Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #101 Del Skrevet 9. august 2009 Tror hovedproblemet er at det er et flertall yngre jenter her, du blir rett og slett for gammel for dem. De som er mellom 30-40 er hovedsaklig samboere, eller gift. Men,men... Kanskje du har flaks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_L Skrevet 9. august 2009 #102 Del Skrevet 9. august 2009 Med fare for å tråkke i salaten og svare for Steinar: han prøver så godt han kan å finne henne her... ...kanskje det er deg? Det er nok ikke meg gitt, er et par år yngre enn drømmedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 9. august 2009 Tror hovedproblemet er at det er et flertall yngre jenter her, du blir rett og slett for gammel for dem. De som er mellom 30-40 er hovedsaklig samboere, eller gift. Men,men... Kanskje du har flaks... Joda, det tror jeg du har helt rett i faktisk. Og sånn er det ute In Real Life også. Det er problemet. Så litt flaks er det nok helt nødvendig å ha. Noen kaller det vel skjebnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 9. august 2009 Det er nok ikke meg gitt, er et par år yngre enn drømmedama Tja, 33 år ligger sikkert på smertegrensen når det gjelder alder, men er du moden og har godt sunt vett etc. så vet man aldri. Man vet det aldri før etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. august 2009 #105 Del Skrevet 9. august 2009 Alder er jo bare et tall - i de fleste tilfeller i hvert fall... om man er 31 eller 33 eller 35 så kan det være "rette" alderen uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ønsker kontakt Skrevet 9. august 2009 #106 Del Skrevet 9. august 2009 Hei Steinar40. Jeg er en kvinne på 35 som passer rimelig godt til beskrivelsen din, bortsett fra et par småting:-))) Jeg har bl.a en bittliten tatovering på den ene ankelen. I tillegg beskriver jeg meg ikke som søt/pen eller noe sånt, men jeg er TRYGG på meg selv, og får gode tilbakemeldinger fra venner og kollegaer rundt meg på at jeg er meget sjarmerende og en god dame å være rundt. Lite konflikter rundt meg, både arbeid og privat. Jeg er normalt slank og 174 høy. Halvlangt mørkt hår. Jeg er nok ganske vanlig tror jeg. Men før jeg sender deg en PM fra min Profil her på KG er det et par ting jeg vil vite om deg: Du selv hadde jo den smørbrødlisten med krav til en kvinne, men beskrev deg selv med kun en, og i mine øyne særdeles lite beskrivende setning. Alle kvinners våte drøm? Hva er det for noe sprøyt? Som sagt, jeg har også en liste med spørsmål som jeg ønsker du besvarer. Deretter kan vi kontaktes via PM. Først og fremst: Er du på jakt? Har du profil liggende ute på flere søkesteder? Er du i date og møtefasen med andre kvinner? Kommer du til å slette samtlige profiler hvis vi møtes og finner tonen?? For meg er det et ufravikelig krav. Gjør du ikke det er du ikke den rette for meg. Selv har jeg INGEN profiler noe sted. Jeg har ikke noe stress med å treffe en mann. Kommer han er jeg klar, men om ikke så klarer jeg meg fint en stund til som singel. Har du arbeid? For meg er det nødvendig å ha en partner som har en meningsfull jobb eller på vei til å få en. Har selv en jobb jeg er veldig glad i, og selvom jeg ikke blir rik, har jeg klart å kjøpe meg en leilighet og en nyere bil. Bor i Oslo forresten, hvis du lurer. Har du mye gjeld, eller orden på økonomien? Lån til hus og bil er greit, men kredittkort og tjo og hei og Luksusfellen neste, er ikke noe for meg. Hvordan er ditt forhold til dine foreldre? Du bor ikke sammen med dem? Navlestrengen er kuttet og du har ikke din mor på tråden støtt? I fritiden din, hva liker du å gjøre? Har du et meningsfullt liv, syns du selv? Psykiske problemer? Sliter du med det? For meg er det helt greit om du ikke har et plettfritt liv, men har kjent at livet kan svi og gjøre vondt. Du passer derimot ikke sammen med meg om du har tyngre psykiske diagnoser, og bruker stemningsstabiliserende medisiner eller liknende. Har du barn? Ønsker du barn? Jeg har ikke, men om jeg kan få, ønsker jeg meg. Men, ikke noe stress for meg. Klarer meg fint om jeg skal leve bare med deg også. Venner? Har du mange venner? Må du stadig ut og treffe dem? Har du venninder? Får du stadig nye "venniner" som må sms med? Åpenhet? Full åpenhet er et krav i et forhold til meg. Jeg gjemmer ikke mobilen min, og det gjør ikke du heller. Vi har et åpent forhold og skjuler ikke noe for hverandre. Økonomien bør også avklares før man evnt flytter sammen. Og tidligere forhold er de helt avsluttet? Jeg hadde en kjæreste i mange år, men det tok slutt for 2 år siden. Siden det har jeg vært singel. Har flørtet litt i ny og ne, og kysset med en kar, men ikke hatt sex. Savner det... Men gidder ikke å knulle hvem som helst. Mange spør meg hvorfor jeg ikke har en mann, men svaret er at jeg ikke trenger å stresse med det. Det er en for alle, også for meg, og jeg har et bra liv. Etter jobb reiser jeg hjem til katten min og lager meg litt god mat. Ser litt på TV og surfer med pc. Innimellom drar jeg til venninder, eller familie. Er sjelden på byen. Kanskje tre ganger i året? Liker ikke fyll noe særlig. Hva ellers kan jeg si om meg. Jeg er ikke noe annet enn en hyggelig normal oppadgående dame med hodet skrudd rett på. Jeg har pr i dag ingen psykiske eller fysiske plager, bortsett fra at jeg av og til sliter litt med å sove på kvelden. Jeg var i min ungdom deprimert, men er over det for mange mange år siden. Bruker ingen medisiner. Så Steinar40 kan du være noe for meg? Håper du tar kontakt. For nå er jeg spent. Stor klem fra fast utlogget bruker:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Så Steinar40 kan du være noe for meg? Håper du tar kontakt. For nå er jeg spent. Stor klem fra fast utlogget bruker:=) Hei, Egentlig kan jeg "forsvare" alle dine spørsmål her på en positiv måte, men i detalj vil jeg helst gjøre det privat eller via mail i så fall. Det finnes imidlertid et mulig "problem" her. Før i dag hadde jeg egentlig ikke truffet noen som virkelig var aktuell her (noe annet sted er jeg ikke), men akkurat i dag fikk jeg altså kontakt med ei anna kvinne. Vi har ikke avtalt å møtes men tenkte å prate på tlfen for å se om vi skal møtes på en "date". Altså ikke noe mer enn det, og da behøver det jo ikke bli noe mer heller. Det vet jo ingen på forhånd. Kan du være litt tålmodig må jeg da få spørre deg om? Vi kunne jo utvekslet litt info allikevel, selv om en eventuell "date" må vente. Jeg har tenkt å være 100% ærlig overfor alle. Hva sier du? Det hadde vært hyggelig om du kontaktet meg med en PM i hvert fall. Din profil er selvfølgelig hemmelig for alle andre. Du har mitt ord på det Endret 9. august 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #108 Del Skrevet 9. august 2009 Jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. august 2009 #109 Del Skrevet 9. august 2009 Gurimalla nå må jeg poppe litt popcorn her altså. Forventer at Kristian er forlover og brutal mann er toastmaster. Og så er alle vi andre brudepiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 9. august 2009 #110 Del Skrevet 9. august 2009 Lykke til Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 9. august 2009 Gurimalla nå må jeg poppe litt popcorn her altså. Forventer at Kristian er forlover og brutal mann er toastmaster. Og så er alle vi andre brudepiker. hehe Må ikke ta helt av nå da Det eneste som er sikkert her i livet, er at ingenting (nesten) er sikkert. Men det er jo lov å håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 9. august 2009 Lykke til Steinar Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 9. august 2009 #113 Del Skrevet 9. august 2009 Dette var saker! Skal se det ordner seg... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 9. august 2009 Dette var saker! Skal se det ordner seg... Lykke til! Takk Lykkeønskninger med på ferden kan aldri være feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_L Skrevet 9. august 2009 #115 Del Skrevet 9. august 2009 Der røyk sjansen min gitt ;D men lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. august 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er faktisk ikke akkurat gift ennå folkens! Romantiske kvinnemennesker altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 9. august 2009 #117 Del Skrevet 9. august 2009 Håper iallefall at det går bra. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. august 2009 #118 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er faktisk ikke akkurat gift ennå folkens! Romantiske kvinnemennesker altså Bare husk å holde på lommeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 10. august 2009 Bare husk å holde på lommeboka! Jeg forstår hva du mener, og det å bare overøse dama med penger uten å få noe igjen for det selv, er omtrent like fornuftig som å skyte seg selv i hodet Mye mulig vi kan ha noen av de samme erfaringene der hehe På den annen side så må man også forstå at vil man ha et forhold så koster det penger - man må altså bruke pengene til felles beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2009 #120 Del Skrevet 11. august 2009 ...hvor streng er du på det med alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg