Gjest Utlogget nå Skrevet 6. august 2009 #1 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg vurderer å prøve meg litt på nettdating, men jeg er litt usikker på hvilken tjeneste som er mest hensiktsmessig i mitt tilfelle. Hvor bør en forholdsvis oppegående, littegrann kresen og ikke så altfor fæl mann på mellom 30 og 35 år starte letingen etter et seriøst forhold? Noen generelle tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #2 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg vurderer å prøve meg litt på nettdating, men jeg er litt usikker på hvilken tjeneste som er mest hensiktsmessig i mitt tilfelle. Hvor bør en forholdsvis oppegående, littegrann kresen og ikke så altfor fæl mann på mellom 30 og 35 år starte letingen etter et seriøst forhold? Noen generelle tips? Ja, det er i hvert fall ikke her for da får du bare masse pepper fra hissige frøkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #3 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, det er i hvert fall ikke her for da får du bare masse pepper fra hissige frøkner Det er sikkert mange flotte og hyggelige damer her på KG, men for min del er dette neppe det riktige stedet for denslags aktiviteter uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. august 2009 #4 Del Skrevet 6. august 2009 Det er sikkert mange flotte og hyggelige damer her på KG, men for min del er dette neppe det riktige stedet for denslags aktiviteter uansett. Joda, og det er helt sikkert en del her som har hatt en del dårlige erfaringer med mannfolk også. Det får man ha i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. august 2009 #5 Del Skrevet 6. august 2009 Joda, og det er helt sikkert en del her som har hatt en del dårlige erfaringer med mannfolk også. Det får man ha i bakhodet. Det var ikke først og fremst det jeg tenkte på, men dårlige erfaringer på et eller annet plan har vi sikkert alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 6. august 2009 #6 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor det er best utvalg for deg, må du nesten finne ut selv. De fleste steder kan du logge deg inn og søke uten å betale for det, men begynner du å skrive med noen koster det penger. Jeg anbefaler at du tar en titt på de forskjellige datingsidene og ser hva som er der, før du bestemmer deg for å bli betalende medlem et sted. For meg f.eks. så spiller geografi en viktig rolle, og det er nesten ingen fra mitt område på sukker, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #7 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor det er best utvalg for deg, må du nesten finne ut selv. De fleste steder kan du logge deg inn og søke uten å betale for det, men begynner du å skrive med noen koster det penger. Jeg anbefaler at du tar en titt på de forskjellige datingsidene og ser hva som er der, før du bestemmer deg for å bli betalende medlem et sted. For meg f.eks. så spiller geografi en viktig rolle, og det er nesten ingen fra mitt område på sukker, for å ta et eksempel. Takk for svar. Jeg tittet litt på Sukker.no men ble litt usikker på aktivitetsnivået der inne. Ellers har jeg merket meg Match, Q500 og Møteplassen, men jeg har altså ikke testet ut noen av disse riktig ennå. Det hadde vært fint med et sted der det var sånn omtrent lik fordeling på kjønnene og som ikke bar preg av å være et komplett kjøttmarked. Jeg tar selvsagt tipset til etterretning, men jeg må si jeg er littegrann skeptisk til å legge i fra meg betalingsinformasjon og diverse annen detaljert personlig informasjon på denne typen sider. Jeg er imidlertid litt mer villig dersom kvaliteten på tjenesten er høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2009 #8 Del Skrevet 6. august 2009 Hvor bør en forholdsvis oppegående, littegrann kresen og ikke så altfor fæl mann på mellom 30 og 35 år starte letingen etter et seriøst forhold? Noen generelle tips? Hvor som helst, bare ikke på nettet. Om du ikke er særs velholden eller veltrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2009 #9 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg tar selvsagt tipset til etterretning, men jeg må si jeg er littegrann skeptisk til å legge i fra meg betalingsinformasjon og diverse annen detaljert personlig informasjon på denne typen sider. Jeg er imidlertid litt mer villig dersom kvaliteten på tjenesten er høy. Med tanke på hvor grundig cracket sukker har vært så ville ikke jeg lagt igjen noe som helst på den siden der. Aldri fått mer spam fra russiske kvinner som etter å ha vert på sukker. Mailboksen rant over av kvinnr som snakket elendig robotoversatt norsk. Men herregud for noen snaddre damer dette var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #10 Del Skrevet 9. august 2009 Med tanke på hvor grundig cracket sukker har vært så ville ikke jeg lagt igjen noe som helst på den siden der. Aldri fått mer spam fra russiske kvinner som etter å ha vert på sukker. Mailboksen rant over av kvinnr som snakket elendig robotoversatt norsk. Men herregud for noen snaddre damer dette var da Vel, nå har jeg registrert meg på en side og betalt for utvidet medlemsskap. I de to dagene jeg har vært medlem (nokså passiv og tilbaketrukket foreløpig), så har responsen vært god med mange besøk og også et par meldinger fra interesserte. Jeg er allerede i kontakt med en tilsynelatende veldig hyggelig og spennende jente, så dette lover i grunnen ganske godt Jeg kunne likevel gjerne ønsket at flere av dem som roter rundt på profilen min la igjen en hilsen, men for all del, det kan jo hende de fant noe der som de ikke likte. Hva vet vel jeg? Det virker imidlertid som om normen er at det er mannfolkene som skal ta kontakt, og en del kvinneprofiler bærer preg av at det er de som setter begrensningene og kravene for hvem og hvordan. Dette er gjerne kombinert med kjedelige, tanketomme, uinspirerte, skrivefeilbefengte og ytterst sparsomme profiler som overhodet ikke finnes interessante. Damene kan være så billedflotte de bare vil - sånne gidder i hvert fall ikke jeg ta kontakt med, og det er nok heller ikke utenkelig at disse damene tiltrekker seg en litt annen type menn enn det jeg mener jeg er. Så langt har jeg ikke aktivt tatt kontakt med noen selv, noe jeg selvsagt vil gjøre dersom jeg kommer over en profil jeg virkelig liker. Jeg har faktisk brukt en del tid på min egen profil, og jeg forventer også det samme av andre. Jeg blir også litt skeptisk til profiler uten bilde, og disse sorteres automatisk helt ut av settet med interessante kandidater. Men det hele er faktisk litt spennende. Vi får jo se hvordan det hele utvikler seg. Har fått noen meldinger fra disse russiske damene jeg også (dette er dog ikke Sukker), men disse svarer jeg selvsagt ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #11 Del Skrevet 9. august 2009 Med så mye oppmerksomhet på så kort tid er det noe muffens. Hadde du vert kvinne, så greit nok, men som mann, da er det noe urent mel i de fleste poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #12 Del Skrevet 9. august 2009 Med så mye oppmerksomhet på så kort tid er det noe muffens. Hadde du vert kvinne, så greit nok, men som mann, da er det noe urent mel i de fleste poser. Hahahaha!! Takk for tilliten, du! Men nå kan det jo også tenkes at jeg er ekstraordinært kjekk og/eller tjener grisemasse penger (selv om inntekten min ikke er annonsert noe sted). Neida, jeg aner egentlig ikke hva årsaken til denne, i dine øyne, uvanlig store oppmerksomheten er. Det spiller i grunnen ikke så fryktelig stor rolle heller, men det skal sies at jeg spiller med helt åpne kort og at melposen(e) er fullstendig ren(e). Kanskje det er det som faktisk er hemmeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 9. august 2009 #13 Del Skrevet 9. august 2009 Vel, nå har jeg registrert meg på en side og betalt for utvidet medlemsskap. I de to dagene jeg har vært medlem (nokså passiv og tilbaketrukket foreløpig), så har responsen vært god med mange besøk og også et par meldinger fra interesserte. Jeg er allerede i kontakt med en tilsynelatende veldig hyggelig og spennende jente, så dette lover i grunnen ganske godt Jeg kunne likevel gjerne ønsket at flere