Gå til innhold

Mannfolk..

Gjest Frk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva gjør mannfolk her inne på kvinneguiden egentlig?

Er ikke det ganske innlysende: Det er her damene er!

En del synes vel til og med det er morsomt å diskutere med oss!

Tror det hadde blitt utrolig kjedelig her dersom vi kun hadde vært en gjeng jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde blitt utrolig kjedelig her dersom vi kun hadde vært en gjeng jenter.

:overrasket: Hvorfor det??

Jeg skjønner godt at mennene trives her, de får jo så mye oppmerksomhet og dulling at det halve kunne vært nok! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Hvorfor det??

Jeg skjønner godt at mennene trives her, de får jo så mye oppmerksomhet og dulling at det halve kunne vært nok! :ler:

Fordi de ofte ser en sak fra andre sider enn oss, og de får opp temperaturen i en debatt slik at den blir morsommere å delta i.

Ofte har vi spørsmål omkring menn som bare menn kan svare på (ihvertfall kan de svare bedre på det enn andre kvinner).

Sier ikke at jeg ikke kan være lei enkelte her inne, men det gjelder jammen for enkelte kvinnelige brukere/gjester også!

Synes det blir kjedelig bare med kvinnfolk, slik er det ute irl også. Fint med litt balanse... Vi får tåle at det kan bli noen "sleivbemerkninger" av og til, uten å bli hårsåre. Jenter sier virkelig mye rart om gutta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Henning_*

Jeg er mann og jeg er her inne for å prøve å forstå jenter/ kvinners oppførsel, da spesielt i samliv. Har opplevd at i andre forum så er ofte gjennomsnittsalderes såpass lav at svarene som kommer der ofte ikke er så gjennomtenkte som de jeg finner her inne.

Og så er det ikke å legge skjul på at det er mye god underholdning her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør mannfolk her inne på kvinneguiden egentlig?

Vet ikke om noen andre diskusjonsforum med såpass mye aktivtet som KG.

Men ja, er vel ikke noe positivt med å være her nei. Jeg går nok lei snart, så bare hold ut så lenge! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Den er ikke jeg enig i heller. Jeg klarer fint å lage en heftig debatt med kun kvinnelige deltakere. Jenter har jo også alle mulig slags synspunkt, så jeg synes ikke vi trenger menn er inne for å få ulike synspunkt. Likevel går det greit at det er menn her inne da, selv om det er enkelte jeg gjerne skulle vært foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kine_*

Jeg synes det er veldig fint med mannfolk her, så lenge de oppfører seg noenlunde høflig. De som er her bare for å lage kvalme, skulle jeg ønske vi kunne blitt kvitt.

At det både er menn og kvinner gjør det mye mere interessant, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever et ganske innholdsløst liv. Så derfor realiserer jeg meg gjennom kvinneguiden så jeg slipper å gjøre det i virkeligheten. Det er nok grunnen tror jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant lesing, og hvis det noe verdt å kommentere så kommenterer jeg det. Jeg liker også å være en motvekt, noe som ofte trenges her på forumet. Jeg tror egentlig ikke at noen har godt av et forum hvor alle er enig, og i enkelte tråder virker det som det går sport i å være enig med hverandre om noe som har flere sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her for å oppsøke, konfrontere og (forhåpentligvis) reparere feminister. Kall det gjerne samfunnsengasjement!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*

Er her for å:

1. Lese om alles problemer i dårlige forhold og relasjoner, som jeg så forteller til samboeren min som IKKE bruker kvinneguiden (hun er kvinne), og så ler vi.

2. Le og glise av alle de hjernedøde hønene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg googlet noen ord/temaer som interesserer meg og oppdaget at det var tatt opp i til debatt her på Kvinneguiden. Så da var det like godt å opprette bruker.

Og så er det jo faktisk litt interessant å diskutere med kvinner. Kjønnene ser ofte problemstillinger fra forskjellig vinkel, og som heterofil mann får kvinnenes syn på saker og ting ofte stor betydning. Selv når man er helt uenig. Det er tross alt disse skapningene vi er dømt til å leve med, og som vår lykke langt på vei avhenger av. Enten vi liker det eller ei. :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Det er tross alt disse skapningene vi er dømt til å leve med, og som vår lykke langt på vei avhenger av. Enten vi liker det eller ei. :slår:

Vi er ikke dømt til og leve med dem. Og vår lykke avhenger ikke av en kvinne

akkurat som en kvinnes lykke ikke avhenger av en mann.

Lykken avhenger av deg selv ikke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Melchizedek
Men den sanne lykke er jo sammen med andre!

Tull lykke har ikke noe og gjøre om man er sammen med noen eller ikke. Men jeg har jo fått med meg at verden er fult av naive mennesker som går rundt og tror at andre menensker er avjørende om de kan være lykkelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest benighted

Liker når jeg føler meg litt ensom å lese litt på Samliv/Singel forumene her. Tar ikke lang tid før jeg priser meg lykkelig for å være singel :ler:

Endret av benighted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke dømt til og leve med dem. Og vår lykke avhenger ikke av en kvinne

akkurat som en kvinnes lykke ikke avhenger av en mann.

Lykken avhenger av deg selv ikke andre.

Det er mange som ønsker å benekte andres betydning for egen lykke. Det kan kanskje virke ydmykende, og for noen kan det være i strid med ideologisk overbevisning (troen på slagordet "du er din egen lykkes smed"), men slik jeg ser det er jeg som heterofil mann både avhengig av positiv respons fra det annet kjønn og, i den grad jeg skulle forelske meg eller elske en kvinne, avhengig av denne spesielle kvinnens respons.

Dette er en avhengighet som ikke er mer ydmykende enn min avhengighet av luft, min avhengighet av en temperatur innenfor et visst intervall, min avhengighet av vann og føde eller min avhengighet av søvn. Den som oppfatter det som et nederlag å innrømme sin natur og sine behov må gjerne gjøre det. Men jeg ser ikke noe poeng i det for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...