Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #21 Skrevet 18. august 2009 Hva med en dagseng? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60162886
Gjest SmallTalk Skrevet 18. august 2009 #22 Skrevet 18. august 2009 Hva med å skaffe seg en sovesofa? Da har du en sofa på dagtid, og en dobbeltseng på natterstid. Også slipper du å bruke senga som sofa.
Gjest Rettpåsak Skrevet 26. august 2009 #23 Skrevet 26. august 2009 Har fått tak i en sofa nå, så det problemet er ute av verden:) Men hvis jeg skal ha tak i gardiner som kan dele rommet, hvor burde jeg lete?
Gjest SmallTalk Skrevet 26. august 2009 #24 Skrevet 26. august 2009 Har fått tak i en sofa nå, så det problemet er ute av verden:) Men hvis jeg skal ha tak i gardiner som kan dele rommet, hvor burde jeg lete? På hvilken som helst butikk som selger gardiner. Finn noen du liker, finn en stang som passer og heng opp stanga. Ikke noe hokus-pokus. Er det noe du lurer på, så huker du fatt i de som jobber i butikken og spør de om hjelp.
Gjest Rettpåsak Skrevet 27. august 2009 #25 Skrevet 27. august 2009 På hvilken som helst butikk som selger gardiner. Finn noen du liker, finn en stang som passer og heng opp stanga. Ikke noe hokus-pokus. Er det noe du lurer på, så huker du fatt i de som jobber i butikken og spør de om hjelp. Hvilke nettbutikker er det som selger gardiner? Personen som skal sette det opp bort et annet sted enn meg så hadde vært enklere om det hele hadde vært på nett..
Gjest SmallTalk Skrevet 27. august 2009 #26 Skrevet 27. august 2009 Hvilke nettbutikker er det som selger gardiner? Personen som skal sette det opp bort et annet sted enn meg så hadde vært enklere om det hele hadde vært på nett.. Gardiner anbefaler jeg å kjøpe i butikk. Nettbutikker gir dårlig innsyn i stoff, farge, mønster, tetthet, tyngde og fall. Eksempler på gardinbutikker er Kid, Princess, Hemtex, Jysk, Ikea, Åhlens osv. En del av disse er nettbutikker, men jeg anbefaler virkelig ikke å kjøpe gardiner på nett. Ihvertfall ikke før du har sett gardinene i virkeligheten. Samme gjelder gardinstenger. Hvorfor trenger du en annen person til å sette dem opp? Jeg har fått med meg at du tydeligvis er i begynnelsen av 20-åra og tydeligvis (utifra trådene dine her inne) akkurat har flyttet hjemmefra, men å henge opp noen gardinstenger og noen gardiner klarer selv jeg, og jeg er i samme kategori som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå