aline Skrevet 4. september 2009 #21 Del Skrevet 4. september 2009 Har hatt flere norske kjærester en utenlandske, for å si det sånn. Likevel er det ikke etnisiteten som i utgangspunktet avgjør hvem jeg synes er mest attraktiv, det er, igjen, personen og personligheten. Idag har jeg en spansk kjæreste, han er verken slesk eller ekkel, og ser heller ikke ut som noen don juan eller spennende zorro. Jeg synes han er dritfin!!! og jeg kan gjøre ganske mye for å få beholde ham, men første gang jeg så ham, var jeg vel heller litt skeptisk. Nå vanker jeg, pga en spesiell hobby/lidenskap, i ett veldig internationalt miljø, så de aller fleste av mine mannlige venner er av utenlands opprinnelse. Ikke fordi de er så ufattelig mye mer spennende, men nok fordi de i større grad en norske menn (min oppfatning) er interessert i dette samme som meg (som da er dans, salsa, og gjerne cubansk salsa). De er mer opptatt av bevegelse til musikk, og er født og oppvokst med at dans er noe gutta tar minst like stor del i som jentene, om ikke mer. Her i norge har jeg en følelse av at menn er oppdratt til å tenke at dans er homo, og at det stort sett er fotball og liknende som er interessant om man er skikkelig mann. DET er ikke attraktivt for meg, siden jeg er lidenskapelig opptatt av dans. Pga denne interessen, ser jeg også at de siste 3-5 årene har det nok vært flere utenlandske menn som har vekket min interesse en norske, men det er altså mer pga at det er fler av dem som deler min interesse. Mange av de norske gutta som begynner på dansekurs (uten å bli tvunget med av dama...) gjør det FOR å sjekke damer, ikke fordi de faktisk er interessert i dans. Og da er det ikke så sjarmerende likevel. Det jeg har lært meg å like ved endel utenlanske menn, er også at de er mer som meg. De flørter og har det gøy, prøver seg alltids og blir ikke såret av ett nei, prøver gjerne en gang til eller ti, og tar seg heller ikke da nær av nei. Aksepterer det med ett smil, og kommer tilbake med ett smil. Mange norske kvinner synes dette er ekkelt og innpåslitent, for min del, har jeg ingen problemer med å forholde meg til det. Hovedsakelig fordi jeg vet hvor jeg har dem og de tåler å få klar beskjed om hvor de har meg. DET er mye vanskeligere med mange norske menn. Der må man trå mye mer varsomt, man kan ikke bare si at man ikke er interessert, for da er man en bitch som ikke gir en en sjanse.... Men, jeg liker norske menn også, det er m ye positivt med mange norske menn, det er mye positivt ved mange menn generellt. Ikke alle, men mange. Og det kommer ikke bare av hvor de er født, men hvem de har utviklet seg til å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #22 Del Skrevet 24. oktober 2009 Norske menn er tafatte som ikke har pasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 29. oktober 2009 #23 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min kjære er fra Tyskland.. Jeg har tidligere hatt et par Norske kjærester.. Og aldri mer! Eneste jeg savner til tider er å føre en samtale/diskutere med en gutt på Norsk! Skal tviholde på Tyskeren min for alltid!! Og nå er vi i gang med å lage en liten Norsk/Tysk baby!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå