Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #1 Del Skrevet 7. august 2009 Er mange år siden jeg har vært ute på date og er desverre grønn på dette her Hva har dere damer på dere på date? På restaurant, på kino, på konsert? Evt andre plasser? Kjekt med noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Del Skrevet 7. august 2009 Er mange år siden jeg har vært ute på date og er desverre grønn på dette her Hva har dere damer på dere på date? På restaurant, på kino, på konsert? Evt andre plasser? Kjekt med noen tips Ta på deg noe du selv synes er fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 7. august 2009 #3 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Er mange år siden jeg har vært ute på date og er desverre grønn på dette her Hva har dere damer på dere på date? På restaurant, på kino, på konsert? Evt andre plasser? Kjekt med noen tips Hei:) Nå har jeg slettes ikke no' fasit, men jeg kler meg alltid i kjole eller skjørt og pumps. Det gjør jeg for at jeg føler meg vel i det. Og det jo viktig når en skal på dejt;) Liker å pynte meg, og gjør det uansett om jeg skal på ut på byn, dejt eller til en venninne. Jeg er nok den typen som alltid er pynta... Både på godt og vondt. Når skal jeg ellers få brukt de fine kjolene mine når jeg mer eller mindre jobber hele tida? Men hva trives du i da? Hjelper lite vi andre ramser opp hva vi liker, hvis det ikke er noe for deg? Uansett, mistenker at gutter/menn liker at vi pynter oss litt når vi skal treffes? Eller har jeg bomma helt? Endret 7. august 2009 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #4 Del Skrevet 7. august 2009 TS her, takk for svar! Jeg trives både i kjole og jeans og bruker det litt om hverandre. Men han jeg skal møte :rødme: er veldig casual av seg, derfor lurer jeg på om jeg kommer til å føle meg veldig overpynta i kjole.. Men samtidig vil man jo være fin da Jaja, har fortsatt en uke på meg Blir jo som en tenåring igjen jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christa Skrevet 7. august 2009 #5 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg sliter også med dette. Kler meg vanligvis også litt "pent", om enn ikke akkurat i kjole til hverdags. Men jeg ser jo at mine veninner kler seg litt mer i dongeri og T-skjorte enn det jeg gjør. Som deg skal også jeg på date nå og er veldig i tvil om hva jeg skal ta på. Vil ikke være for pynta, men heller ikke for hverdagslig. (Vil jo pynte meg for mannen :-) Nå spørs det selvsagt hvor man skal på date, og hvilken setting man skal være i. - og hvilken alder man er i. Vi skal ut og spise. Ikke noe fancy spisested, og ikke noe sen lørdagskveld-opplegg heller. Det blir litt enkelt. Men jeg har altså bestemt meg for en svart trang dongeribukse, høyhælte sko og en fin silkebluse. Utenpå tar jeg en svart kort dressjakke-sak. Har lange bein, og liker godt korte topper/jakker. Man må vel kle seg litt etter figuren. Prøve å skjule det man ikke vil vise, og framheve det som er greit. Kanskje lurt også å bruke farger som får fram det beste i deg og får deg til å stråle. Hva sier dere menn her da? Hvordan liker dere å ha oss på første date? Man vil jo ikke skremme bort mannen og pynte seg for mye. Men man vil jo ikke være for lite pyntet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. august 2009 #6 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg sliter også med dette. Kler meg vanligvis også litt "pent", om enn ikke akkurat i kjole til hverdags. Men jeg ser jo at mine veninner kler seg litt mer i dongeri og T-skjorte enn det jeg gjør. Som deg skal også jeg på date nå og er veldig i tvil om hva jeg skal ta på. Vil ikke være for pynta, men heller ikke for hverdagslig. (Vil jo pynte meg for mannen :-) Nå spørs det selvsagt hvor man skal på date, og hvilken setting man skal være i. - og hvilken alder man er i. Vi skal ut og spise. Ikke noe fancy spisested, og ikke noe sen lørdagskveld-opplegg heller. Det blir litt enkelt. Men jeg har altså bestemt meg for en svart trang dongeribukse, høyhælte sko og en fin silkebluse. Utenpå tar jeg en svart kort dressjakke-sak. Har lange bein, og liker godt korte topper/jakker. Man må vel kle seg litt etter figuren. Prøve å skjule det man ikke vil vise, og framheve det som er greit. Kanskje lurt også å bruke farger som får fram det beste i deg og får deg til å stråle. Hva sier dere menn her da? Hvordan liker dere å ha oss på første date? Man vil jo ikke skremme bort mannen og pynte seg for mye. Men man vil jo ikke være for lite pyntet heller. Jeg syns faktisk at det beste er at de 2 som skal på date i sammen blir enige om noe jeg. Da blir det ikke helt skivebom i hvert fall og ingen sjokk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 7. august 2009 #7 Del Skrevet 7. august 2009 TS her, takk for svar! Jeg trives både i kjole og jeans og bruker det litt om hverandre. Men han jeg skal møte :rødme: er veldig casual av seg, derfor lurer jeg på om jeg kommer til å føle meg veldig overpynta i kjole.. Men samtidig vil man jo være fin da Jaja, har fortsatt en uke på meg Blir jo som en tenåring igjen jeg hehe HVA!!!!! En uke???????? Hehe, dere jneter er jommen meg artige noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 7. august 2009 #8 Del Skrevet 7. august 2009 Ja det er langt frem i tid, men begynte bare å lure litt på dette. Mister ikke søvn over det akkurat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #9 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg sliter også med dette. Kler meg vanligvis også litt "pent", om enn ikke akkurat i kjole til hverdags. Men jeg ser jo at mine veninner kler seg litt mer i dongeri og T-skjorte enn det jeg gjør. Som deg skal også jeg på date nå og er veldig i tvil om hva jeg skal ta på. Vil ikke være for pynta, men heller ikke for hverdagslig. (Vil jo pynte meg for mannen :-) Nå spørs det selvsagt hvor man skal på date, og hvilken setting man skal være i. - og hvilken alder man er i. Vi skal ut og spise. Ikke noe fancy spisested, og ikke noe sen lørdagskveld-opplegg heller. Det blir litt enkelt. Men jeg har altså bestemt meg for en svart trang dongeribukse, høyhælte sko og en fin silkebluse. Utenpå tar jeg en svart kort dressjakke-sak. Har lange bein, og liker godt korte topper/jakker. Man må vel kle seg litt etter figuren. Prøve å skjule det man ikke vil vise, og framheve det som er greit. Kanskje lurt også å bruke farger som får fram det beste i deg og får deg til å stråle. Hva sier dere menn her da? Hvordan liker dere å ha oss på første date? Man vil jo ikke skremme bort mannen og pynte seg for mye. Men man vil jo ikke være for lite pyntet heller. Klærne er ikke det viktigste men: Come, As you are, as you were, as I want you to be, as a friend, as a known memory. Take your time, hurry up, the choice is yours, dont be late, take a rest,as a friend Come, doused in mud, cept in bleach As I want you to be As a trend As a friend As a known memory Kle dere sexy jenter, det er det dere er. så det liker ihvertfall jeg best. Classy, men sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 7. august 2009 #10 Del Skrevet 7. august 2009 Ja det er langt frem i tid, men begynte bare å lure litt på dette. Mister ikke søvn over det akkurat da Hehe. Det er ihvertfall bra da :-) ble bare litt lettere sjokkert, men så kom jeg jo plutselig på hvordan dette funker for dere damer. Jeg tror nok han legger veldig mye mindre i dette(generell mannreie) enn hva du gjør ihvertfall. det er vel det enste tipset jeg kan komme med som jeg har peil på. Lykke til ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sandy_* Skrevet 7. august 2009 #11 Del Skrevet 7. august 2009 Det viktigste for meg er egentlig å velge noe jeg ser og føler meg helt fantastisk ut i. Har alltid noen favorittplagg eller noe nytt som jeg har dilla på og som jeg føler fremhever det som er fint, så da blir det det plagget enten det er en kjole eller et par jeans! Når det gjelder mer spesifikke tips så kan du jo se han litt an. Er han laid back så ville jeg også sett litt laid back ut (men selvsagt i nøye utvalgte og ekstra pene laid back klær ). Menn liker jo skjørt/kjole og hæler da, men du trenger jo ikke dra frem juleballkjolen og stiletthælene. Det holder med en litt mer hverdagslig variant. I dette pene været så tror jeg en litt sommerslig kjole og noen småsexy sandaler er en vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #12 Del Skrevet 7. august 2009 Klærne er ikke det viktigste men: Come, As you are, as you were, as I want you to be, as a friend, as a known memory. Take your time, hurry up, the choice is yours, dont be late, take a rest,as a friend Come, doused in mud, cept in bleach As I want you to be As a trend As a friend As a known memory Kle dere sexy jenter, det er det dere er. så det liker ihvertfall jeg best. Classy, men sexy. Deg skulle jeg gjerne gått på date med:) (And I swear that I don't have a gun No I don't have a gun) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå