Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Har jo sett et par tråder her inne om rimming, og kunne tenkt meg å prøve det på dama Hvordan bør jeg gå frem og spørre om det? Er jo ikke sikkert hun liker tanken i det hele tatt, men har likevel lyst til å gi tilbudet. Ser jo at det er flere her inne som liker det, men aller er jo forskjellig. Hvordan hadde dere reagert hvis typen deres spurte om han kunne gjøre det? Kommer ikke til å kreve noen gjentjeneste med mindre hun har veldig lyst selv.
Cuckold Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Har jo sett et par tråder her inne om rimming, og kunne tenkt meg å prøve det på dama Hvordan bør jeg gå frem og spørre om det? Er jo ikke sikkert hun liker tanken i det hele tatt, men har likevel lyst til å gi tilbudet. Ser jo at det er flere her inne som liker det, men aller er jo forskjellig. Hvordan hadde dere reagert hvis typen deres spurte om han kunne gjøre det? Kommer ikke til å kreve noen gjentjeneste med mindre hun har veldig lyst selv. Trenger du å spørre da? Selv har jeg vel rimmet nesten alle jenter jeg har vært til sengs med, og har til dags dato aldri spurt. Bare gjort det. Det har kanskje skjedd en gang eller to opp igjennom at hun har blitt litt overrasket, men har aldri fått negative reaksjoner. Go for it!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hvordan hadde dere reagert hvis typen deres spurte om han kunne gjøre det? Kommer ikke til å kreve noen gjentjeneste med mindre hun har veldig lyst selv. Jeg hadde personlig reagert med avsky. Ingenting skal nær det området, og spesielt ikke en tunge. Men folk er forskjellige. Smaken er som baken, hadde jeg nær sagt.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Noen ganger skal man bare gjøre ting, uten å spørre først. Hvis du spør, så kan du få slike svar som det over ^^ Men hvis du bare gjør det, kan det hende hun liker det, selv om hun i teorien ikke trodde hun kunne like det
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Noen ganger skal man bare gjøre ting, uten å spørre først. Hvis du spør, så kan du få slike svar som det over ^^ For å si det slik, hvis han hadde gjort det uten å spørre så hadde reaksjonen blitt adskillig sterkere. Jeg tror alvorlig talt jeg hadde slått i ren refleks. Og jeg hadde neppe orket å komme nær ham igjen i etterkant. Har heldigvis ikke vært borti noen med interesser i den retningen. Beklager, men mer turnoff blir det ikke her i gården.
Cuckold Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 (endret) For å si det slik, hvis han hadde gjort det uten å spørre så hadde reaksjonen blitt adskillig sterkere. Jeg tror alvorlig talt jeg hadde slått i ren refleks. Og jeg hadde neppe orket å komme nær ham igjen i etterkant. Har heldigvis ikke vært borti noen med interesser i den retningen. Beklager, men mer turnoff blir det ikke her i gården. Uffda! :gjeiper: Enten har Purple Haze og jeg gitt veldig dårlige råd... eller så tilhører denne gjesten et svært lite mindretall. Skal jeg dømme etter egne erfaringer er det i hvert fall liten grunn til å holde seg tilbake. Mulig denne gjesten er svært ung, helt unge jenter har ofte svært sterke meninger. Husker ennå tilbake til den gang et forkjært ord kunne være grunn god nok til å slå opp. Kan jeg spørre hva rimming betyr? Rimming er slikking av rumpehull. De fleste har vel latt tungen vandre litt når man slikker fitte, og det er jo ikke så fryktelig lang vei bak til rumpa. :gjeiper: Endret 6. august 2009 av Cuckold
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Uffda! :gjeiper: Enten har Purple Haze og jeg gitt veldig dårlige råd... eller så tilhører denne gjesten et svært lite mindretall. Skal jeg dømme etter egne erfaringer er det i hvert fall liten grunn til å holde seg tilbake. Mulig denne gjesten er svært ung, helt unge jenter har ofte svært sterke meninger. Husker ennå tilbake til den gang et forkjært ord kunne være grunn god nok til å slå opp. Rimming er slikking av rumpehull. De fleste har vel latt tungen vandre litt når man slikker fitte, og det er jo ikke så fryktelig lang vei bak til rumpa. :gjeiper: Det er ikke så forferdelig lenge siden jeg leste sånne tråder her inne der nesten ingen visste hva dette var. Siden da har det vært en intens lobbyvirksomhet her inne for denne aktiviteten. Vi har jo til og med fått en bruker som kaller seg Rimmern Tror nok man skal gå ganske forsiktig frem med dette, da man må regne med sterkt delte meninger. Og man skal aldri bruke et slikt forum for å finne ut hva som er vanlig, eller hvordan partneren kommer til å reagere. Alle mennesker ønsker ikke trekant heller, eller å tisse på seg offentlig. Selv om man ut fra dette forumet kan få inntrykk av at begge deler er helt dagligdags for de fleste.
Cuckold Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Det er ikke så forferdelig lenge siden jeg leste sånne tråder her inne der nesten ingen visste hva dette var. Siden da har det vært en intens lobbyvirksomhet her inne for denne aktiviteten. Vi har jo til og med fått en bruker som kaller seg Rimmern At ordet "rimming" ikke har vært så kjent her til lands betyr vel ikke at det å slikke rumpehull er en ny oppfinnelse. Jeg har i hvert fall praktisert dette siden tenårene, og dengang visste heller ikke jeg at dette ble kalt rimming.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 For meg hører dette naturlig med når man utfører oralsex (på begge), men jeg ante ikke at det hadde et eget navn. He he
Ethereal Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 Syns du skal spørre før du gjør det. Hadde mannen prøvd dette på meg, hadde han fått seg et slag på nesa før han visste ordet av fet. Men å spørre er jo ikke noen big deal. Bare si "jeg har lyst å rimme deg. Det tenner meg. Er dette noe du kunne tenke deg å prøve?". Hvis hun sier nei - respekter det. Hvis hun sier ja - digg
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Tror det beste er en forsiktig tilnærming. De gangene noen har slikket meg i rumpa eller gnidd en finger der har de ikke spurt, men det har ikke plutselig dukket opp en tunge eller finger der - de har nærmet seg litt sakte, men sikkert og lest på meg at det var fritt fram - og det var jo faktisk deilig, noe jeg aldri hadde trodd på forhånd. Men jeg ville ikke ha gjort det selv, og jeg ville heller ikke ha kysset gutten på munnen etterpå... Jeg synes det er uhygienisk, men er man kåt er det ofte digg med det som er litt skittent...
Gjest Euforia Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 Spør henne og si at du kunne tenkt deg å prøve det. Å bare gjøre det synes jeg blir frekt. Det er jo ikke sikkert hun liker tanken på det i det hele tatt.
Gjest antigartner Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg er glad jeg aldri har hatt Purple Haze eller Cuckold i senga, for jeg hører i alle fall med blant de som ville reagert negativt på dette. Endret 6. august 2009 av antigartner
Kamikatze Skrevet 6. august 2009 #15 Skrevet 6. august 2009 Ikke spør før du leker propell oppi der med tunga. Sitter reipene forsvarlig, greier hun ikke å slå, uansett.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #16 Skrevet 7. august 2009 Jeg er glad jeg aldri har hatt Purple Haze eller Cuckold i senga, for jeg hører i alle fall med blant de som ville reagert negativt på dette. Enig i det, ja. Men når man ser hvordan enkelte turer fram så er det kanskje vi som ikke er interessert i slikt som bør si fra på forhånd. Sånn at man ikke risikerer å få ting opp der solen ikke skinner uten forvarsel. Går forresten ut fra at "reipene" er enda et uttrykk man sikkert skulle kjent til, men som man kanskje kan være like glad man ikke har hørt om
Gjest Blush Skrevet 7. august 2009 #17 Skrevet 7. august 2009 Jeg er glad jeg aldri har hatt Purple Haze eller Cuckold i senga, for jeg hører i alle fall med blant de som ville reagert negativt på dette. Enig.
Gjest Gjest_Ninen_* Skrevet 7. august 2009 #18 Skrevet 7. august 2009 Skjønner ikke hvorfor man skulle spørre på forhånd, hun klarer vel å si nei om hun finner ut at hun ikke liker det..? Det er jo dama di og ikke en du ikke kjenner så godt.. go for it, og se hvordan hun reagerer. Litt voldosmt å lappe til typen fordi han prøver noe nytt vel?!? Syns det høres ut som det er en god del pripne damer på forumet her.. Hvordan kan man nyte sex hvis man ikke tør å prøve nye ting - kanskje dere også finner ut hvor deilig det fakstik kan være..? Var veldig skeptisk første gang noen gjorde d på meg, men mer fordi jg var redd for at det "luktet" el noe... Men syns det er en naturlig ting nå, når man først er i området for å gjøre det deilig for en annen, så er jo rumpa et velidg følsomt sted for både mann og dame, og syns ikke det er noe ekkelt i det hele tatt :-)
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #19 Skrevet 7. august 2009 Dette blir på en måte det samme som med mannfolk. De sier NEI om du spør om lov til å putte en finger oppi der, men om du dropper å spør og heller tinærmer deg veldig forsiktig så nyter de fleste det, selvom det er rart med en gang.
Rimmern Skrevet 7. august 2009 #20 Skrevet 7. august 2009 For å si det slik, hvis han hadde gjort det uten å spørre så hadde reaksjonen blitt adskillig sterkere. Jeg tror alvorlig talt jeg hadde slått i ren refleks. Og jeg hadde neppe orket å komme nær ham igjen i etterkant. Har heldigvis ikke vært borti noen med interesser i den retningen. Beklager, men mer turnoff blir det ikke her i gården. Du må være en "interessant" person, gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå