Gå til innhold

Kvinner er det beste kjønn!

Gjest Gjest_Jente20_*

Anbefalte innlegg

Gjest kvinnsen
1. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som aldri har voldtatt noen.

2. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke er voldelige.

3. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke kjøper sex.

4. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som er trofaste mot sin kjære.

5. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke hopper til sengs med hvem som helst - men hvis de har lyst så hvorfor ikke? Det gjelder jo oss kvinner også.

6. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som aldri har vært fengslet.

Jeg syns de fleste menn er svært ålreite, jeg.

Jeg er også så heldig som kjenner så mange av den samme hyggelige typen menn som du kjenner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sett en likeverdig mann og en likeverdig kvinne i et bur og la de sloss til en av de er død.

Der får du svaret ditt.

Charles Darwin

" Survival of the fittest "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjangleÅsnøvle
sett en likeverdig mann og en likeverdig kvinne i et bur og la de sloss til en av de er død.

Der får du svaret ditt.

Charles Darwin

lite hensiktsmessig. har du noen gang sett ei dame banket opp en mann før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fix_*
Kvinner er kvinner verst? :fnise:

Når det er sagt: Hittil er det diskutert intelligens, gener for voldelighet osv. Men hva med utseendet?

Her om dagen leste jeg en artikkel fra et forskningsprosjekt som fant at verdens kvinner vil bli stadig vakrere. Fordi: Det er en sammenheng mellom kvinners utseende og hvor mange barn de får. Vakre kvinner får flere barn. De tenderer også å få flere døtre. Og ettersom utseende er arvelig, så tar vakre kvinner over verden!

For menn fant man ingen lignende sammenheng. De antok at utseende spilte mindre rolle for mannens reproduksjon, da det var andre kriterier som gjorde menn attraktive (=penger og makt).

Det betyr at dere gutter kan meske dere i vakre kvinner i framtida, mens framtidens kvinner som selv vil være økonomisk uavhengige og mektige og dermed ikke vil ha behov for å tiltrekkes av penger og makt...vel... la oss si at vi får lære oss å slukke lyset i gitte situasjoner :fnise:

Jeg skjønner ikke helt. Hvis dere tidligere har blitt tiltrukket av penger og makt så har dere vel lært dere å skru av lyset for lenge siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fix_*
Menns voldelig natur? Det har vel med oppvekstmiljø og hvordan man utvikler seg sosialt og moralsk. Og hvis du vil ha et direkte svar på spm ditt, så JA. Det er kun mannen (eller kvinnens) feil i alle tilfeller om de utøver vold eller gjør andre gale ting. Fordi vi er født som frie mennesker, og alle er ansvarlig for sine egne handlinger, uansett hvor provosert eller krenket man har blitt. Det er ikke sånn at; "det er din feil at jeg slår deg".

Alle mennesker er selvfølgelig like mye verdt. Det er allikevel aldri under noen omstendighet kvinnens feil at en mann utøver f.eks fysisk, psykisk eller seksuell vold, aldri så mye "troll til kjerring" man har vært sammen med. Det kunne virke i ditt første innlegg som du mente at kvinnen er ansvarlig for hvorfor noen menn er noen drittsekker.

Nei, det var ikke det jeg ønsket ihvertfall. Men skjønner at det kan forstås slik.

Jeg prøver å se litt dypere på det. Tilbake til evulosjonen, selve starten på alt liv.

Og naturen i våres kjønn. Det er selvfølgelig ikke en kvinnes feil at en mann slår, på ingen måte. Men det jeg prøver å belyse, om en kansje litt kronglete, er hvordan man kan si noe negativt generelt sett om et kjønn, når vi har en felles bakgrunn, en absolutt avhengighet av hverandre, som vi på ingen måte kan unngå. Uten hverandre hadde vi jo ikke eksistert. Hvis man skal legge skylda på noe som helst ville man vel sagt samfunnet kansje. Men er personer som er voldelige, være seg menn eller kvinner, helt totalt onde? Eller er det noe vi gjør i samfunnet som skaper monsteret? Se f.eks forskjellige religioner og kulturer, noen kulturer har en lavere terskel for voldelighet. Er kansje vårt samfunn sin terskel for voldelighet fortsatt altfor lav? Og er det bare menns ansvar å endre holdningene i samfunnet, siden det er vi menn som er værst? Eller burde kvinnene være med på å skape samfunnet? Så klart de må, og det er dette felleskapet jeg sikter til, det kollektive ansvaret.

Det er jo så ufattelig mange menn som aldri i verden ville slått en jente, eller gjort noe som helst for å såre eller skade noen, de aller aller felste er jo ikke voldelige, og da tenker jeg, men jeg har jo ingen som helst skyld i at menn er mer voldelige enn kvinner, for jeg er jo ikke det. Da er det jo like mye en kvinnes skyld som min skyld, selv om ingen av oss har noe som helst skyld sånn egentlig.

Vel, nok om det. Kvinner er fantastiske, og menn er skjeggete. Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjangleÅsnøvle
Nei, det var ikke det jeg ønsket ihvertfall. Men skjønner at det kan forstås slik.

Jeg prøver å se litt dypere på det. Tilbake til evulosjonen, selve starten på alt liv.

Og naturen i våres kjønn. Det er selvfølgelig ikke en kvinnes feil at en mann slår, på ingen måte. Men det jeg prøver å belyse, om en kansje litt kronglete, er hvordan man kan si noe negativt generelt sett om et kjønn, når vi har en felles bakgrunn, en absolutt avhengighet av hverandre, som vi på ingen måte kan unngå. Uten hverandre hadde vi jo ikke eksistert. Hvis man skal legge skylda på noe som helst ville man vel sagt samfunnet kansje. Men er personer som er voldelige, være seg menn eller kvinner, helt totalt onde? Eller er det noe vi gjør i samfunnet som skaper monsteret? Se f.eks forskjellige religioner og kulturer, noen kulturer har en lavere terskel for voldelighet. Er kansje vårt samfunn sin terskel for voldelighet fortsatt altfor lav? Og er det bare menns ansvar å endre holdningene i samfunnet, siden det er vi menn som er værst? Eller burde kvinnene være med på å skape samfunnet? Så klart de må, og det er dette felleskapet jeg sikter til, det kollektive ansvaret.

Det er jo så ufattelig mange menn som aldri i verden ville slått en jente, eller gjort noe som helst for å såre eller skade noen, de aller aller felste er jo ikke voldelige, og da tenker jeg, men jeg har jo ingen som helst skyld i at menn er mer voldelige enn kvinner, for jeg er jo ikke det. Da er det jo like mye en kvinnes skyld som min skyld, selv om ingen av oss har noe som helst skyld sånn egentlig.

Vel, nok om det. Kvinner er fantastiske, og menn er skjeggete. Sånn er det med den saken.

Naturligvis er det kvinnens egen skyld hvis hun blir slått. Sånn er det med alt. Det er sånne "det er ikke min feil at jeg blir slått/fikk juling" holdninger som tillater at mennesker er onde mot hverandre. Mange tror de kan herse med hvem de vil, og slike holdninger støttes av at man ikke får ty til vold. i de gamle tradisjonelle samfunnene er det langt færre psykiske kriser, folk sliter ikke med eget selvbildet, og dette er fordi folk i slike samfunn har god gammeldags folkeskikk, noe som har forsvunnet fra det norske samfunn. Det var ingen som sto å baksnakket helt tilfeldige personer ute på gaten i det gamle bondesamfunnet, fordi de viste de ville risikert en fysisk konfrontasjon da. Folk viste å respektere hverandre, mens mange kjærringer i dag føler seg så beskyttet av lovverket at de tror de kan spytte og spy ut all dritt de vil.

Jeg derimot skiller ikke på kjønn, sårer noen meg, får de smake det, enkelt og greit. dette er likestilling, og i et samfunn der folkeskikken ikke lenger eksisterer, må man ty til vold. Vold er en naturlig reaksjon når man blir såret, og dette er noe feministbølgen har årøvd å underkue.

så mitt råd, enten du er kvinne eller mann - smell den som sårer rett ned. Enkelt og greit. det å stå der som en amøbe å ta imot drittkasting, eller forsøke å svare tilbake fungerer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fredda
Naturligvis er det kvinnens egen skyld hvis hun blir slått. Sånn er det med alt. Det er sånne "det er ikke min feil at jeg blir slått/fikk juling" holdninger som tillater at mennesker er onde mot hverandre. Mange tror de kan herse med hvem de vil, og slike holdninger støttes av at man ikke får ty til vold. i de gamle tradisjonelle samfunnene er det langt færre psykiske kriser, folk sliter ikke med eget selvbildet, og dette er fordi folk i slike samfunn har god gammeldags folkeskikk, noe som har forsvunnet fra det norske samfunn. Det var ingen som sto å baksnakket helt tilfeldige personer ute på gaten i det gamle bondesamfunnet, fordi de viste de ville risikert en fysisk konfrontasjon da. Folk viste å respektere hverandre, mens mange kjærringer i dag føler seg så beskyttet av lovverket at de tror de kan spytte og spy ut all dritt de vil.

Jeg derimot skiller ikke på kjønn, sårer noen meg, får de smake det, enkelt og greit. dette er likestilling, og i et samfunn der folkeskikken ikke lenger eksisterer, må man ty til vold. Vold er en naturlig reaksjon når man blir såret, og dette er noe feministbølgen har årøvd å underkue.

så mitt råd, enten du er kvinne eller mann - smell den som sårer rett ned. Enkelt og greit. det å stå der som en amøbe å ta imot drittkasting, eller forsøke å svare tilbake fungerer ikke.

Faktisk ganske enig i mye av det du sier. hvorfor er det værre å gi noen en blåveis enn å faktisk ødeleggen psyken til noen? jeg er veldig imot dette "aldri ty til vold". selv ble jeg litt plaget på grunnskolen av en ekkel liten faen som aldri ville gi seg med mobbingen. tenkte på å ta igjen fysisk flere ganger, men har antivold foreldre. bestefaren min sa at jeg burdte slå igjenn, og nå angrer jeg på at jeg ikke fulgte hans råd. jeg støtter ikke vold mot kvinner, selv om det ikke er logisk i forhold til likestilling, men de er jo tross alt svakere. før ble mobbeofferet mobbet fordi det var for svakt til å ta igjenn. nå blir mobbetofferet mobbet fordi det ikke får ta igjenn. kvalmt å tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å lese denne tråden, masse krangling og faktafeil :)

Menn har en høyere IQ (logisk sans) i snitt enn kvinner (marginalt uansett). Dette har blitt bevist i flere sammenhenger, f. eks i tester om romfølelse.

Kvinner derimot har en mye høyere EQ (emosjonell intelligens). Dette har også blitt bevist i flere forsøk, men er også lett å oppdage i det daglige liv.

Det handler ikke om at ett kjønn er noe bedre enn noe annet, man må nesten samarbeide og utnytte styrken til den enkelte. IQ og EQ varierer mye fra person til person, og er etter min mening bare en tullete måte å "rangere" folk.

ps: Hvis jeg ikke tar helt feil er grunnen til at menn er mer voldelig knyttet til mengden testosteron i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk en gammel artikkel i går om at det faktisk var kvinner som slo oftest i et parforhold. Menn er nepper mer voldelige enn kvinner.

du kan heller svare på disse.

1. Hvilket kjønn er det som står for oppfinnelser som dampmaskinen, datamaskinen, tog, bil båt, fly, demokrati, evolusjons-teorien, kvinnelige sex-leketøy ol.

2. Hvilket kjønn er det som er i stand til å bygge størst muskler og løpe lengst og raskest?

3. hvilket kjønn er det som har i gjennomsnitt en 100 gram tyngere hjerne enn det andre?

4. Hvilket kjønn er det som som regel er fornøy med seg selv og er så selvsikker at de ikke føler behov for å rakke ned på andre av sitt eget kjønn eller det motsatte?

Legg også merke til at du forsøker å gjøre kvinnen stor ved å trekke ned mannen, mens jeg (som mann) gjør mannen stor i stedet for å dra ned kvinnen. Dere har nok mye å lære av oss ennå

Om hjernen deres er litt større,betyr ikke det at dere er noe smartere ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fikk veldig lyst til å være litt frekke med mannfolka nå :sjenert:

1. Hvilket kjønn er det som står for omtrent all voldtekt i verden? Svar: Menn

2. Hvilket kjønn er generellt mest voldelig? Svar: Menn

3. Hvilket kjønn står for over 90% av all kjøp av sex i verden? Svar: Menn

4. Hvilket kjønn er mest utro? Svar: Dette er ganske likt, men tenk deg om menn hadde hatt like god sjangs som en dame til å være utro, da hadde menn nådd toppen!

5. Hvilket kjønn er som regel minst kresen (i gjennomsnittet) når det gjelder valg av partner til å ha ONS med? Svar: Menn (de tar som oftest det de får)

6. Hvilket kjønn er det flest av i fengslene i verden? Svar: Menn

Kom ikke på mer i farten! Menn- dere må sjerpe dere litt :nei:

Artig tråd dette TS.

Tror litt av tanken din bak dette var å fyre opp mennene litt eller?

Og jeg ser noen svarer deg gravalvorlig her :fnise:

Ja noen av oss menn er fæle men de fleste ikke. Sånn er det.

Derfor er jeg veeeeeeeldig glad i jenter...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek

Det er nok svært mange kvinner som voldtar flere en hva vi kanskje liker og innbilde oss men vi vet jo at kvinner til forskjell fra menn blir ikke anmeldt ivhertfall ikke ofte

Tja det er faktisk ganske gjevnt 49\52

Kvinner står for 90% av salget så det sier seg selv at menn kjøper mest

4. Hvilket kjønn er mest utro? Svar: Dette er ganske likt, men tenk deg om menn hadde hatt like god sjangs som en dame til å være utro, da hadde menn nådd toppen!

jeg har lest at kvinner nå er oftere utro

5. Hvilket kjønn er som regel minst kresen (i gjennomsnittet) når det gjelder valg av partner til å ha ONS med? Svar: Menn (de tar som oftest det de får)

Dette har ikke noe med kjønn å gjøre. Kvinner kan være like litne kresne som menn. Og menn kan være like kresne som kvinner

Det er ofte en kvinne bak disse menn

ALDRI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at det var noe som kladda i livet mitt!

Nå skal jeg komme meg ut av fengselet, slutte å voldta og banke opp folk og kutte ut å ha sex med horer og stygge damer bak ryggen på dama mi. Da blir det nok mer skikk på sakene, skulle jeg tro. Det skader i hvert fall ikke å prøve.

Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest slem mann
Jeg visste at det var noe som kladda i livet mitt!

Nå skal jeg komme meg ut av fengselet, slutte å voldta og banke opp folk og kutte ut å ha sex med horer og stygge damer bak ryggen på dama mi. Da blir det nok mer skikk på sakene, skulle jeg tro. Det skader i hvert fall ikke å prøve.

Takk for tipset!

at vi ikke har tenkt på det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Bruke fire sider på å krangle om hva som er best av kvinner og menn? Vi trenger hverandre, og om alle bare oppfører seg skikkelig, tar hensyn og ikke overtolker går det da utrolig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia

Hahahahhahahaha! Tror dette må være en av de dummeste og mest generaliserende trådene jeg har lest her inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der får du svaret ditt.

Charles Darwin

Dama stagger fyren med en blowjob og tilbyr deretter vakten et knull for å slippe ut.

Survival of the fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok mye å lære av oss ennå

Litt feil å si dere her. Jeg er enig med deg. Synes ikke innlegget til ts var spesielt overbevisende. Hvis hun skulle ha nådd fram, så skulle hun ha kommet med alle de positive trekkene ved kvinnekjønnet, og ikke det negative ved mannekjønnet.

Og når det gjelder det med vold, så er det nok flere kvinner som utøver vold, noe som kanskje kan ha noe med alle de løpske hormonene som periodevis stormer rundt i kroppen? Vet ikke jeg. Årsaken til at ts trodde at menn er mest voldelig, har nok noe med at det som regel er menn som utøver alvorlig vold, mens kvinner gjør ikke like stor skade. Men det finnes så klart tilfeller her og.

Synes hverken kvinner eller menn er best. Begge kjønnene gjør bra ting, og begge er like viktige.

Er selv jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...