Gå til innhold

Jeg er forelsket!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Og teller dager og timer til vi ses igjen! Men hvordan skal jeg unngå å virke desperat?? Jeg vil jo se han ved hver mulige anledning! Til mitt forsvar skal sies at det virker som han har lyst til å se meg også. Men pga avstand kan vi ikke ses så ofte... Og alt er superbra nå, vil ikke at det skal bli seriøst så altfor fort, men samtidig vil jeg vite hvor jeg har han! Noen som kjenner seg igjen i denne herlige, fantastiske men litt frustrerende følelsen? Og snart kan vi ses mye oftere! jippi! I`m in deep sheet og det er FANTASTISK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og teller dager og timer til vi ses igjen! Men hvordan skal jeg unngå å virke desperat?? Jeg vil jo se han ved hver mulige anledning! Til mitt forsvar skal sies at det virker som han har lyst til å se meg også. Men pga avstand kan vi ikke ses så ofte... Og alt er superbra nå, vil ikke at det skal bli seriøst så altfor fort, men samtidig vil jeg vite hvor jeg har han! Noen som kjenner seg igjen i denne herlige, fantastiske men litt frustrerende følelsen? Og snart kan vi ses mye oftere! jippi! I`m in deep sheet og det er FANTASTISK!

Forelskelse er ren galskap :strix:

Håper noen føler sånn for meg snart også hehe

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Og ja definitivt kommer noen til å føle det sånn for deg også! Dukker opp når du minst venter det! :) Nyter denne fasen men kan ikke la være å spekulere og tolke i vei sånn er vel vi jenter!? Men alt frem til nå virker veldig lovende og det er så herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Og ja definitivt kommer noen til å føle det sånn for deg også! Dukker opp når du minst venter det! :) Nyter denne fasen men kan ikke la være å spekulere og tolke i vei sånn er vel vi jenter!? Men alt frem til nå virker veldig lovende og det er så herlig!

Ja, da burde jaggu mulighetene være gode her nå altså! ;) hehe

Vet ikke om bare jenter tolker slikt - forelskelse påvirker jo selvfølgelig også gutter. Om det er på akkurat samme måte kan jo ikke jeg vite da, men veldig ulikt er det nok ikke tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så ulikt jeg heller, og til en viss grad kontrollerer man det jo litt selv for man blir gjerne interessert i noen som viser interesse også, eller tar jeg feil? Og uten positiv tilbakemelding dør det jo fort ut av seg selv så tidlig mener jeg...? Men det er ikke lett og mye som skal klaffe men vi single må jo beholde håpet, hehe... Og noengang kan det som dukker opp av intet vise seg å være det store... håper jeg?! Statistisk sett ;) Siden så mye går til helvette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har det vel sånn når de er forelsket!

Så koselig da! Nå ble jeg litt misunnelig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så ulikt jeg heller, og til en viss grad kontrollerer man det jo litt selv for man blir gjerne interessert i noen som viser interesse også, eller tar jeg feil? Og uten positiv tilbakemelding dør det jo fort ut av seg selv så tidlig mener jeg...? Men det er ikke lett og mye som skal klaffe men vi single må jo beholde håpet, hehe... Og noengang kan det som dukker opp av intet vise seg å være det store... håper jeg?! Statistisk sett ;) Siden så mye går til helvette? :)

Ja, jeg er i hvert fall sånn at jeg blir mer interessert i noen som viser meg interesse. Og uten det så dør det veldig fort, ja. Det gjelder jo i et tidlig stadium da selvfølgelig. Har man først blitt virkelig glad i noen og det har blitt sterkere bånd, så blir det mye vanskeligere å gi slipp - på godt og vondt. Derfor er det faktisk viktig å finne ut av hvor veien går videre så snart som bare mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...