Gå til innhold

Han er ikke interessert

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg syns problemstillingen er uklar her - sikkert mulig det bare er meg.

Men det TS mener å si er at hun dater en mann som hun er veldig forelsket i, men som hun ikke har fortalt (altså til ham) at hun er forelsket i???

I så fall - hvordan vet TS at han ikke er interessert?

Nei si det du. Men hun sier nå hun vet det. Så da må det nok være opp til henne om hun vil prøve å få han til å se at han kan få et bra liv med henne. Og hennes valg til å dermed som du sier.. kaste bort tiden sin på han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du, steinar, slutte å forsøple absolutt alle tråder med 100 egne innlegg? Hold deg til temaet og svar på spørsmålet. Hvis du vil bruke 20 poster på å fremlegge ditt syn, start din egen tråd. Det eneste jeg ser i alle tråder er

steinar

steinar

steinar

steinar

steinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er bare at begge må ha samme ambisjonsnivå, ellers blir det helt feil.

At den ene holder den andre "på gress" er helt uakseptabelt.

Hun er ikke god nok nå fordi jeg ikke har andre i øyeblikket, hvis det er det du hentyder. Jeg har aldri hatt henne "på gress" heller, så her bommer du litt. Men at hun antagelig har sterkere følelser for meg akkurat nå, enn jeg har for henne, det kan vel tenkes. Uansett, så har jeg følelser for henne som er så sterke at jeg kan tenke meg et forhold. Så får det bli opp til henne hva hun ønsker når vi har snakket sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du, steinar, slutte å forsøple absolutt alle tråder med 100 egne innlegg? Hold deg til temaet og svar på spørsmålet. Hvis du vil bruke 20 poster på å fremlegge ditt syn, start din egen tråd. Det eneste jeg ser i alle tråder er

steinar

steinar

steinar

steinar

steinar.

Han må jo strengt talt få sagt sin mening om det som blir diskutert. Avsporing skjer hele tiden og overalt så det må du nok bare akseptere. Dette er strengt talt et åpent forum. Sil han ut vist du er så forbanna irritert på det han sier. Diskusjoner er sunt synest eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steinar

steinar

steinar

steinar

steinar.

Det er ikke min skyld at alle andre er så trege ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke god nok nå fordi jeg ikke har andre i øyeblikket, hvis det er det du hentyder. Jeg har aldri hatt henne "på gress" heller, så her bommer du litt.

Nei, for da hadde det jo blitt helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere at det i det hele tatt er mulig? Har et kaldt-varmt forhold med en mann som jeg dater. Jeg vil gjerne høre fra de som faktisk har noe å si, fordi jeg er veldig forelsket i denne mannen.

Har noen av dere opplevd at en mann har gått fra lunken til å ville ha et forhold til dere? Som sagt, KAN det skje? Hva var det som gjorde at han endret atferd. var det en pause kanskje? Vet at i sånne tilfeller er det lite å håpe på, men de som har vært i samme situasjon vet hvor vondt og vanskelig det er når du er forelsket i mannen, mens han "bare" liker deg... :sukk:

Det kan sikkert skje. Folk forelsker seg i forskjellig fart. Men det er heller ikke sikkert det skjer.

Er du villig til vente å se, må du jo også selfølgelig være forberedt på å takle en eventuell hjertesorg.

Også er det jo forskjell på å ha tålmodighet, og å vente i evigheter(hvis du skjønner hva jeg mener). Cluet er vel å vite når en bør gå ut av det med hevet hode.

Som andre her sier ikke press personen/skrem ham vekk med for mye følelser. Og vis at du har ditt eget liv ved siden av. Og sist men ikke minst ta ansvar for dine egne følelser, ikke skyld på han hvis du ender opp med knust hjerte.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Har han sagt rett ut at han ikke er spesielt interessert? Eller er det bare noe du antar? Synes innleggene dine er litt vage og vanskelige å forholde seg til. Slik du fremstiller det, kan det vel være han antar det samme om deg (altså at du ikke er interessert i mer enn vennskap).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

TS, du kaster vekk tiden din på enmann som ikke vil ha deg. Eneste han vil er å ha uforpliktende sex med deg til han finner noen bedre.

Så er det opp til deg hvordan du vil forholde deg til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo godt at noen har alle svarene (det kan vel ikke være derfor de er enslige, vel?).

Ellers så synes jeg det er litt underlig at TS har startet en tråd hun omtrent ikke deltar i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du kaster vekk tiden din på enmann som ikke vil ha deg. Eneste han vil er å ha uforpliktende sex med deg til han finner noen bedre.

Så er det opp til deg hvordan du vil forholde deg til dette.

Her vil jeg spørre: når du sier bedre, hvorfor antar du at jeg ikke er god nok? Jeg er faktisk veldig pen, velutdannet, har et godt sosialt liv osv. og i mine øyne er det ikke noe galt med meg. Så om han finner seg en annen, vil det ikke være fordi hun er "noe bedre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Her vil jeg spørre: når du sier bedre, hvorfor antar du at jeg ikke er god nok? Jeg er faktisk veldig pen, velutdannet, har et godt sosialt liv osv. og i mine øyne er det ikke noe galt med meg. Så om han finner seg en annen, vil det ikke være fordi hun er "noe bedre".

Jo, for han vil hun være mye bedre. Det handler ikke om hvordan du ser på deg selv, men om hvordan han ser på deg. Og i hans øyne er du grei fyllmasse i livet mens han venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brutal mann sier det veldig ehrm - brutalt. Men du kan være et fantastisk menneske, og allikevel ikke være bra nok. Det handler ikke om deg men om han, og det han vil ha. Enkelte syns Megan Fox er himmelen, mens for andre er hun ikke bra nok. Det handler om den som vurderer, og ikke den som blir vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da heter det, en som passer bedre, ikke en som ER bedre. Pass kjeften din, brutal mann. Og jeg har spurt om det går an å gå fra dette til et forhold (og uttrykt tvil selv), ikke en analyse av det som foregår mellom meg og ham, fordi det vet jeg mye bedre enn deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da heter det, en som passer bedre, ikke en som ER bedre. Pass kjeften din, brutal mann. Og jeg har spurt om det går an å gå fra dette til et forhold (og uttrykt tvil selv), ikke en analyse av det som foregår mellom meg og ham, fordi det vet jeg mye bedre enn deg

Saken er den at du har startet en tråd for å spørre om råd. Når du da gir oss så lite informasjon som du gjør, så blir det til at vi "famler litt i blinde". Du har f.eks. fått en del spørsmål tidligere i tråden som du ikke har svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...