av dem som roter rundt på profilen min la igjen en hilsen, men for all del, det kan jo hende de fant noe der som de ikke likte. Hva vet vel jeg? Det virker imidlertid som om normen er at det er mannfolkene som skal ta kontakt, og en del kvinneprofiler bærer preg av at det er de som setter begrensningene og kravene for hvem og hvordan. Dette er gjerne kombinert med kjedelige, tanketomme, uinspirerte, skrivefeilbefengte og ytterst sparsomme profiler som overhodet ikke finnes interessante. Damene kan være så billedflotte de bare vil - sånne gidder i hvert fall ikke jeg ta kontakt med, og det er nok heller ikke utenkelig at disse damene tiltrekker seg en litt annen type menn enn det jeg mener jeg er. Så langt har jeg ikke aktivt tatt kontakt med noen selv, noe jeg selvsagt vil gjøre dersom jeg kommer over en profil jeg virkelig liker. Jeg har faktisk brukt en del tid på min egen profil, og jeg forventer også det samme av andre. Jeg blir også litt skeptisk til profiler uten bilde, og disse sorteres automatisk helt ut av settet med interessante kandidater. Men det hele er faktisk litt spennende. Vi får jo se hvordan det hele utvikler seg. Har fått noen meldinger fra disse russiske damene jeg også (dette er dog ikke Sukker), men disse svarer jeg selvsagt ikke på. Jeg er jente, og jeg tar en del kontakt med gutter jeg synes er interessante. Jeg har nesten ingen profiltekst, for jeg er dårlig til å skrive om meg selv. Du kan jo gå glipp av mye hvis du dropper en jente bare fordi hun har dårlig eller ingen profiltekst. Hvis du foretrekker jenter som er gode til å utrykke seg skriftlig, så skjønner jeg at du dropper de andre, men ellers er det ingen grunn til å forhåndsdømme noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #14 Del Skrevet 9. august 2009 Hahahaha!! Takk for tilliten, du! Men nå kan det jo også tenkes at jeg er ekstraordinært kjekk og/eller tjener grisemasse penger (selv om inntekten min ikke er annonsert noe sted). Neida, jeg aner egentlig ikke hva årsaken til denne, i dine øyne, uvanlig store oppmerksomheten er. Det spiller i grunnen ikke så fryktelig stor rolle heller, men det skal sies at jeg spiller med helt åpne kort og at melposen(e) er fullstendig ren(e). Kanskje det er det som faktisk er hemmeligheten? Kom tilbake om to måneder du... Og ja, det kan hende du er grisekjekk og velltrent. Det hjelper, men ikke så mye som stort hus, båt, to hytter og leilighet i spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #15 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er jente, og jeg tar en del kontakt med gutter jeg synes er interessante. Jeg har nesten ingen profiltekst, for jeg er dårlig til å skrive om meg selv. Du kan jo gå glipp av mye hvis du dropper en jente bare fordi hun har dårlig eller ingen profiltekst. Hvis du foretrekker jenter som er gode til å utrykke seg skriftlig, så skjønner jeg at du dropper de andre, men ellers er det ingen grunn til å forhåndsdømme noen. Og du kaster deg over korte profiltekster som gutta har skrevet? Betyr ikke det at en anser utseende som det aller aller viktigste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. august 2009 #16 Del Skrevet 9. august 2009 Som mann anbefaler jeg deg til å ligge unna nettdating å unngå å kaste bort pengene dine. De fleste nettstedene som Match o.l har en betydlig overvekt av menn 60-70%. Du kan på en måte si at nattdating fungerer litt på samme måte som sjekking på byen hvor det er de kjekkeste playergutta som stikker av med det meste. Synd å si det men det er sant. Mange kvinner på nett er vant til å motta både 10 og 20 meldinger om dagen mens de fleste menn ikke får noen. Da sier det seg selv at kvinner velger fra toppen og uvitende om at denne mannen ofte er over her league. Personlig kjenner jeg et par av disse "kjekkasene" som har ligget med mellom 100-150 kvinner hver gjennom et par forskjellige forum. Så med mindre du tilhører den bittelille eliten av menn avbefaler jeg deg å holde deg unna. Prøv deg heller på daygame eller sjekking på gata hvor du ikke blir forstyrret av andre