Gå til innhold

Kvinner er det beste kjønn!

Gjest Gjest_Jente20_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente20_*

Hei, fikk veldig lyst til å være litt frekke med mannfolka nå :sjenert:

1. Hvilket kjønn er det som står for omtrent all voldtekt i verden? Svar: Menn

2. Hvilket kjønn er generellt mest voldelig? Svar: Menn

3. Hvilket kjønn står for over 90% av all kjøp av sex i verden? Svar: Menn

4. Hvilket kjønn er mest utro? Svar: Dette er ganske likt, men tenk deg om menn hadde hatt like god sjangs som en dame til å være utro, da hadde menn nådd toppen!

5. Hvilket kjønn er som regel minst kresen (i gjennomsnittet) når det gjelder valg av partner til å ha ONS med? Svar: Menn (de tar som oftest det de får)

6. Hvilket kjønn er det flest av i fengslene i verden? Svar: Menn

Kom ikke på mer i farten! Menn- dere må sjerpe dere litt :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SjangleÅsnøvle

4. Hvilket kjønn er mest utro? Svar: Dette er ganske likt, men tenk deg om menn hadde hatt like god sjangs som en dame til å være utro, da hadde menn nådd toppen!

5. Hvilket kjønn er som regel minst kresen (i gjennomsnittet) når det gjelder valg av partner til å ha ONS med? Svar: Menn (de tar som oftest det de får)

Leste faktisk en gammel artikkel i går om at det faktisk var kvinner som slo oftest i et parforhold. Menn er nepper mer voldelige enn kvinner.

du kan heller svare på disse.

1. Hvilket kjønn er det som står for oppfinnelser som dampmaskinen, datamaskinen, tog, bil båt, fly, demokrati, evolusjons-teorien, kvinnelige sex-leketøy ol.

2. Hvilket kjønn er det som er i stand til å bygge størst muskler og løpe lengst og raskest?

3. hvilket kjønn er det som har i gjennomsnitt en 100 gram tyngere hjerne enn det andre?

4. Hvilket kjønn er det som som regel er fornøy med seg selv og er så selvsikker at de ikke føler behov for å rakke ned på andre av sitt eget kjønn eller det motsatte?

Legg også merke til at du forsøker å gjøre kvinnen stor ved å trekke ned mannen, mens jeg (som mann) gjør mannen stor i stedet for å dra ned kvinnen. Dere har nok mye å lære av oss ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer gjerne på at kvinner er det beste kjønnet! Er jo derfor jeg liker kvinner! ;-)

Men husk at det er kanskje 5-10% av mennene som står for sex-kjøp, voldtekter, sitter i fengsel og er voldelige. Og mange jenter skriver faktisk brev til de som sitter inni fengsel og tenner på slike... så litt skyld får dere også ta også da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fix_*

Du provoserer meg fordi du ikke tenker

Har du noen gang tenkt at det kan ha noe med dere å gjøre, at gale menn er som de er? Kan jeg beskyldes for det? Er det min jævla skyld?

Hvem liker forresten menn best? Kvinner. Så det betyr jo egentlig at dere er like ille da, eller kansje enda værre? Spesiellt med tanke på så mange kvinner som bare elsker seriemordere...

At du liker å sitte å tro du er bedre enn oss sier vel mye om hvilke negative sider som finnes ved mange kvinner.

Jeg er enig i at mange menn ikke kan å oppføre seg, men det interessante er hvorfor? Er du helt sikkert på at dette ikke har noe med kvinner å gjøre? dere er tross alt det aller viktigste for oss, uansett om det er asshole eller en kjernekar.

Å generalisere oss som den store stygge ulven, kommer du ingen som helst vei med, bare bryter ned deg selv..

Sitat:5. Hvilket kjønn er som regel minst kresen (i gjennomsnittet) når det gjelder valg av partner til å ha ONS med? Svar: Menn (de tar som oftest det de får)

Denne skal jeg sette på spissen, men ting har blitt jævlig vanskeli for mange menn, og det har faktisk kansje vært en grunn til at det har vært en viss forskjell på kjønnene gjennom historien. Kjønnsroller, nei takk, bruke hjernen til å tilpasse oss et lykkelig og harmonisk samfunn på best mulig måte: Ja takk.

Øsnker du da at vi gutta blir som dere jenter? Og kun har sex med de aller deiligste bimboene med enorme pupper og perfekt kropp? Hva med normale gutter og jenter? Har ikke de kansje behov for sex de da? Hva avgjør egentlig om du er kresen eller ikke? Utseende? Personlighet? Hva prøver du egenmtlig å si? At gutter er billigere enn jenter? Vel, sånn jeg ser det er det fryktelig mange fler vanlige jenter som er mer seksuellt aktive enn normale gutter, fordi de kan, og fordi deres seksualitet er mer ettertraktet.

Det er forsåvidt greit det, men da vil jeg ikke ha noen som kommer å påstår at jeg er billig eller mindre kresen, fordi jeg ikke får meg like lett som kvinner. Da er jo heller kvinner som bør ta på seg skylda for den skjeve fordelinga, ikke menn.

Det er DU som bør skjerpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fix_*
Signerer gjerne på at kvinner er det beste kjønnet! Er jo derfor jeg liker kvinner! ;-)

Men husk at det er kanskje 5-10% av mennene som står for sex-kjøp, voldtekter, sitter i fengsel og er voldelige. Og mange jenter skriver faktisk brev til de som sitter inni fengsel og tenner på slike... så litt skyld får dere også ta også da! hehe

TØFFEL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som aldri har voldtatt noen.

2. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke er voldelige.

3. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke kjøper sex.

4. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som er trofaste mot sin kjære.

5. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som ikke hopper til sengs med hvem som helst - men hvis de har lyst så hvorfor ikke? Det gjelder jo oss kvinner også.

6. Å, så mange hyggelige menn jeg kjenner som aldri har vært fengslet.

Jeg syns de fleste menn er svært ålreite, jeg.

Endret av salma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm....Du har kanskje litt rett! Men nå oppfyller ikke jeg noen av punktene 1 - 6, så føler meg ikke truffet. :gjeiper:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn har større sjanse for å overleve. uansett hva det gjelder. dermed er vi det sterkeste kjønn.

det er slik man måler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn har større sjanse for å overleve. uansett hva det gjelder. dermed er vi det sterkeste kjønn.

det er slik man måler.

Det er faktisk ikke korrekt. Sorry å måtte skuffe deg, men det fins bare en utgang på livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Kanskje dette er et uttrykk for at det er MYE vanskeligere å være mann - enn kvinne ?

Er jo en grunn til at de havner i fengsel ,sperres inne på psykiatrisk sykehus , voldtar , misshandler og dreper .

Er utvilsomt noe genetisk feil med disse " misslykkede menn " som ikke klarer å leve i et sivilisert samfunn i ro og fred med andre folk - og derfor sperres inne i fengsel og på psykiatriske institusjoner . Desverre er det flest menn .

Men de fleste menn er jo " normale " oppegående mennesker - heldigvis .De andre er " syke mennesker " .Du må skille mellom syke og friske menn .

Finns syke og gale kvinner også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lola_*
Hmm....Du har kanskje litt rett! Men nå oppfyller ikke jeg noen av punktene 1 - 6, så føler meg ikke truffet. :gjeiper:

That's the spirit!! :) Det er nettopp derfor vi kvinner liker sånne menn som deg! Og dere er mange som ikke oppfyller punktene!

Dessuten har du nok forstått et TS mest sannsynlig har lagt ut innlegget med glimt i øyet. I stedet for menn som tenner på alle pluggene her inne og drar TS sitt innlegg vel langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Omega i.i.
Leste faktisk en gammel artikkel i går om at det faktisk var kvinner som slo oftest i et parforhold. Menn er nepper mer voldelige enn kvinner.

du kan heller svare på disse.

1. Hvilket kjønn er det som står for oppfinnelser som dampmaskinen, datamaskinen, tog, bil båt, fly, demokrati, evolusjons-teorien, kvinnelige sex-leketøy ol.

Hvilke kjønn er det som har undertrykket et annet kjønn for å kunne ha alene-tilgang til utdannelse, kunnskap og erfaring som kreves for å gjøre nevnte oppfinnelser?

2. Hvilket kjønn er det som er i stand til å bygge størst muskler og løpe lengst og raskest?

Det er mange hundretusen år siden dette hadde noen betydning for livskvaliteten til mennesker. En mann kan uansett ikke løpe fra en bjørn. Hva er det han skal prøve å løpe fra nå da, en annen mann? :ler:

3. hvilket kjønn er det som har i gjennomsnitt en 100 gram tyngere hjerne enn det andre?

En mann har ikke større hjerne enn kvinner relativt til kroppsstørrelsen. En elefant har f.eks. tyngre hjerne enn en mann, men elefanter er ikke smartere enn menn. Eller forresten, kanskje de er det? :ler:

4. Hvilket kjønn er det som som regel er fornøy med seg selv og er så selvsikker at de ikke føler behov for å rakke ned på andre av sitt eget kjønn eller det motsatte?

Så fornøyd med seg selv at de topper selvmordsstatistikkene? Så selvsikre at de ikke tør gå til legen når de er deprimerte eller syke?

Legg også merke til at du forsøker å gjøre kvinnen stor ved å trekke ned mannen, mens jeg (som mann) gjør mannen stor i stedet for å dra ned kvinnen. Dere har nok mye å lære av oss ennå

Legg merke til at DU også forsøker å gjøre manne stor ved å trekke ned kvinnen. F.eks. ved å nevne at menn har tyngre hjerne enn kvinner, uten å ta med i regningen HVORFOR hjernen er tyngre. Du håper kanskje at å nevne at hjernen er tyngre skal få noen uopplyste sjeler der ute til å tolke uttalelsen som at menn er smartere enn kvinner? For si meg; hva er egentlig fordelen med at menn har en tyngre hjerne enn kvinner, når menn samtidig også har en tyngre kropp enn kvinner? Hjernestørrelsen/tyngden øker proporsjonalt med kroppsstørrelsen. Dette handler ikke om IQ, jmfr. eksempelet med elefanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest omega i.i.

det er slik man måler.

Man skal ikke bare overleve, man skal helst leve. Venner og sosialt nettverk skaper livskvalitet. Venner og sosialt nettverk har kvinner mer av enn menn. Menn dør ofte ti-tolv år før kvinner. Så hvem er egentlig stayerene i samfunnet? Hvem tar best vare på helsa si? Jo, kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's the spirit!! :) Det er nettopp derfor vi kvinner liker sånne menn som deg! Og dere er mange som ikke oppfyller punktene!

Dessuten har du nok forstått et TS mest sannsynlig har lagt ut innlegget med glimt i øyet. I stedet for menn som tenner på alle pluggene her inne og drar TS sitt innlegg vel langt.

Jepp. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TØFFEL!

Venter spent på begrunnelsen!??

Fordi jeg liker kvinner?? og ikke slår de eller er spesielt voldelig av natur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kanskje dette er et uttrykk for at det er MYE vanskeligere å være mann - enn kvinne ?

Er jo en grunn til at de havner i fengsel ,sperres inne på psykiatrisk sykehus , voldtar , misshandler og dreper .

Er utvilsomt noe genetisk feil med disse " misslykkede menn " som ikke klarer å leve i et sivilisert samfunn i ro og fred med andre folk - og derfor sperres inne i fengsel og på psykiatriske institusjoner . Desverre er det flest menn .

Men de fleste menn er jo " normale " oppegående mennesker - heldigvis .De andre er " syke mennesker " .Du må skille mellom syke og friske menn .

Finns syke og gale kvinner også .

Wow, kom det virkelig noe fornuftig fra den kanten også?

hehe neida. Bare tuller, men har vel ikke vært så veldig enig i alt du har skrevet før. Men nå gjorde du meg glad ihvertfall.

At du sier at det er vanskeligere å være mann, begynner jeg etterhvert å være enig i. Selv om jeg absolutt ikke tror det er noen dans på roser å være kvinne heller. Det er nok ganske individuellt og vanskeligere for noe personligheter enn andre, men menn som "klikker" tror jeg stemmer at er syke. Uansett hvor mye dritt som skulle komme min vei, ville jeg aldri kunne vært voldelig eller ond, på noen som helst måte.

At noen menn kjøper sex, tror jeg også kvinnene må ta sin del av skylden på.

Før levde jeg i trua på at kvinner hadde det mye vanskeligere, men etterhvert som man har fått en del erfaring, så tror jeg ikke det lenger.

Å ha sympati for andre mennesker, og samtidig være en ekte mann, er ikke veldig lett akkurat.

Etterhvert mister man litt trua, og det er vanskelig å reise seg opp gang etter gang. Det er virkelig en sinnsyk motbakke en del av oss har for å komme oss helskinnet gjennom, men jeg er egentlig veldig glad for at det er så vanskelig. Hadde det vært lett, hadde vi ikke lært noe.

Jeg synes virkelig det er urettferdig at hva andre menn gjør, har noe som helst med hva jeg gjør.

Takk for forståelse for at det er vanskelig å være mann :-) Det er bedre å høre enn mange ville tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjangleÅsnøvle
Hvilke kjønn er det som har undertrykket et annet kjønn for å kunne ha alene-tilgang til utdannelse, kunnskap og erfaring som kreves for å gjøre nevnte oppfinnelser?

Det er mange hundretusen år siden dette hadde noen betydning for livskvaliteten til mennesker. En mann kan uansett ikke løpe fra en bjørn. Hva er det han skal prøve å løpe fra nå da, en annen mann? :ler:

En mann har ikke større hjerne enn kvinner relativt til kroppsstørrelsen. En elefant har f.eks. tyngre hjerne enn en mann, men elefanter er ikke smartere enn menn. Eller forresten, kanskje de er det? :ler:

Så fornøyd med seg selv at de topper selvmordsstatistikkene? Så selvsikre at de ikke tør gå til legen når de er deprimerte eller syke?

Legg merke til at DU også forsøker å gjøre manne stor ved å trekke ned kvinnen. F.eks. ved å nevne at menn har tyngre hjerne enn kvinner, uten å ta med i regningen HVORFOR hjernen er tyngre. Du håper kanskje at å nevne at hjernen er tyngre skal få noen uopplyste sjeler der ute til å tolke uttalelsen som at menn er smartere enn kvinner? For si meg; hva er egentlig fordelen med at menn har en tyngre hjerne enn kvinner, når menn samtidig også har en tyngre kropp enn kvinner? Hjernestørrelsen/tyngden øker proporsjonalt med kroppsstørrelsen. Dette handler ikke om IQ, jmfr. eksempelet med elefanten.

Du kommer vel rett fra Ottar du? Den er 100 gram tyngere i forhold til kropsvekt å størrelse, og ikke i forhold til at menn er større enn kvinner. At du tar et eksempel som elefanten viser bare at du ikke har peiling. Elefanten har en veldig liten hjerne i forhold til størrelsen, og den er formet på en totalt forskjellig måte. IQ og hjernestørrelse henger sammen når vi snakker om mennesker, så dette kan du bare ta å søke opp selv. I tillegg kan jeg legge til at at kvinner fødes i snitt ca en uke tidligere enn menn og at de er ferdig utviklet lenge før menn, noe som også tyder på et "laverestående" vesen. Små, uintelligente dyr er ferdigutviklet før enn store intelligente dyr.

Menn har undertrykt kvinner å fått tilgang til kunnskap? Tror du denne kunnskapen kommer fra løse lufta eller? Denne kunnskapen har vi da selv skapt, og har ingenting med undertrykning å gjøre. Det at vi også var i stand til å undertrykke dere sier vel egentlig det jeg ville fram til.

Ha en ellers fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sympati for andre mennesker, og samtidig være en ekte mann, er ikke veldig lett akkurat.

Aldri skjønt at det er noe motsetning mellom de to tingene eller at det er vanskelig. Selv om man har utovertiss så er man faktisk et menneske. Har man noen planer om å fungere tålig greit, bør man vel uten problem kunne ha følelser, empati osv. Skal du være mann, så er du også tøff nok til å vise følelser osv.

Hvis en "ekte" mann er en mann som har null følelser og empati osv. - høres ut som noe en drittunge på 13 år, som på liv og død skal hoppe fra den høyeste fjellkanten for å være tøffest mener på - så har jeg null interesse av å være en ekte mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kim_*

Har du noen gang tenkt at det kan ha noe med dere å gjøre, at gale menn er som de er?

Jeg er enig i at mange menn ikke kan å oppføre seg, men det interessante er hvorfor? Er du helt sikkert på at dette ikke har noe med kvinner å gjøre?

Eeh...

dette kan du ikke mene seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...