Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva jobber du med? :popcorn:

Frøken detektiv? ;)

Kan jo ikke avsløre alle mine personalia på et åpent forum da vet du.

Alt sånt er for private konversasjoner med den rette :)

Men jeg kan avsløre at jeg har høyere utdannelse og dertil jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss_L

Du kan vell fortelle hva du jobber med/innen?

Hva slags høyere utdanning har du da?

Er jo mange menn her i landet som matcher din beskrivelse... så ingen grunn til bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vell fortelle hva du jobber med/innen?

Hva slags høyere utdanning har du da?

Er jo mange menn her i landet som matcher din beskrivelse... så ingen grunn til bekymring!

Nei, bekymret er jeg ikke hehe

Jeg har høyere teknisk og økonomisk utdannelse, men jeg jobber innenfor teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Til dere som ikke liker brutal_mann eller Steinar: Jeg har stor sans for dem, jeg! Ser dere ikke at her har vi menn som er dype, som er intelligente, som har tanker og er reflekterte i det de sier - samtidig som de er har en rå humor og pirrer og terger oss jentene og provoserer oss så inderlig også. Det er slikt som skaper debatt og får oss til å se ting med andre øyne:-) Og det er derfor vi er på dette forumet - meningsutvekslinger.

Brutal_mann har en helt spesiell evne til å si og peke på akkurat det essensielle med veldig få ord. Og det er mye riktig i det han sier også. Steinar er ikke like dyp, men han er en herlig mann som blir en god mann for en eller annen kvinne. Jeg ville absolutt ha likt å sittet i en diskusjon med dem begge. Det hadde blitt en frydefull, lattermild og herlig diskusjon!

Så la dem være i fred! Vi vil ha dem her inne. Så det så! :yvonne:

Nei. Har ikkje sett teikn till generell djupheit, intelligens, tankeverksemd eller refleksjon. Rå humor? Nei. Pirring og terging? Kva i alle dagar snakkar du om?

Provokasjon? Ja heile tida. Det er difor vi er på dette forumet skriv du, for meiningsutveksling. Så difor bør vel i grunnen det vere lov til å seie kva ein synest, utan å få beskjed om å late nokon vere i fred. Og eg synest meiningsutvekslingeane på dette forumet er kjempebra. Det er difor nokon kvar kan verte irriterte når den eine meiningsutvekslinga etter den andre blir øydelagd av halvklamme sjekkeforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du singel? :popcorn:

Du koser deg fælt nå :ler:

Men svaret er enkelt - jeg har ikke funnet den rette ennå.

Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis for kresen :romeo:

Du skal være kresen. Ellers blir det bare feil.

Men for kresen er ikke bra. Da kommer du aldri i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje sett teikn till generell djupheit, intelligens, tankeverksemd eller refleksjon.

Hmmmmmm - må vel være en utrolig skarping selv du da sikkert? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kine_*
Men svaret er enkelt - jeg har ikke funnet den rette ennå.

Jeg har kikket litt på innleggene dine, og på meg virker det som om du har et lite problem med sjalusi, samt at du har et kontrollbehov. Har f.eks. lagt merke til at hver gang det er menn innom forumet, så er du raskt på pletten med en eller annen nedlatende bemerkning, som for å sette dem i et dårlig lys. For all del, du virker veldig hyggelig, og svarer høflig på de aller fleste innlegg, men akkurat det jeg nevner har jeg lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la dem være i fred! Vi vil ha dem her inne. Så det så! :yvonne:

Fullstendig enig!

KG ble et bedre sted å være, når klientellet utvidet seg litt fra frustrerte fjortiser til ... frustrerte førtiser.... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket litt på innleggene dine, og på meg virker det som om du har et lite problem med sjalusi, samt at du har et kontrollbehov. Har f.eks. lagt merke til at hver gang det er menn innom forumet, så er du raskt på pletten med en eller annen nedlatende bemerkning, som for å sette dem i et dårlig lys. For all del, du virker veldig hyggelig, og svarer høflig på de aller fleste innlegg, men akkurat det jeg nevner har jeg lagt merke til.

Hmmmm - er du psykolog (student) eller? hehe

Sjalusi er vel egentlig en helt normal følelse forsåvidt - de fleste normale mennesker kan sikkert føle det i visse situasjoner. Hvis jeg føler - og vet - at jeg kan stole på ei jente, så tror jeg egentlig ikke det er noe problem i mitt tilfelle. Hvis jeg derimot føler (eller vet) at ho ikke er til å stole på, så vil selvfølgelig slike følelser (sjalusi) oppstå, og samtidig vil jo da behovet for å få/ha kontrollen over situasjonen selv øke.

Når det gjelder mine nedlatende bemerkninger til andre menn her, så er det mye mulig at du kan ha noe rett, men jeg har vel egentlig ikke ment det på den måten. Kanskje det er konkurranseinstinktet i meg som tar over hehe Men jeg skal ha det i bakhodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Kine_*

Det er i alle fall i fin egenskap å ha evne til å ta konstruktiv kritikk uten å bli sur!

Hilsen Kine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall i fin egenskap å ha evne til å ta konstruktiv kritikk uten å bli sur!

Hilsen Kine

Jo, takk for det, Kine :)

Jeg har aldri innbilt meg at jeg er perfekt så konstruktiv kritikk er ikke noe problem.

Jeg tror på god kommunikasjon og samarbeide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å tråkke i salaten og svare for Steinar: han prøver så godt han kan å finne henne her... ;)

...kanskje det er deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du tenkt å gå fram for å catche denne drømmejenta di da? :popcorn:

Tja, det er bare for ho å sende meg en mail som finnes under profilen min her det :)

Skjer det ingenting her - som selvfølgelig er det mest sannsynlige - så regner jeg vel med at jeg kommer til å registrere meg på en såkalt nettdating side da.

Jeg lider ikke akkurat noen stor nød som jeg har det nå, så jeg får vel bare se hva som eventuelt skjer :)

Den rette jenta hadde sikkert vært positivt for meg og mitt liv, mens feil jente vil gjøre at jeg får det verre. Og det trenger jeg ikke å oppleve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å tråkke i salaten og svare for Steinar: han prøver så godt han kan å finne henne her... ;)

...kanskje det er deg?

Jeg takker deg for hjelpen :blomst:

Men det sannsynlige er selvfølgelig at det rett og slett ikke finnes noen her som passer godt nok med min beskrivelse.

Den som lever får vel se - jeg holder ikke akkurat pusten hehe

Ingen er perfekt, men jeg kunne aldri tenke meg å forsøke å få til noe som ikke føles riktig for både henne og meg. Det ville bare vært totalt bortkastet tid for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...