Gjest Shelob Skrevet 11. august 2009 #121 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vil også komme i bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #122 Del Skrevet 11. august 2009 ...og jeg vil være bruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 11. august 2009 ...hvor streng er du på det med alder? Tror nok ikke under 35 er så lurt Litt over 40 er sikkert heller ikke helt umulig .... kanskje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_L Skrevet 11. august 2009 #124 Del Skrevet 11. august 2009 Tror nok ikke under 35 er så lurt Litt over 40 er sikkert heller ikke helt umulig .... kanskje hehe Hvorfor er ikke ei jente på 33 år så lurt da? Hvis du kommer til å nevne modenhet, vil jeg gjerne vite hvor moden drømmedama di skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Hvorfor er ikke ei jente på 33 år så lurt da? Hvis du kommer til å nevne modenhet, vil jeg gjerne vite hvor moden drømmedama di skal være Vel, det står i hovedinnlegget allerede og det viktigste med hensyn på modenhet er kanskje dette: Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Ordnet økonomi etc. er selvfølgelig også viktig. Ikke helt nødvendig å være millionær, men en klar fordel hehe 33 år er vel kanskje ikke helt umulig men jeg er altså 40+ Så sannsynligvis er det det allikevel hehe Endret 11. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 11. august 2009 #126 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Tråden er ryddet i henhold til KGs regler Trampe -mod- Endret 11. august 2009 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #127 Del Skrevet 17. august 2009 - har du barn? - vil du ha barn? - liker du å danse? .... har en venninne som jeg tenkte å tipse, men lurer på hvordan det går med datingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #128 Del Skrevet 17. august 2009 Vel, utseendet er heller ikke alt. Jeg ligner vel en del på James Bond i virkeligheten da men hehe Utseendet btyr jo en god del spesielt for førsteinntrykket. Det er viktig å ha noe pent å våkne opp til hver morgen. Har ikke du beskrevet deg selv her som at du er tynn, utrent, mangler hår på hodet og har stor mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #129 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg føler meg litt ukomfortabel når ei dame spanderer på meg faktisk. Ikke det at det har skjedd så ofte da men Enig, ingen menn liker det. Norske kvinner bare CRAP som absolutt skal dele på husarbeidet og spandere på mannen?! Get real, norske kvinner: se og lær av kvinner i rsten av verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 17. august 2009 #130 Del Skrevet 17. august 2009 Enig, ingen menn liker det. Norske kvinner bare CRAP som absolutt skal dele på husarbeidet og spandere på mannen?! Get real, norske kvinner: se og lær av kvinner i rsten av verden! Hei hei, hva er dette for dobbeltmoral, hvis vi ikke betaler for oss, så er vi "golddiggers", og hvis vi gjør det så er det nå feil også!!! Nei, det re ikke lett å være singel og skulle date, når dette er det du skal forholde deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #131 Del Skrevet 17. august 2009 Hei hei, hva er dette for dobbeltmoral, hvis vi ikke betaler for oss, så er vi "golddiggers", og hvis vi gjør det så er det nå feil også!!! Nei, det re ikke lett å være singel og skulle date, når dette er det du skal forholde deg til Begge betaler for seg selv, er vel ikke større problem enn det dele regningen på to klarer vel alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 17. august 2009 #132 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) "Enig, ingen menn liker det. Norske kvinner bare CRAP som absolutt skal dele på husarbeidet og spandere på mannen?! Get real, norske kvinner: se og lær av kvinner i rsten av verden!" Sitat gjest. Begge betaler for seg selv, er vel ikke større problem enn det dele regningen på to klarer vel alle.... Nei, jeg er god på hoderegning men utsagnet ovenfor var vel myntet på litt mer en det... Endret 17. august 2009 av Lotta35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #133 Del Skrevet 17. august 2009 Vel, det står i hovedinnlegget allerede og det viktigste med hensyn på modenhet er kanskje dette: Husholdningen er ikke noe problem for deg og du liker å gjøre det koselig hjemme. Du har passert stadiet i livet når det å feste hver helg var viktig. Ordnet økonomi etc. er selvfølgelig også viktig. Ikke helt nødvendig å være millionær, men en klar fordel hehe Liker å gjør det koselig?... Ja, hvordan skal vi ha tid til det mener, du, med full jobb, sliten etter endt arbeidsdag, har trening og hvis vi skal ha barn i tillegg? hva med utgifter til en vaskehjelp og en barnepike da kanskje? Vil du ha en kvinne med mye penger fordi du selv ikke tjener så bra da? Det er vanligvis kvinnene som er golddiggers, ikke menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 17. august 2009 - har du barn? - vil du ha barn? - liker du å danse? .... har en venninne som jeg tenkte å tipse, men lurer på hvordan det går med datingen? Sikkert greit å ta det litt med ro med tipsing akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #135 Del Skrevet 17. august 2009 Liker å gjør det koselig?... Ja, hvordan skal vi ha tid til det mener, du, med full jobb, sliten etter endt arbeidsdag, har trening og hvis vi skal ha barn i tillegg? hva med utgifter til en vaskehjelp og en barnepike da kanskje? Vil du ha en kvinne med mye penger fordi du selv ikke tjener så bra da? Det er vanligvis kvinnene som er golddiggers, ikke menn... Det at ei jente liker å gjøre det koselig hjemme betyr ikke at hun skal gjøre alt selv Og jeg er ingen golddigger, men det er faktisk en fordel om begge kan bidra litt økonomisk. Det norske samfunnet er bygget på dette prinsippet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kult Skrevet 17. august 2009 #136 Del Skrevet 17. august 2009 Henvendelsene må da strømme på nå?! At ikke flere menn gjør som Steinar, og lager seg en profil, gjør seg litt kjent, og vips så er de gift med familie! Lykke til ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 18. august 2009 #137 Del Skrevet 18. august 2009 Sikkert greit å ta det litt med ro med tipsing akkurat nå tipset en venninne av meg ... sendte henne link til tråden men om hun gjør noe med det er jo opp til henne da !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #138 Del Skrevet 18. august 2009 Kult, hele Norge følger med på denne! Aftenposten vil snart skrive om den i Lørdagsbilaget...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christa Skrevet 18. august 2009 #139 Del Skrevet 18. august 2009 Sikkert greit å ta det litt med ro med tipsing akkurat nå Enig! :-) Hold deg til en i gangen.... Blir så mye styr med flere, vet du :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Enig! :-) Hold deg til en i gangen.... Blir så mye styr med flere, vet du :-) Ja, dette ble beklageligvis veldig komplisert. Og jeg har jo et ansvar også. Så jeg blir dessverre bare nødt til å legge ned aktiviteten i denne tråden. Hva som kan skje i fremtiden er det jo ingen som vet. Skulle ønske jeg var spåmann! Endret 18. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg