firewater Skrevet 10. august 2009 #21 Del Skrevet 10. august 2009 Tull lykke har ikke noe og gjøre om man er sammen med noen eller ikke. Men jeg har jo fått med meg at verden er fult av naive mennesker som går rundt og tror at andre menensker er avjørende om de kan være lykkelige Tenk på alle de dumme naive dustene som går rundt og er lykkelig med andre mennesker. Hadde de bare vært smarte sånn som deg, så hadde de hatt det mye bedre. Jeg merker når jeg leser hva du skriver at jeg gjerne også vil være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 10. august 2009 #22 Del Skrevet 10. august 2009 Tenk på alle de dumme naive dustene som går rundt og er lykkelig med andre mennesker. Hadde de bare vært smarte sånn som deg, så hadde de hatt det mye bedre. Jeg merker når jeg leser hva du skriver at jeg gjerne også vil være sånn. Jeg sier ikke at de ikke er lykkelige. Jeg sier at lykken ikke er avhening av og være sammen med andre menensker. Foresten jeg ønsker ikke at noen skal være som meg det er en skjebne værre en noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. august 2009 #23 Del Skrevet 10. august 2009 Greia er at det er slitsomt å være overlykkelig alene. Glede er jo best når den deles med noen. Men er selvfølgelig helt enig i at det er ikke andre mennesker som kan gjøre deg lykkelige, - men jeg mente bare at lykke er slik jeg ser det best når den deles på fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melchizedek Skrevet 10. august 2009 #24 Del Skrevet 10. august 2009 Greia er at det er slitsomt å være overlykkelig alene. Glede er jo best når den deles med noen. kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #25 Del Skrevet 11. august 2009 Foresten jeg ønsker ikke at noen skal være som meg det er en skjebne værre en noe annet Melchizedek, ikke tro så dårlig om deg selv. Du er ikke så verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann 27 Skrevet 15. august 2009 #26 Del Skrevet 15. august 2009 Flere grunner til at jeg er her inne.Liker å lese jentenes diskusjoner, hvordan de ser på menn (hvem som er kjekke osv) og hva de mener om ulike saker ellers. Generelt trives jeg kjempegodt sammen med jenter og elsker å lese om klær og mote, sminke mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 15. august 2009 #27 Del Skrevet 15. august 2009 Mest for å oppdra og lære jenter folkeskikk, og få litt liv på noen viktigere forum enn sminke og samliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #28 Del Skrevet 15. august 2009 Mest for å oppdra og lære jenter folkeskikk, og få litt liv på noen viktigere forum enn sminke og samliv Sier han som er mest opptatt av å slippe å få katter innen en 100 meters radius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2009 #29 Del Skrevet 15. august 2009 Vi er her fordi dere er så deilige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 33 Skrevet 17. august 2009 #30 Del Skrevet 17. august 2009 Havnet faktisk her ved en tilfeldighet, via en link på et annet forum. Synes det er interresant og få en kvinnes syn på saker og ting. Noen ganger får jeg meg en "vekker", andre ganger er jeg helt uenig. Ser og at det mange særdeles oppegående og artikulerte skribenter her inne, men også at det er noen som bare skal slenge ut påstander som ikke henger på greip. Altså helt likt et forum der hvor det bare er menn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #31 Del Skrevet 18. august 2009 Sier han som er mest opptatt av å slippe å få katter innen en 100 meters radius Owned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå