Pingting Skrevet 11. august 2009 #21 Skrevet 11. august 2009 nei, kansje man er allergisk da! jeg kan ikke spise/drikke noe frukt i det hele tatt.. så da har man jo ikke så mye valg... Nei, da har man jo selvfølgelig ikke noe valg. Jeg tenkte nok mest på de som kan spise alt slikt, skulle kanskje segt det litt tydeligere
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 11. august 2009 #22 Skrevet 11. august 2009 nei, kansje man er allergisk da! jeg kan ikke spise/drikke noe frukt i det hele tatt.. så da har man jo ikke så mye valg... men så ta kosttilskudd da!
Tianna Skrevet 11. august 2009 #23 Skrevet 11. august 2009 men så ta kosttilskudd da! ja jeg gjør det!! tror at vi alle kan bi bare ferdig med denne tråden jeg. og bli enig med at må du ta, så ta det! hvis ikke, så ikke ta! ferdig med det!
Inx Skrevet 11. august 2009 #24 Skrevet 11. august 2009 Idag er det jo slik at mangen tar kosttilskudd for det ene og det andre, jeg selv har heller tro på et sunt forhold til mat osv., men er jo klart at uansett kan noe mangle for hver enkelt av oss. Jeg har aldri testet meg for hvilke mangler jeg har, men kanskje jeg burde det? Det eneste jeg tar som ekstra er Omega 3, tar full dose av den. Har gjort det nå i over et år og det er klart jeg merker forskjell, er ikke fullt så trøtt som jeg var før og huden min er blitt bedre, med tanke på akner! Kanskje noen som vil anbefale noe? Så jeg lurer, hvilke kosttilskudd tar du og hvorfor? Sink, magnesium og b6 x 3 ganger daglig anbefalt mengde. Og omega3 tilskudd. Og diverse proteintilskudd...
Kiyo Skrevet 11. august 2009 #25 Skrevet 11. august 2009 Jeg tar opprinnelig Omega 3 og 6 kapsler samt jern. For tiden tar jeg også B-vitaminer og sink i håp om at det hjelper håret mitt å vokse fortere
Tianna Skrevet 14. august 2009 #26 Skrevet 14. august 2009 Jeg tar opprinnelig Omega 3 og 6 kapsler samt jern. For tiden tar jeg også B-vitaminer og sink i håp om at det hjelper håret mitt å vokse fortere jeg har tatt b vitaminer i ca 2 mnd nå og fått sinsykt mye hår!!!! så det funker ja jeg fikk b vitaminer på restept da, siden jeg manglet ganske mye,så vet ikke om det har så stor virkning ellers da....
Gjest Mubba Skrevet 15. august 2009 #27 Skrevet 15. august 2009 Hei -Jeg tar tran (blir lite omega og vitamin D i kosten) -Multivitamin (for sikkerhets skyld) -ølgjœr (proppfullt av B-vitaminer, for hud, hår og negler) -Betakaroten (prøvd tre merker gjennom sommeren og endelig funnet et merke som spriter opp brunfargen) Dett va dett 'o',
Miko Skrevet 15. august 2009 #29 Skrevet 15. august 2009 Hei -Jeg tar tran (blir lite omega og vitamin D i kosten) -Multivitamin (for sikkerhets skyld) -ølgjœr (proppfullt av B-vitaminer, for hud, hår og negler) -Betakaroten (prøvd tre merker gjennom sommeren og endelig funnet et merke som spriter opp brunfargen) Dett va dett 'o', Og hvilket merke var det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå