortsette å være venner med han på de premissene dere har i dag.

Tusen takk for svar Gjest og Polly Ester :)

Jeg er nokså enig med dere, og alle rundt meg sier det samme. At når vi roter og gjør alt det kjærester gjør men likevel vil han ikke noe mer - så bare bruker han meg på et vis, og jeg forstår dette og. Vi bestemte oss også for å kutte kontakten en gang ifjor, der jeg fortalte han om mine følelser (han hadde dame da) og jeg sa at jeg bare måtte komme meg videre og ikke snakke med han 24/7. Han sa seg HEEEELT enig, men likevel er det som om han ikke greier å gi slipp men heller ikke er interessert i meg på DEN måten... Vet ikke hva det er som holder han tilbake. Kanskje det er det at han føler at jeg faktisk gir han kjærlighet i forhold til de andre damene han har hatt, for han har ikke kontakt med noen andre av eksene hans... Nei fatter egentlig bare ikke problemet, men er hvertfall SYKT lei av å ha det sånn, i det ene øyeblikket har vi det så sinnsykt koselig, og rett etterpå er det som om ingenting har skjedd, får liksom så miksede signaler.

Men det er nok ingen tvil her - vil han ha meg så hadde han sagt det for lengst og vi hadde vært et fint par i over et år nå, jeg gjør jo hele greia såååå lett for han når han vet jeg enda ikke er over han.

Må nok bare komme meg videre, men føler han ikke gir meg noen sjans. Han sier han vil jeg skal komme meg videre og finne noen bedre, og rett etterpå ringer han meg og sender meldinger og spør om å møtes og hele pakka... Herregud så slitsomt! Hater mannfolk til tider, hehe!

Setter pris på flere svar også, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He is just not into you. Mange likar å ha nokon som er veldig, veldig gla i dei, uten at dei er like begeistra. Det er ein sjølvtillitsbooster. Du er hans sjølvtillitsbooster, samt han likar å henge med deg. Du dekker behova, uten å kreve noko tilbake. Du bør tusle deg viare, og innsjå at dette ikkje kjem til å endre seg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He is just not into you. Mange likar å ha nokon som er veldig, veldig gla i dei, uten at dei er like begeistra. Det er ein sjølvtillitsbooster. Du er hans sjølvtillitsbooster, samt han likar å henge med deg. Du dekker behova, uten å kreve noko tilbake. Du bør tusle deg viare, og innsjå at dette ikkje kjem til å endre seg. Lykke til :)

Ja, tror jeg kan si meg veldig enig her også. Tror han spiller på mine følelser og kontakter akkurat meg av alle pga. jeg er så lett å få tak i og veldig svak når det kommer til han.

Han ringte forresten idag. Han er på ferie, og jeg har ikke snakket med han i telefonen på over en uke. Det han spør om er om jeg kan finne ut hva man trykker når man skal ringe et britisk nummber. Jeg tenkte bare nei fyf*** ass, ringer helt derfra og hit for at jeg skal gjøre han en TJENESTE, makan til uhøflighet altså. Hadde så lyst å bare si til han jeg er ikke noe 1881 kontor og bare legge på. Men dum som jeg er, søker jeg selvfølgelig på google og prøver å finne utav det. Da jeg spør han hva i all verden han skal med det, sier han at han skal ut med noen jenter og må ringe hun ene. Følte meg så dårlig, at han bruker meg gang på gang på denne måten..

Snakket nettopp med han i tillegg, han var på internettcafè. Begynte å snakke om ei jente han har møtt der nede og at han var så glad i det. Jeg svarte bare med "åja", og etter en stund sier han: sykt stille du ble da, si noe. Jeg tror han på en måte forstod at jeg ikke likte å høre det han sa og skjerpet seg litt, før han igjen begynte å snakke om hun jenta og jeg var like "kjedelig" som sist, til slutt sa han jeg må gå, snakkes, da sa jeg bare hade.

Er det egoistisk av meg å handle på denne måten? Han er jo tross alt ikke MIN, og at han finner seg andre jenter er jo ikke noe galt med tanke på at vi to bare er venner. Jeg har tidligere tenkt vi er bare venner, han forventer at jeg skal være en god venn når han snakker om ting med meg, og det har jeg vært. Jeg har hørt han sutre nesten hele året om ei jente, og før det var det ei anna jente som var eksen hans. Selv om det sårte sykt å høre den man elsker snakke om hvor mye han liker en annen person, måtte jeg bare være der for han. Men likevel syns jeg det er så frekt og vet ikke hva han vil med å ligge og fortelle om alle jentene han møter og roter med til MEG når jeg enda har sterke følelser for han. Syns det er da han så blir egoistisk når han holder på sånn, og jeg føler meg som dritt etterpå.

Syns dere at det er jeg som er ego her eller han når han snakker om andre jenter og jeg ikke blir frekk men bare svarer med "åja, ah, ok" osv.?

Takker for alle svar forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang gjort klart for han at du fremdeles har følelser for han? Hvis ja, så e han en idiot som handler som han gjør. Dog eg ser ingenting galt med det han gjør hvis han tror dere har et venneforhold. Uansett så er jo problemet at han ikkje har de samme følelsene som du har. Det at han var utro in the first place kommer jo mest sannsynlig av at det var noe som manglet for han.

Hvis du finne ut av hvorfor han mast følelsene som han hadde må du desverre grave det ut av han :/, men det endrer nokk ikkje situasjonen av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang gjort klart for han at du fremdeles har følelser for han? Hvis ja, så e han en idiot som handler som han gjør. Dog eg ser ingenting galt med det han gjør hvis han tror dere har et venneforhold. Uansett så er jo problemet at han ikkje har de samme følelsene som du har. Det at han var utro in the first place kommer jo mest sannsynlig av at det var noe som manglet for han.

Hvis du finne ut av hvorfor han mast følelsene som han hadde må du desverre grave det ut av han :/, men det endrer nokk ikkje situasjonen av den grunn.

Ja, har det skjønner du. Gjorde det klart flere ganger ifjor, der jeg til og med spurte om litt mindre kontakt så jeg kunne komme meg over han. Han sa seg helt enig, men etter knapt en uke tar han opp kontakten igjen med å spør om jeg har forduftet helt eller. Skjønner ikke hvorfor han VIL ha kontakt med meg, greit han syns nok jeg er en god venn og ser at vi har det kjekt sammen, men når jeg virkelig har så lyst til å komme over han og sier dette og at eneste måten jeg eventuelt kan det på er å kutte ut kontakten, så vil han ikke gi slipp? Tror ikke det ligger noen følelser bak det men bare at jeg har gitt han så mye av meg selv at han merker en forskjell i hverdagen når vi ikke snakker sammen osv., og syns derfor det er litt egoistisk at han ikke gir meg en sjans engang når han ikke vil noe mer. Han hadde dame også på dette tidspunktet.

Tidligere i år (i februar), så virka det som om noen følelser blusset opp fra hans side. Vi koset en del (også blant folk) og hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg seriøst trodd vi holdt på igjen. Vi var med et vennepar engang, og der lå jeg og han i sofaen og hadde det veldig koselig. Dette greide selvfølgelig vennene våre å få med seg, og sa til han at han definivt hadde følelser for meg når han oppfører seg på den måten. Han blånektet, og allikevel to dager senere så spør han om jeg skal møte han. Han fortalte meg hva venneparet hadde sagt og at de trodde vi holdt på igjen. Når jeg kom hjem, så ringte han meg og vi snakket i rundt 3 timer, i tillegg til at han spurte om jeg skulle være med på en hyttetur med han og noen venner helga etter.

Og det er nemlig HER jeg faller ut. Når så og si alle rundt han sier at han sender ut signaler til både meg og resten om at det er love in the air, og han mener han ikke har noen følelser, hvorfor trekker han seg ikke litt unna og tenker "oi, ser at veldig mange syns jeg virker flørtete og vil noe mer og må kanskje roe det ned". Det hadde ihvertfall JEG gjort, men kanskje det bare er jeg som tenker sånn.

Grunnen for han var utro tror jeg, var fordi vi aldri hadde sex. Som sagt så holdt vi bare på, og det virket ikke helt som ting var så stabilt, og jeg følte meg rett og slett ikke klar for å ligge med han med tanke på hvordan det lå an. Han sa at han skulle respektere ønsket mitt og vente så lenge han måtte for at jeg skulle være klar, men likevel var han utro. Jeg vet det ikke lå noen følelser for den andre jenta fra hans side, det var rett og slett bare for å få seg noe. Han har sagt i ettertid at han angrer sinnsykt og skulle handlet annerledes, men jeg tror han fint kunne vært utro igjen i et forhold med tanke på hvor flørtete han er osv.

Jeg syns heller ikke han gjør noe direkte galt, som sagt så er vi jo bare venner, og han har selvfølgelig sin fulle frihet til å gjøre hva han vil med hvem han vil. Men JEG begynner å bli rimelig lei av å høre på det når han VET hva følelser jeg har. Han har ikke engang følelser for meg, og begynner jeg å bare snakke om en annen gutt blir han "sur" og skriver bare: ok, kk, eller svarer ikke i det hele tatt til jeg bytter tema. Er liksom så lei av å være the good girl som redder the bad boy og gjør han perfekt for neste jente... Syns selv jeg fortjener bedre enn hva han har latt meg gå gjennom, og når han i tillegg gnir det inn med å snakke om andre jenter og ditt og datt, da er selvtilliten rett og slett på null og jeg får bare lyst til å slette han fra livet mitt....

Men takker for svaret ditt, syns det er så hyggelig at noen faktisk gidder å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hvorfor du i all verden gidder dette her?

Kjenner meg litt igjeni situasjonen, og slike overfaldiske selvopptatte mennesker er jeg helt ferdig med. Hvorfor gidder du?

Hvorfor kutter du ikke? Er jo det enkleste for deg det.

Kutt tvert.

Gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~VanDora~

Høres ut som eksen din har fått i pose og sekk egentlig.

På den ene siden har han deg, der dere fungerer som bestevenner, rotekompiser, pluss at han vet du er der når han trenger deg.

På den annen side kan han i tillegg til dette gå ut å rote med hvilken som helst annen dame når han måtte ønske det.

Han holder deg på gress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

En kan ikke klandre han for å pule TS når han vil så lenge TS ikke presterer å ignorere han totalt.

Det betyr at TS må slete han fra mobil, ansiktsboken, lynmeldingstjenester og absolutt alle andre steder han kan finne på å ta kontakt med henne. Og tar han kontakt, så må hun behandle han som luft. TIL EVIG TID! For han vil bli desperat og si hva som helst når hun går inn i ignoreringsfasen. Da er trikset å ikke gi han noe som helst og konsekvent søke selskap hos andre menn.

TS vil aldri under noen omstendighet kunne stole på at denne mannen vil ha henne for annet enn praktiske grunner.

Så TS, har du ryggrad til å gjøre det eneste riktige, nemlig å skyve han helt og fullt ut av livet ditt til evig tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~VanDora~

Hvorfor må TS kutte all kontakt med fyren?

Du sier dere har det morsomt ilag osv osv.

Hvis du kan kutte forventningene dine om at dere en dag skal bli sammen igjen og heller kose deg med å gjøre akkurat det samme som han så trenger ikke ting bli så himla vanskelig.

Dere kan finne på ting, ha sex når dere måtte ønske det og alt det dere ellers gjør pluss at du også kan ha deg med andre, flørte, date osv.

Lev livet og ha det gøy..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer for hverandre betyr bare at dere kan funke greit sammen hvis dere elsker hverandre. Det gjør dere ikke. Derfor passer dere ikke sammen.

Ekser er vi bare ikke venner med. Det ender nesten alltid at en får det verre enn om en bryter tvert.

OK, han elsker deg ikke.

Men du låser deg i en ulykkelig situasjon, og hindrer deg selv fra muligheten til å finne ekte lykke, når du går der som gratishora hans. Ja, ord koster ham ikke noe. For et ord er ikke verdt mer enn mannen som uttaler det. Og han har prestert å være serieutro, og fortsetter å gni det inn.

Kanskje du heller bør finne deg en som elsker DEG, selv om dere ikke er blåkopier av hverandre? INGEN velger partner med fornuften, men med hjertet, eller en kombinasjon hos oss lettstekte. I oppførsel har han vist deg at hans hjerte tilhører hans egen pikk.

Selv om han er trivelig å henge med, er han bare en egoist som dypper sine ord i honning.

Slik det er nå, er det egentlig du som er utro mot din kommende. Ja, du evner ikke engang å kikke etter ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier dere har det morsomt ilag osv osv.

Hvis du kan kutte forventningene dine om at dere en dag skal bli sammen igjen og heller kose deg med å gjøre akkurat det samme som han så trenger ikke ting bli så himla vanskelig.

Dere kan finne på ting, ha sex når dere måtte ønske det og alt det dere ellers gjør pluss at du også kan ha deg med andre, flørte, date osv.

Lev livet og ha det gøy..!

Men dette går jo ikke så lenge hun har de følelsene som hun har! Hun blir knust av å høre på damehistoriene hans, det eneste hun ønsker er å være dama hans selv!

Hadde ikke trodd jeg skulle bli enig med "brutal mann" om noe, men her er jeg faktisk det. Hun må gå videre, og kutte all kontakt. Ellers kommer han bare til å fortsette å utnytte henne. Jeg blir ganske oppgitt av å lese at han vet om hennes følelser, og likevel driver og skryter til henne om alle damene han har. Virkelig dårlig gjort.

TS, du kan finne deg en som er så mye bedre enn dette. Ta avgjørelsen om å kutte kontakten på den måten "brutal mann" skriver. Du fortjener en langt bedre mann, og han finnes for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I din situasjon vil jeg anbefale en engelsk nettside som heter baggagereclaim.com. Den tar opp slike temaer med menn/kvinner som egentlig ikke er interessert, men ønsker å holde oss "på vent".

Viktig at du bygger opp din egen selvtillitt slik at du ikke lar andre behandle deg som dritt!

Mitt råd er: Kutt ut all kontakt. Når han ringer så ikke svar, men det kan hende du må holde ut en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ser en del svar er kommet her, så koselig !:) Skal prøve å svare alle så godt som jeg kan.

Jeg ser at stort sett alle her sier jeg skal kutte han ut. Jeg er jo egentlig enig i dette, men det er virkelig vanskeligere sagt enn gjort. Når ma blir så knyttet til en person, og kjenner hverandre inn og ut så blir det ganske vanskelig.... Han som ikke har følelser for meg engang syns det er vanskelig, nettopp fordi vi har brukt så masse tid på å bli kjent med hverandre og har mange minner sammen, og jeg som da har følelser for han blir det ENDA vanskeligere for. Skulle så virkelig hatt ryggrad som brutal_mann her sier til å kutte ut hele han, og jeg har prøvd, men det er SKIKKELIG vanskelig, vanskeligere enn jeg trodde. Som sagt så er det ikke bare følelsene mine som blir et problem, men vi har jo et vennskap i tillegg (mange vil nok si han bruker meg på den sida og at det ER jeg som er venn og ikke han), men uansett hvordan jeg vrir om og ser på det så er det jo en person som kjenner meg bedre enn maaange andre, jeg vet jeg kan si alt til han, og samme tilbake. Er så vanskelig å bare kutte ut en slik person på 1-2-3, skulle nesten da ønske det bare var følelser og ikke noe vennskap, det er kanskje lettere å kutte ut personen da.

Vil også si meg enig med Vandora, han FÅR i både pose og sekk. Men etter hver gang han er ute med ei anna jente, så er det liksom meg han kommer tilbake til. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men selv når han har kjæreste så er det MEG han ringer til langt utpå natt og spør stadig om å møte meg. Og GREIT vi er gode venner, men det finnes da grenser på HVOR gode venner man kan være, og for å si det sånn så ringer ikke jeg mine venner til lang utpå natta når jeg har type, og hvertfall ikke eksen som enda har følelser for meg. At han holder på sånn når han er singel er "greit nok", men når han har dame ......

Vandora: Du har rett i dette her, jeg skulle ønske jeg kunne hatt han som bestevenn og rotekompis og hele greia, men at jeg ikke ønsket mer. Og selv om jeg egentlig vet vi er over og ut når det kommer til forhold osv, så VIL jeg jo fremdeles, og det sårer like mye hver gang jeg har kommet hjem og tenker "jaja, thats it.." Jeg greier rett og slett ikke ha et slikt forhold til han når jeg ikke er over han, selvfølgelig håper jeg da hele tiden på noe mer, og hadde begge hatt samme ønsket - altså BARE rotekompiser så greit, men ikke når den ene vil noe mer, da blir alt bare feil.

Og selvfølgelig, jeg kan ikke klandre han for at vi roter osv (har faktisk aldri hatt sex da), jeg er jo med på det. Men jeg skjønner virkelig ikke hva så foregår i hodet hans, at han aldri får dårlig samvittighet av å bruke folk sine følelser på den måten, hvis du roter og er god venn med eksen din som enda har følelser for deg, hvordan er det da umulig å gi henne falske forhåpninger selv om man vil og ikke?

At han har sex og roter med andre jenter bryr jeg meg ikke om, det er jo hans liv, og når han da får hva han vil med andre jenter, hvorfor må han ha MEG og da?? Når det er følelser inn i bildet fra min side så blir jo alt bare leit og det tærer jo på selvtilliten også.

Jeg tar inntil videre ikke mer kontakt med han med mindre han gjør det, og jeg vet ikke om jeg klarer å ikke ta telefonen når han ringer... Det er så sinnsykt vanskelig! Syns egentlig det ikke er så rart han behandler meg som dritt når jeg lar han behandle meg slik, men likevel, at han aldri skjønner hva han holder på med, herregud...

Men tusen takk for gode råd alle sammen !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fordi hun er såpass opphengt i fyren at hun ikke vil ha gangsyn før hun kutter han helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...