beilere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 #17 Del Skrevet 9. august 2009 Som mann anbefaler jeg deg til å ligge unna nettdating å unngå å kaste bort pengene dine. De fleste nettstedene som Match o.l har en betydlig overvekt av menn 60-70%. Du kan på en måte si at nattdating fungerer litt på samme måte som sjekking på byen hvor det er de kjekkeste playergutta som stikker av med det meste. Synd å si det men det er sant. Mange kvinner på nett er vant til å motta både 10 og 20 meldinger om dagen mens de fleste menn ikke får noen. Da sier det seg selv at kvinner velger fra toppen og uvitende om at denne mannen ofte er over her league. Personlig kjenner jeg et par av disse "kjekkasene" som har ligget med mellom 100-150 kvinner hver gjennom et par forskjellige forum. Så med mindre du tilhører den bittelille eliten av menn avbefaler jeg deg å holde deg unna. Prøv deg heller på daygame eller sjekking på gata hvor du ikke blir forstyrret av andre beilere. Ja, alle kvinnemennesker er nok ikke akkurat så veldig smarte er jeg redd Og disse individene interesserer da selvfølgelig ikke meg uansett. Daygame? Aldri hørt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #18 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er jente, og jeg tar en del kontakt med gutter jeg synes er interessante. Jeg har nesten ingen profiltekst, for jeg er dårlig til å skrive om meg selv. Du kan jo gå glipp av mye hvis du dropper en jente bare fordi hun har dårlig eller ingen profiltekst. Hvis du foretrekker jenter som er gode til å utrykke seg skriftlig, så skjønner jeg at du dropper de andre, men ellers er det ingen grunn til å forhåndsdømme noen. Jaha? Og hvordan har dette funket for deg så langt? Hva slags beilere tar kontakt? Jeg skrev allerede i åpningsinnlegget mitt at jeg er kresen, og noe av det viktigste for meg er at hun viser at det er littegrann sirkulasjon og aktivitet der oppe i topplokket. Jeg er ikke ute etter et lett engangsknull. Da kunne jeg likegjerne dratt på et høylytt utested på byen en lørdagskveld og sjekket opp en eller annen bimbo ved å skrike enstavelsesord inn i ørene hennes mens hun med dårlig tilslørt enfoldighet sitter der og sutter på en strawberry daiquiri. Jeg er ute etter en livspartner - du vet en sånn person som evner å tilføre tilværelsen noe positivt og verdifullt - og da må hun allerede fra et tidlig stadium vise at hun har de egenskapene jeg er ute etter. Det er, i hvert fall slik jeg ser det, kun deg selv som taper på at du velger å ikke vise hvor flott og interessant du eventuelt er. I den korte tiden jeg har vært medlem har jeg sett utallige profilteksten av typen: "Hva skal jeg skrive her tro?!!?? ...hehe.. *ler* Jeg er vel en ganske jordnær jente med glimt i øyet som liker å slappe av med hvitvin forran peisen, turer i skog og mark og som liker å holde meg i form. Jeg skravler nok mye og liker å shoppe *ler* .. hihi..:-))))) Jeg vil ha en mann som er romantisk, varm, snill, omtenksom, kjekk, men som er en ekte MANN!! Jeg trenger en armkrok å ligge i. Kanskje din? Ingen profilbilde = ingen svar! Jeg gir ikke fra meg epost eller mobilnummer!! Jeg svarer ikke til slibrige menn som ikke respekterer meg!!!!!" Profilbildet er den sedvandlige posituren med utringet topp, flere lag med sminke og en stor, rød trutmunn. Beklager, men jeg for min del klarer ikke å ta dette seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #19 Del Skrevet 9. august 2009 Profilbildet er den sedvandlige posituren med utringet topp, flere lag med sminke og en stor, rød trutmunn. Ler meg ihjel av kvinner der profilbildet dytter puppene opp i trynet på deg, tilhørende trutmunn og utfordrende blikk, og så klager de over slibrige forslag. De er det MANGE av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. august 2009 #20 Del Skrevet 9. august 2009 Ler meg ihjel av kvinner der profilbildet dytter puppene opp i trynet på deg, tilhørende trutmunn og utfordrende blikk, og så klager de over slibrige forslag. De er det MANGE av! Amen to that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå