Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #41 Del Skrevet 9. august 2009 Det er jo nettopp der han tar feil. Jeg legger lite eller ingen jobb i profilteksten, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke er ute etter å finne en livspartner. Det betyr bare at du er en overfladisk kvinne som sitter og venter på å "bli tatt med storm" av en beiler med nok cash og utseende til at du takler han. Noe sier meg at du har null ntensjon om å legge ned noe arbeid i å finne en likverdig mann for et forhold der en skal utvikle seg sammen. Det frremstår for meg som om du vil sitte på sidelinjen og bli oppvartet mens du lettere hånlig avviser alle dissse tragiske mennene som er patetiske nok til å ta kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 9. august 2009 #42 Del Skrevet 9. august 2009 Tja, eneste grunnen til at jeg skriver noe er jo at man ikke får registrert profilen uten å skrive en tekst. På nettby har jeg null profiltekst og det er faktisk det stedet jeg har møtt flest. jaja, er nå opp til den enkelte personen, men hadde nok neppe tatt kontakt med noen å vite litt om dem:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #43 Del Skrevet 9. august 2009 Det betyr bare at du er en overfladisk kvinne som sitter og venter på å "bli tatt med storm" av en beiler med nok cash og utseende til at du takler han. Noe sier meg at du har null ntensjon om å legge ned noe arbeid i å finne en likverdig mann for et forhold der en skal utvikle seg sammen. Det frremstår for meg som om du vil sitte på sidelinjen og bli oppvartet mens du lettere hånlig avviser alle dissse tragiske mennene som er patetiske nok til å ta kontakt med deg. Forhåndsdømming er du i hvertfall god på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 9. august 2009 #44 Del Skrevet 9. august 2009 Forhåndsdømming er du i hvertfall god på! Hvem her i norge er ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #45 Del Skrevet 9. august 2009 Kanskje like greit Det tror egentlig jeg også. Det er mulig jeg er frekk og ubehøvlet som har visse personlige standarder for de damene jeg velger å involvere meg med, but hey - that's the way I roll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #46 Del Skrevet 9. august 2009 Det tror egentlig jeg også. Det er mulig jeg er frekk og ubehøvlet som har visse personlige standarder for de damene jeg velger å involvere meg med, but hey - that's the way I roll. Jaja, så lenge jeg slipper å ha noe med sånne som deg å gjøre, er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #47 Del Skrevet 9. august 2009 Jaja, så lenge jeg slipper å ha noe med sånne som deg å gjøre, er jeg fornøyd! And therein lies the rub. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #48 Del Skrevet 9. august 2009 Forhåndsdømming er du i hvertfall god på! Bred erfaring med nettsjekking og norske kvinners urimelige og latterlige forestillinger om hva en mann skal tilby i et forhold. Det er ikke tilfeldig at jeg anbefaler alle menn å holde seg langt langt vekke fra nettet for å finne dame. Det virker som de mest overfladiske og arrogante kvinnene samles på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #49 Del Skrevet 9. august 2009 Bred erfaring med nettsjekking og norske kvinners urimelige og latterlige forestillinger om hva en mann skal tilby i et forhold. Det er ikke tilfeldig at jeg anbefaler alle menn å holde seg langt langt vekke fra nettet for å finne dame. Det virker som de mest overfladiske og arrogante kvinnene samles på nett. Så at mange faktisk møter kjæresten sin på nettet det går deg hus forbi? Jeg kjenner flere som har møttes på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #50 Del Skrevet 9. august 2009 Så at mange faktisk møter kjæresten sin på nettet det går deg hus forbi? Jeg kjenner flere som har møttes på nettet. En andel kvinner finner en mann på nett. Den absolutte majoriteten av menn opplever ikke annet enn urimelige skuffelser ved nettdating. Mest fordi norske kvinner på nett har et urimelig høyt bilde av seg selv og oppfører seg deretter. Dvs arrogant og usympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #51 Del Skrevet 9. august 2009 En andel kvinner finner en mann på nett. Den absolutte majoriteten av menn opplever ikke annet enn urimelige skuffelser ved nettdating. Mest fordi norske kvinner på nett har et urimelig høyt bilde av seg selv og oppfører seg deretter. Dvs arrogant og usympatisk. Det er fortsatt like mange menn som kvinner som møter noen på nett. Det er mange menn som har møtt en partner på nettet, så nå må du slutte å være så nesevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #52 Del Skrevet 9. august 2009 Det er fortsatt like mange menn som kvinner som møter noen på nett. Det er mange menn som har møtt en partner på nettet, så nå må du slutte å være så nesevis. Og du må lære deg prosentregning. Andelen menn, av alle de menn som sjekker på nett, som finner en partner er minimal. Mens det er motsatt for kvinner. Den store majoriteten av menn som sjekker på nett blir ikke annet enn behandlet elendig og holdt for narr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #53 Del Skrevet 9. august 2009 Og du må lære deg prosentregning. Andelen menn, av alle de menn som sjekker på nett, som finner en partner er minimal. Mens det er motsatt for kvinner. Den store majoriteten av menn som sjekker på nett blir ikke annet enn behandlet elendig og holdt for narr. Det er kun fordi mange menn som ikke fikser sjekking i det virkelige liv tyr til nettet, også viser det seg at de er like uheldige der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. august 2009 #54 Del Skrevet 9. august 2009 Damene kan være så billedflotte de bare vil - sånne gidder i hvert fall ikke jeg ta kontakt med, Jeg blir også litt skeptisk til profiler uten bilde, og disse sorteres automatisk helt ut av settet med interessante kandidater. Okei, så vi må ikke være for flotte, men vi må ha bilde, forsto jeg deg rett? Tror du kan gå glipp av mye bra dersom du hopper over de bildeløse... Jeg har ikke bilde, og flesteparten av de jeg menn jeg er i kontakt med har heller ikke bilde i profilen. Det betyr ikke at vi ikke er seriøse og interessante, det betyr bare at vi ikke vil bli gjenkjent i den lille byen vi bor i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #55 Del Skrevet 9. august 2009 Det er kun fordi mange menn som ikke fikser sjekking i det virkelige liv tyr til nettet, også viser det seg at de er like uheldige der. Bzzzt! Da motsier du hva du nettopp sa over her, om at menn også finner partner på lik linje som kvinner på nett. det handler faktisk ikke så mye om å være uheldig, men om at andelen kvinner i forhold til menn er til de grader til kvinners fordel at menn er nesten dømt til å tape på nettet. Å sjekke på nett for menn er ikke annet enn en øvelse i nederlag og fornedring. Menn må rett og slett ta tilbake makten ved å holde seg borte fra nettet og bruke den virkeilge verden som arena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #56 Del Skrevet 9. august 2009 Okei, så vi må ikke være for flotte, men vi må ha bilde, forsto jeg deg rett? Tror du kan gå glipp av mye bra dersom du hopper over de bildeløse... Jeg har ikke bilde, og flesteparten av de jeg menn jeg er i kontakt med har heller ikke bilde i profilen. Det betyr ikke at vi ikke er seriøse og interessante, det betyr bare at vi ikke vil bli gjenkjent i den lille byen vi bor i. Erfaringsmessige er det ikke spesielt attraktive personer som mangler profilbildet. Det finnes unntak, men disse er så få at en, både menn og kvinner, bør styre unna. Det er nemlig veldig stor sjangs for at en kaster vekk tiden på noen som aldri vil kunne tenne en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. august 2009 #57 Del Skrevet 9. august 2009 Erfaringsmessige er det ikke spesielt attraktive personer som mangler profilbildet. Det finnes unntak, men disse er så få at en, både menn og kvinner, bør styre unna. Det er nemlig veldig stor sjangs for at en kaster vekk tiden på noen som aldri vil kunne tenne en. Som jeg sa, i en forholdsvis liten og oversiktlig by er vi mange som ikke har bilde liggende ute, fordi her er vi alle "kjendiser", på en måte. Som regel ikke noe problem å få bilde på mail ganske raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #58 Del Skrevet 9. august 2009 Okei, så vi må ikke være for flotte, men vi må ha bilde, forsto jeg deg rett? Tror du kan gå glipp av mye bra dersom du hopper over de bildeløse... Jeg har ikke bilde, og flesteparten av de jeg menn jeg er i kontakt med har heller ikke bilde i profilen. Det betyr ikke at vi ikke er seriøse og interessante, det betyr bare at vi ikke vil bli gjenkjent i den lille byen vi bor i. Det forstår jeg, og det er i grunnen helt i orden. Jeg har i utgangspunktet ingenting imot å kontakte en bildeløs profil, men det forutsetter derimot at den inneholder noe annet. Dette er dessverre ikke alltid tilfellet, og da har jeg absolutt ingen forutsetninger for å vite hva eller hvem jeg har kontakt med. Står forøvrig valget mellom en profil med bilde og et uten, så prioriteres den førstnevnte. Er ikke dette egentlig ganske naturlig? Jeg går sikkert glipp av veldig mange flotte kvinner. Jeg går forbi kvinner på gata hver eneste dag som i teorien kan være "den rette", men som oftest er det jo i stor grad tilfeldighetene som avgjør hvem man faktisk slår seg til ro med. På nettet spillereglene noe annerledes, og screeningsprosessen blir dessverre noe mer overfladisk, men et eller annet sted må man jo utforme sine egne retningslinjer. Jeg har mine. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #59 Del Skrevet 9. august 2009 Bzzzt! Da motsier du hva du nettopp sa over her, om at menn også finner partner på lik linje som kvinner på nett. Nei, jeg motsier ikke meg selv. Normalt oppegående menn på nettet har like stor sjanse til å finne noen som kvinner har. Problemet er vel heller at det finnes fler "avvik" blant menn, og disse er nok like uheldige på nettet som i det virkelige liv. De jeg har datet fra nettet har verken vært spesiellt rike eller superkjekke. Likevel har de klart å fange min interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #60 Del Skrevet 9. august 2009 En andel kvinner finner en mann på nett. Den absolutte majoriteten av menn opplever ikke annet enn urimelige skuffelser ved nettdating. Mest fordi norske kvinner på nett har et urimelig høyt bilde av seg selv og oppfører seg deretter. Dvs arrogant og usympatisk. Unnskyld at jeg bryter inn her, men er du virkelig den rette til å kritisere andre for å være arrogant og usympatisk? Hva med å begynne å gå i seg selv?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå