lintin Skrevet 12. august 2009 #41 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg synes rett og slett at fyren har alt for mye og stor beinstruktur i ansiktet. Litt for mye neandertaler huleboer. I tillegg bør det jo nevnes at fyren kan spille ball, men å spille på sjarmen har han ikke lært seg....forutsatt at han har noen....sjarm altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #42 Del Skrevet 12. august 2009 Fordi hans ansikt er veldig usymmetrisk/sammentrykt/firkantet/usympatisk/ikke noe pent, og fordi han har rødt hår og fordi han er blek og likner på en liten gutt og ser ikke ut som en voksen og ansvarlig, moden mann. Mere eller mindre urealistisk og idiotisk, når du sier sånn. Ikke alle er født som Brad Pit eller Zac Efron, og du tror at alle med rødt hår er bleike eller har fregner. Samt, "usymmetrisk/sammentrykt/firkantet/usympatisk" ansikt whatnot. Tar du utrolig feil. Dette gjelder alle andre også. Blir HELT feil å bedømme fargen på håret først. Burde skamme dere alle sammen. Begynner å lurer på hvilken samfunn vi lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 12. august 2009 #43 Del Skrevet 12. august 2009 Enig med deg, gjest. Fyren har jo et helt vanlig, "normalt" utseende, i tillegg er han skikkelig veltrent. Jeg synes han virker litt arrogant, men ikke noe mer enn de andre fotballspillerne. Når man tenker på hvor mange som spiller fotball, så er det enormt vanskelig å nå opp til det nivået disse her spiller på, så da har vi med såkalte vinnertyper å gjøre. Derfor virker de vel også litt overlegne, kanskje. Men det ligger hard jobbing bak det de driver med, ellers henger de ikke med i det miljøet. Vi får vel se oss i speilet alle og enhver, det er vel ikke alt som er like perfekt på oss heller! Jeg hadde i hvertfall vært ganske fornøyd hvis jeg var like veltrent som ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 12. august 2009 #44 Del Skrevet 12. august 2009 Syns nå Riise har et ansikt som ikke er spesielt ulikt Fredrik Ljungbers, og han drar hvertfall damer i fleng, til tross for at han er kortere. Han har jo også et bredt, kantet, benete ansikt, og jeg trodde dette var noe jenter falt for, men tydligvis ikke når det gjelder riise. Jaja, det er marginer som avgjør om man har det eller ikke om man er mann. Jeg tror dette er fordi jenter generelt leser kvinneblader, ser på kvinnelige og mannelige modeller helt fra de er små og har helt urealistiske syn på hvordan folk egentlig ser ut. Men men, når sant skl sies så har vel ikke noen av disse jentene sjangs på han uansett så han tar seg vel ikke spesielt nær av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wahaj Skrevet 12. august 2009 #45 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg for min del synes han ligner litt på et lykketroll (ikke helt positivt). Men kan vel også være det at rødt hår og fregner ikke er min greie. Heller mørkhårede med blå øyne :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MAA Skrevet 13. august 2009 #46 Del Skrevet 13. august 2009 I utgangspunktet synes jeg at Jon Arne ser flott ut med vakkert kjeveparti og lys lugg og greier. Likevel toler jeg han ikke. Men det har med ATTITUDE å gjøre. Han virker som Norges mest selvgode blære. Det er avtennende det. Ser ikke for meg de gode samtalene i et forhold med den karen, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 13. august 2009 #47 Del Skrevet 13. august 2009 Syns han har en utpreget "neanderthalform" på hodet (sammenpresset ansikt, stort hodet og noe med øyenbrynene) som gjør at jeg overhodet ikke finner han attraktiv. I tillegg virker det som han har en forferdelig personlighet.. rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #48 Del Skrevet 14. august 2009 Fordi hans ansikt er veldig usymmetrisk/sammentrykt/firkantet/usympatisk/ikke noe pent, og fordi han har rødt hår og fordi han er blek og likner på en liten gutt og ser ikke ut som en voksen og ansvarlig, moden mann. Enig...og i tillegg er han ret og slett utseendemessig sett mindre pen. Hjelper ikke med fotballkropp da, når det ikke er noe pent å våkne opp til om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. august 2009 #49 Del Skrevet 14. august 2009 Kanskje det er svigermora de tenker på Neida, hun er sikkert grei og snill. Fikk bare et meget merkelig intrykk av henne en gang i forbindelse med en sexpress sak eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #50 Del Skrevet 14. august 2009 Kanskje det er svigermora de tenker på Neida, hun er sikkert grei og snill. Fikk bare et meget merkelig intrykk av henne en gang i forbindelse med en sexpress sak eller noe. Hun virker noe spesiell, ja... Men vi skal også huske at hun har vært enslig kvinne i et mannsdominert fotballmiljø, så hun har måttet tåle en del. Alt er vel ikke bare sort/hvitt her... Det ingen kan ta fra henne, er at hun alltid har stilt opp for barna sine, og hatt tro på dem. Antar den sterke psyken kommer fra henne. Det har liksom aldri vært noe tema å gi seg, uansett hvilken motgang de måtte ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 14. august 2009 #51 Del Skrevet 14. august 2009 Enig...og i tillegg er han ret og slett utseendemessig sett mindre pen. Hjelper ikke med fotballkropp da, når det ikke er noe pent å våkne opp til om morgenen. nei, du er sikket en 10'er selv. Alle kvinner på dette forumet er jo det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 14. august 2009 #52 Del Skrevet 14. august 2009 Rent utseendemessig synes jeg faktisk han er dritsexy. Ser ut som en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå