Rimmern Skrevet 7. august 2009 #21 Skrevet 7. august 2009 Det er ikke så forferdelig lenge siden jeg leste sånne tråder her inne der nesten ingen visste hva dette var. Siden da har det vært en intens lobbyvirksomhet her inne for denne aktiviteten. Vi har jo til og med fått en bruker som kaller seg Rimmern Sorry lille venn, men jeg har nok kalt meg Rimmern lenge før jeg kom hit.
Rimmern Skrevet 7. august 2009 #22 Skrevet 7. august 2009 Syns du skal spørre før du gjør det. Hadde mannen prøvd dette på meg, hadde han fått seg et slag på nesa før han visste ordet av fet. Virkelig intelligent. Et voksent menneske ville reagert med å vri/trekke seg unna, eller dytte vekk vedkommende. Ethereal reagerer med å sparke/slå. Og noen lurer på hvorfor det er mange skilsmisser :-)
Rimmern Skrevet 7. august 2009 #23 Skrevet 7. august 2009 Dette blir på en måte det samme som med mannfolk. De sier NEI om du spør om lov til å putte en finger oppi der, men om du dropper å spør og heller tinærmer deg veldig forsiktig så nyter de fleste det, selvom det er rart med en gang. Umodne menn, ja.
BlackAcid Skrevet 7. august 2009 #24 Skrevet 7. august 2009 Går forresten ut fra at "reipene" er enda et uttrykk man sikkert skulle kjent til, men som man kanskje kan være like glad man ikke har hørt om Jeg vil påstå at dersom du ikke kjenner til ordet "reipene" er det ordforrådet det skranter på.. Siden det er tau.. reip el. II rep n1 (norr reip) tau, særlig tvinnet av hamp
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #25 Skrevet 7. august 2009 Umodne menn, ja. Kanskje på tide for meg å finne en moden mann da
Rimmern Skrevet 7. august 2009 #26 Skrevet 7. august 2009 Kanskje på tide for meg å finne en moden mann da Det er nok ikke den dårligste idéen, nei :-)
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 8. august 2009 #27 Skrevet 8. august 2009 Har jo sett et par tråder her inne om rimming, og kunne tenkt meg å prøve det på dama Hvordan bør jeg gå frem og spørre om det? Er jo ikke sikkert hun liker tanken i det hele tatt, men har likevel lyst til å gi tilbudet. Ser jo at det er flere her inne som liker det, men aller er jo forskjellig. Hvordan hadde dere reagert hvis typen deres spurte om han kunne gjøre det? Kommer ikke til å kreve noen gjentjeneste med mindre hun har veldig lyst selv. Sambo bruker å slikke meg i hele underetasjen når han først er i gang og han spurte ikke om det var ok første gang, men så pleier vi å ha analsex da så det føltes egentlig helt naturlig. Jeg synes det er deilig at han erter meg tunga der bak, men jeg tror faktisk at han blir nesten enda mer kåt enn meg av det:-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå