Gå til innhold

Nettdating og sånn..

Gjest Utlogget nå

Anbefalte innlegg

..Men nå skal det også sies at en del menn som åpenbart strever litt på disse datingstedene kan være minst like patetiske. Det må da kunne gå an å bevare litt av stoltheten og selvrespekten selv om damene ikke kontakter deg eller man ikke får snøret helt i bånn? Jeg er fullstendig klar over at dette prosjektet kan vise seg å gå til helvete for meg også, men jeg har absolutt ingen planer om å fremstille meg selv som en fjott og en taper av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..Men nå skal det også sies at en del menn som åpenbart strever litt på disse datingstedene kan være minst like patetiske. Det må da kunne gå an å bevare litt av stoltheten og selvrespekten selv om damene ikke kontakter deg eller man ikke får snøret helt i bånn? Jeg er fullstendig klar over at dette prosjektet kan vise seg å gå til helvete for meg også, men jeg har absolutt ingen planer om å fremstille meg selv som en fjott og en taper av den grunn.

MANGE menn som bombarderer deg med meldinger om det har gått et par dager uten at du har svart eller av en eller annen grunn ikke har lyst til å svare. Forventer de at vi skal bli sjarmert av desperate brev a la "hvorfor svarer du ikke?????????" eller "Hei......ja det er koselig med sommer og bade naken ute i vannene.". :sukk: Får vel et og annet normalt brev innimellom... og jeg er IKKE en av de patetiske jentene som har et profilbilde med kløft og masse sminke. Likevel renner det inn med useriøse sextilbud.

Det virker jo nesten som om 99 % av mennene på slike datingsider er totalt ute og kjøre når det gjelder sosial intelligens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE menn som bombarderer deg med meldinger om det har gått et par dager uten at du har svart eller av en eller annen grunn ikke har lyst til å svare. Forventer de at vi skal bli sjarmert av desperate brev a la "hvorfor svarer du ikke?????????" eller "Hei......ja det er koselig med sommer og bade naken ute i vannene.". :sukk: Får vel et og annet normalt brev innimellom... og jeg er IKKE en av de patetiske jentene som har et profilbilde med kløft og masse sminke. Likevel renner det inn med useriøse sextilbud.

Det virker jo nesten som om 99 % av mennene på slike datingsider er totalt ute og kjøre når det gjelder sosial intelligens...

Det kunne aldri ramlet meg inn å gjøre noe sånt, men dessverre herjer disse gymsokkene så mye at de mer seriøse drukner i all støyen. Det er også ganske tydelig at de henvender seg til kvinnelige brukere over en lav sko, slik at mange kvinner tror at de er mer ettertraktet enn de i realiteten er.

Jeg leste blant annet denne artikkelen i BT:

http://www.bt.no/forbruker/samliv/Kvinner-...ere-899976.html

Jeg for min del vet hva jeg vil ha, og jeg kommer heller ikke til å gi meg før jeg har funnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg for min del vet hva jeg vil ha, og jeg kommer heller ikke til å gi meg før jeg har funnet det.

Håper du er ekstremt tolmodig, for det overfladiske dominerer fullstendig der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er ekstremt tolmodig, for det overfladiske dominerer fullstendig der ute.

Jeg har egentlig ikke noe valg - det er enten drømmedama eller ingenting. Jeg har aldri klart å slå meg til ro med noe som er "litt", "halvveis" eller "nesten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel noe i det der at kvinner blir mye mer ettertraktet på nettet og får mer oppmerksomhet der enn andre steder. Ikke rart de blir innbilske når brevene bare strømmer på... Hvilken nettside er det du har registrert deg på da TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er vel noe i det der at kvinner blir mye mer ettertraktet på nettet og får mer oppmerksomhet der enn andre steder. Ikke rart de blir innbilske når brevene bare strømmer på... Hvilken nettside er det du har registrert deg på da TS?

Det har jeg ikke så fryktelig lyst til å si så mye om, Serpica. Jeg regner også med at noen har gjettet hva brukernavnet mitt her på KG er, så jeg ønsker ikke å avsløre mer om meg og mitt enn jeg allerede har gjort. Jeg foretrekker å holde aktiviteten på KG adskilt fra alt annet jeg foretar meg på internett, og det inkluderer følgelig også nettdating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jaha? Og hvordan har dette funket for deg så langt? Hva slags beilere tar kontakt? Jeg skrev allerede i åpningsinnlegget mitt at jeg er kresen, og noe av det viktigste for meg er at hun viser at det er littegrann sirkulasjon og aktivitet der oppe i topplokket. Jeg er ikke ute etter et lett engangsknull. Da kunne jeg likegjerne dratt på et høylytt utested på byen en lørdagskveld og sjekket opp en eller annen bimbo ved å skrike enstavelsesord inn i ørene hennes mens hun med dårlig tilslørt enfoldighet sitter der og sutter på en strawberry daiquiri. Jeg er ute etter en livspartner - du vet en sånn person som evner å tilføre tilværelsen noe positivt og verdifullt - og da må hun allerede fra et tidlig stadium vise at hun har de egenskapene jeg er ute etter. Det er, i hvert fall slik jeg ser det, kun deg selv som taper på at du velger å ikke vise hvor flott og interessant du eventuelt er.

I den korte tiden jeg har vært medlem har jeg sett utallige profilteksten av typen:

"Hva skal jeg skrive her tro?!!?? ...hehe.. *ler* Jeg er vel en ganske jordnær jente med glimt i øyet som liker å slappe av med hvitvin forran peisen, turer i skog og mark og som liker å holde meg i form. Jeg skravler nok mye og liker å shoppe *ler* .. hihi..:-))))) Jeg vil ha en mann som er romantisk, varm, snill, omtenksom, kjekk, men som er en ekte MANN!! Jeg trenger en armkrok å ligge i. Kanskje din? Ingen profilbilde = ingen svar! Jeg gir ikke fra meg epost eller mobilnummer!! Jeg svarer ikke til slibrige menn som ikke respekterer meg!!!!!"

Profilbildet er den sedvandlige posituren med utringet topp, flere lag med sminke og en stor, rød trutmunn.

Beklager, men jeg for min del klarer ikke å ta dette seriøst.

Når ble evnen til å være en god skribent synonymt med en god livspartner? :sukk:

Hvis du er så tom i topplokket at du tror en kort/enkel profiltekst er synonymt med et enkelt engangsknull så er du kanskje ikke så mye å samle på selv!

Jiises! :hakeslepp:

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble evnen til å være en god skribent synonymt med en god livspartner? :sukk:

Hvis du er så tom i topplokket at du tror en kort/enkel profiltekst er synonymt med et enkelt engangsknull så er du kanskje ikke så mye å samle på selv!

Jiises! :hakeslepp:

Dette sa jeg da heller ikke, gjorde jeg vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Dette sa jeg da heller ikke, gjorde jeg vel?

Indirekte sa du det. Hvis det ikke var det du antydet så hadde du ingen grunn til å komme med det lange arrogante besserwisser-svaret dit. Det eneste jeg prøve å si deg var at du kunne gå glipp av mange bra jenter dersom du dømte de på kun på bakgrunn av de de hadde kort eller ingen profiltekst.

Endret av Stjernedryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indirekte sa du det. Hvis det ikke var det du antydet så hadde du ingen grunn til å komme med det lange arrogante besserwisser-svaret dit. Det eneste jeg prøve å si deg var at du kunne gå glipp av mange bra jenter dersom du dømte de på kun på bakgrunn av de de hadde kort eller ingen profiltekst.

Tror det hun mener er at folk som ikke legger litt tid i det er ikke så veldig hypp på å finne en livspartner. Må nå si meg enig der eg. Dem burde jo legge litt sjel i profilen...

det han mener sorry :P

Endret av stx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sa var at korte profiltekster ga meg ingenting. Dernest sa jeg at jeg ikke var ute etter et engangsknull og at det viktigste for meg var å finne en som passet med mine preferanser. Det er ingen relasjon mellom disse to adskilte uttalelsene annen enn at en kort og intetsigende profiltekst forteller meg ytterst lite om hva som foregår bak fasaden og om du virkelig er den jeg leter etter. Jeg kan ikke sende en melding til alle jenter jeg finner for å finne ut av dette, og dersom du viser såpass lite initiativ at du ikke orker å ofre litt tid til å presentere deg ordentlig, så vil jeg på min side hoppe glatt over deg. Du kan være den godeste, søteste og mest intelligente jenta i verden, men det hjelper så uendelig lite når du ikke tør å by på deg selv. Jeg kjenner deg ikke, og så lenge du ikke ønsker å møte meg på halvveien kommer vi heller aldri til å finne hverandre. Det er ikke vanskeligere enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Igjen, hvor mange menn med kort, eller skrivefeilpreget, profil har du kontaktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Igjen, hvor mange menn med kort, eller skrivefeilpreget, profil har du kontaktet?

Har ikke vært borti så mange med skrivefeil, men nå har jeg aldri sagt noe om skrivefeil heller da. Spiller selfølgelig ikke noen rolle om han har et par slurvefeil da, det er fort gjort. Jeg kontakter stadig vekk menn uten profiltekst, synes ikke teksten er så viktig, men jeg scanner fort gjennom de obligatoriske dataene, da får jeg et rask overblikk over hva slags person dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Tror det hun mener er at folk som ikke legger litt tid i det er ikke så veldig hypp på å finne en livspartner. Må nå si meg enig der eg. Dem burde jo legge litt sjel i profilen...

det han mener sorry :P

Det er jo nettopp der han tar feil. Jeg legger lite eller ingen jobb i profilteksten, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke er ute etter å finne en livspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg kjenner deg ikke, og så lenge du ikke ønsker å møte meg på halvveien kommer vi heller aldri til å finne hverandre. Det er ikke vanskeligere enn som så.

Kanskje like greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er jo nettopp der han tar feil. Jeg legger lite eller ingen jobb i profilteksten, men det er ikke dermed sagt at jeg ikke er ute etter å finne en livspartner.

Er nettop det eg hadde kommet til å tolke det som.. vist du har null text, hvorfor skal eg da ta kontakt med deg? Spiller du så mye på utseende? vist du i hele tatt har bilde på profilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Er nettop det eg hadde kommet til å tolke det som.. vist du har null text, hvorfor skal eg da ta kontakt med deg? Spiller du så mye på utseende? vist du i hele tatt har bilde på profilen?

Jeg vet ikke jeg, men jeg har en litt kort og kjedelig tekst. Det er fordi det verste jeg vet er å skrive (bortsett fra på forum osv). Det er mange som tar kontakt med meg, ellers tar jeg jo selv kontakt med de som virker interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg, men jeg har en litt kort og kjedelig tekst. Det er fordi det verste jeg vet er å skrive (bortsett fra på forum osv). Det er mange som tar kontakt med meg, ellers tar jeg jo selv kontakt med de som virker interessante.

Så lenge det som du har skrevet er fornuftig ser eg ikke noe galt i det, men vist du i hele tatt ikke har noe synest eg det blir for teit. Skrive om seg selv er det verste mange vet. Aner ikke hvordan du ser ut eller hva du har skrevet men siden det er folk som tar kontakt så kan det vel ikke være ille. Trenger ikke være side opp og side ned, det gidder eg neppe å lese. Og siden du tar kontakt med de som virker interessante... Så må det jo være NOE med de,, dvs mest sansynligivs texten. Vist du ikke ser på det overflatiske(som bilde).. så ender du jo opp med det folk skriver om seg selv eller hva de skriver om..

Endret av stx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Så lenge det som du har skrevet er fornuftig ser eg ikke noe galt i det, men vist du i hele tatt ikke har noe synest eg det blir for teit. Skrive om seg selv er det verste mange vet. Aner ikke hvordan du ser ut eller hva du har skrevet men siden det er folk som tar kontakt så kan det vel ikke være ille. Trenger ikke være side opp og side ned, det gidder eg neppe å lese.

Tja, eneste grunnen til at jeg skriver noe er jo at man ikke får registrert profilen uten å skrive en tekst. På nettby har jeg null profiltekst og det er faktisk det stedet jeg har møtt flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...