Gå til innhold

Nettdating

Serpica

Anbefalte innlegg

Jeg fikk blant annet denne i dag:

hhh ... Det er veldig veldig fin du er beautfuil du aree øyne sjarmerende si meg hva det er nødvendig å si for å få kjærlighet. - Jeg vil si til stjerner himmelen å veve en krone på hodet; - Jeg vil si til blomster felter for å drapere et strøk; - Jeg vil si til heftig torrent å komponere en melodi for ørene - og med stemmen til tusen larks å synge den; - Jeg vil si til mykhet på natten for å få deg en seng og varmen i sommer å veve en cover; - Jeg vil si til blende av flammen til å lyse vei og å det skinne av gull å skinne i ditt smil.

.. Jeg vil snakke til deg smelter dureeté og som ditt hjerte finner frihet fred kjærlighet og ting som gjør deg glad

Tydeligvis en ikke-norsk mann som har satt inn litt tekst i et oversettelsesprogram. :ler: det her var det ikke særlig mye logikk i :fnise: Blir ikke akkurat fristet til å svare... tror jeg snart gir opp denne nett-dating greia jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_alida_*

Haha, den var kjempefin. Det er ikke lett med den oversettinga, gitt.

Jeg fikk en forespørsel på kun en setning:

"Vil du spise middag med meg neste uke?"

Fra en som hverken har bilde eller særlig tekst. Han må jo tro på julenissen og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den var kjempefin. Det er ikke lett med den oversettinga, gitt.

Fra en som hverken har bilde eller særlig tekst. Han må jo tro på julenissen og vel så det.

Finnes ikke julenissen? :nisseblunk: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blant annet denne i dag:

hhh ... Det er veldig veldig fin du er beautfuil du aree øyne sjarmerende si meg hva det er nødvendig å si for å få kjærlighet. - Jeg vil si til stjerner himmelen å veve en krone på hodet; - Jeg vil si til blomster felter for å drapere et strøk; - Jeg vil si til heftig torrent å komponere en melodi for ørene - og med stemmen til tusen larks å synge den; - Jeg vil si til mykhet på natten for å få deg en seng og varmen i sommer å veve en cover; - Jeg vil si til blende av flammen til å lyse vei og å det skinne av gull å skinne i ditt smil.

.. Jeg vil snakke til deg smelter dureeté og som ditt hjerte finner frihet fred kjærlighet og ting som gjør deg glad

Tydeligvis en ikke-norsk mann som har satt inn litt tekst i et oversettelsesprogram. :ler: det her var det ikke særlig mye logikk i :fnise: Blir ikke akkurat fristet til å svare... tror jeg snart gir opp denne nett-dating greia jeg...

Skikkelig romantisk :ler:

Men den som gir seg har tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var galt med denne? Jeg kunne fint funnet på å svare på den, og hvem vet - kanskje når en uke var gått så var vi blitt såpass kjent at en middag kunne høve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye rart ja.

Selv har jeg fått tilbud av en fyr om å ta dop med han, da skulle vi få ett langt dypt meningsfyllt forhold.

Ellers tilbud av en om en betalt syden ferie med han, ikke prata noe med han før.

Ellers typer som sender 100 flørt eller hvor sexy du er, og ikke skjønner hvor turn off det er da det blir så mye.

Eller de som spørr om man treffes for en kaffe, bare to timer før de vil treffes. Akkurat som jeg bor på nett og ikke har noe liv.

Ellers var det en gutt på 20 år som var jomfru som ønska jeg skulle lære han opp, selv er jeg 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_alida_*
Hva var galt med denne? Jeg kunne fint funnet på å svare på den, og hvem vet - kanskje når en uke var gått så var vi blitt såpass kjent at en middag kunne høve?

Da måtte isåfall mail og tlf gå tett som hagl i løpet av den uka. :ler:

På meg virker det som et skudd i blinde og jeg vil ikke utsette meg for en middag med en fyr jeg omtrent ikke vet noe som helst om.

Ellers får jeg også flust av slike som forteller meg hvor utrolig vakker og sexy jeg er, helst fra dem som er utrolig mye yngre enn meg.

Fikk tilbud om å treffe en dagen etter, men jeg hadde andre planer og sa ifra om det, men at jeg gjerne ville møte ham. Hørte ikke noe mer etter det. Ja, noen tror visst at vi bor inni her og bykser ut av skjermen ved behov.

(Jeg har en seriøs profil der jeg understreker at jeg er ute etter noe langvarig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finnes veldig mye rart der ute ja...

Har fått tilbud om jobb på en ferieresort i kenya etter bare ett par meldinger.

Og for ikke å snakke om alle meldingene som går på sex. Selv er jeg snart 40 år og fikk her om dagen, i første melding, spørsmål om jeg ville ha sex med en fyr på 17 år...17 år altså... kunne vært mamma'n hans.

Men... det finnes mange trivelige og seriøse mennesker der ute å da som er seriøs i det de driver med på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at 29 av 30 mail er i en setning ala "Du er sexy", "Hvem er du da?", Synes vi har mye til felles. Treffes?"

Er man interessert er det en god ide å ha en godt utfylt profil, og å sende mer enn en setning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tida er jeg kun inne på en nettside som er litt mer seksuell enn de vanlige.

Har blant annet fått spørsmål om jeg ville ha sex med en som ville være utro så fort som mulig etter at han hadde giftet seg :hakeslepp: Da snakker vi om så fort som mulig etter vielsen, helst 5 min. :fy_fy:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tida er jeg kun inne på en nettside som er litt mer seksuell enn de vanlige.

Har blant annet fått spørsmål om jeg ville ha sex med en som ville være utro så fort som mulig etter at han hadde giftet seg :hakeslepp: Da snakker vi om så fort som mulig etter vielsen, helst 5 min. :fy_fy:

:sjokkert::sjokk::hakeslepp: ENIG! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt i forhold til hva?

I forhold til å være på de andre nettsidene som ikke er så seksuelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til å være på de andre nettsidene som ikke er så seksuelle?

Det er vel opp til enhver å avgjøre selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp til enhver å avgjøre selv..

Jo, det er klart. Jeg vil tro at det ikke er noe annet enn rundbrennere etc. der da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da måtte isåfall mail og tlf gå tett som hagl i løpet av den uka. :ler:

Jepp, det er det jeg liker, og da får man også se hvor kjapp han er til å skrive.

Min erfaring er at 29 av 30 mail er i en setning ala "Du er sexy", "Hvem er du da?", Synes vi har mye til felles. Treffes?"

Er man interessert er det en god ide å ha en godt utfylt profil, og å sende mer enn en setning!

Jeg vet ikke jeg, jeg liker godt one-linere. Kombinert med et vettig innhold kan det være vel så bra som gjespende utlegninger om dagliglivet og vær og vind.

One-nighere derimot.... det er ikke min stil. Ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mimi_*

For et sammentreff at dere diskuterer dette her :) Jeg lurer nemlig rett og slett på hva som er vanlig ift. hvor lenge og mye man snakkes på nettet før man treffes? har "truffet" en hyggelig fyr, som virker like seriøs som meg selv, men han bor et annet sted i landet, men er i samme by som meg akkurat denne uka! Er det for ille å foreslå at vi møtes..? :) Og hvordan får dere et "bra" utgangspunkt..? Jeg har akkurat begynt å titte litt etter et langt forhold, så er helt totalt grønn..! ;) Kanskje jeg må spørre om date-råd også. heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sammentreff at dere diskuterer dette her :) Jeg lurer nemlig rett og slett på hva som er vanlig ift. hvor lenge og mye man snakkes på nettet før man treffes? har "truffet" en hyggelig fyr, som virker like seriøs som meg selv, men han bor et annet sted i landet, men er i samme by som meg akkurat denne uka! Er det for ille å foreslå at vi møtes..? :) Og hvordan får dere et "bra" utgangspunkt..? Jeg har akkurat begynt å titte litt etter et langt forhold, så er helt totalt grønn..! ;) Kanskje jeg må spørre om date-råd også. heh.

Hva har du å tape da? :) Om han er i byen denne uka burde du absolutt benytte sjansen til å treffe ham. Om han viser seg å ikke være noe for deg, slipper du jo å bruke lange tider på å skrive med en på nettet som kanskje ikke er noe for deg. Spør ham om han vil bli med på en uformell kaffe eller øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...