Skogstrollet Skrevet 27. mai 2010 #301 Del Skrevet 27. mai 2010 Eksamen i Helsefremmende og Forebyggende arbeid. Har praksis i det nå gjennom Røde Kors Mange planer for den lange sommerferien da Pleiepike ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 2. juni 2010 jeg har ikke de største planene i sommer.. Jeg ska jobbe endel på SSK. Ellers skal jeg ta livet mer ro, og ikke minst trene litt.. Jeg og ei venninne i klassen har planer om å kvitte oss med noen kg innen vi er tilbake på skolen til høsten, så det ska jeg gjennomføre så godt det lar seg gjøre da --------- Er SÅ glad for at denne ferien startet med sol og hygge...! Dagen jeg gikk ut i ferie var jeg på DEN fyllekula! Jeg hadde billett til CB-kjelleren, asså en plass hvor tappekrana på ølla står riktig vei! Der ble det jo litt, og når jeg havnet på byen, noe som egentlgi ikke var planen, ble det litt mer drikke... Og da noe sterkere enn øl.. Føler den fylla var velfortjent, selvom det var på en torsdag! Nå sitter jeg i sola ute i hagen og nyter det fine været. Skal snart på jobb, så derfor satte jeg meg litt i skyggen, soler ryggen da litt nå, det har jeg ikke fått gjort så møe denne perioden det har vært sol.. Jeg er bare så glad for at ejg ikke blir SÅ solbrent som andre nordmenn blir. Godt jeg har litt brunfarge i huden! Men ja, jeg blir solbrent, var ve for litt siden det, forrige helg kanskje. Da var jeg solbrent da. Men da satte jeg ute i sola ganske tidlig på dagen.. :flire: Har DU testet sola i år og kanskje følt hvordan det er å være solbrnt? I natt reiser min kjære til DK og jeg blir overlatt til meg selv.. Heldigvis er jeg en ganske så stor jente og kan klare meg selv Har fri denne helga, ingen store planer annet om å få litt mer farge på kroppen kanskje? hvem vet? Hadde jo håpet på en tur ut au enten torsdag, fredag eller lørdag.. Oxo MÅ jeg bare se den nye Sex and The City filmen!!! Forbaska at det er streik på kinoen her i byen.. Men jeg mente jeg leste at de hadde kun 1 sal oppe, kanskje jeg er heldig til å kunne se den filmen??? Vel, jeg får nyte de siste 30 min her i sola før jobben kaller på meg! Ha en toppers dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 5. juni 2010 #303 Del Skrevet 5. juni 2010 Herlig med !!! Enda ikke blitt skikkelig solbrent jeg altså. Var ute i hagen i hele går og styrte med alt mulig. Flakset omkring i bikinitopp og shorts så kjente jeg var varm og noe rød.. Lever i trua om at solkrem er for pingler... Ja, veldig dumt og man burde vel vite bedre etterhvert! (Er flink når jeg er i varmere strøk da ) Har du sett sex and the City filmen nå da:jepp: ?? Det er jo KRISE når de begynner å streike på kinoer i en sådan stund!! Jeg skulle egentlig se den i går, men så ringte en venninne og hadde tatt seg en spontanttur og lurte på om vi kunne utsette så da blir det til uka. Høye hæler, kjole og - here we come! Nå nyter du vel helgen hjemme antar jeg? Faktisk litt deilig å være alene og sende vekk mannfolket i blant .. Utrolig hvor mye man får gjort hjemme da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #304 Del Skrevet 6. juni 2010 Enig at solkrem er for pingler egentlig Her på fredag sovnet jeg på luftmadrassen ute. da jeg våknet var jeg rød fra topp til tå!! Det begynner heldigvis å bli bedre nå da! Men digger sola! Har fått sykt møe farge i det siste! Nej, jeg har ikke fått sett den ennå.. Har SÅ lyst! Får se om de sender den til uka, de sender jo bare 1 film om dagen nå.... Vet du, jeg har ikke fått gjort en dritt her hjemme mens han har vært vekke.. Eller jo, jeg har tømt skittentøyskurven! Thats it. Har rett og slett ikke helt hatt tid til det.. Jeg har kost meg masse. Torsdagen endte jeg først på en fest for så å ende på byen.. Da hadde jeg mitt aller første bad i sjøen... Etter å ha vært på byen gikk vi ned på stranda og badet.. Haha... Sånn 03 på natta Fredagen var ejg først på et ungdomsgreie før jeg tok en tur til ut på byen og hadde meg et par øl, denne natta ble en tidlig natt siden jeg alt hadde tatt ann ganske så godt ut på torsdagen. Men så kom lørdagen. Skulle vel strengt tatt ikke ut da heller, men fristelser er skummle! Jeg og ei gammal klasseveninne fant ut at vi sku danse.. jeg hadde meg litt vin hjemme og endte på byen. Der ble det noen øl.. Og vin og øl, det blir KRØLL! Hah. Kom meg da hjem etter hvert, ikke helt som planlagt, sku egentlig ta nattbussen, men den forsvant plutselig Så jeg endte i taxi! det har blitt litt mye festing i det siste, ska være ærlig å innrømme det, men hallo. Det er sommer og ferie! Jeg tillater det Nå ska jeg ta oppvasken før jeg legger meg.. Det har vært en hard, men gøy helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 14. juni 2010 #305 Del Skrevet 14. juni 2010 Festinga er velfortjent, Pleiepike! Nå som det endelig er sol og sommer må man bare nyte det! Så Sex and the City 2 i dag, må dessverre si meg litt enig i kritikken den har fått, men den var allikevel veldig underholdende:D Så den med mamma, liitt flaaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 18. juni 2010 #306 Del Skrevet 18. juni 2010 Vet du hva, jeg solte meg MED solkrem i går!! Får prøve å være flink denne sommeren! Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 19. juni 2010 Festinga er velfortjent, Pleiepike! Nå som det endelig er sol og sommer må man bare nyte det! Så Sex and the City 2 i dag, må dessverre si meg litt enig i kritikken den har fått, men den var allikevel veldig underholdende:D Så den med mamma, liitt flaaut! Hehe, jah, den har vel vært det.. Men det har kanskje blitt litt i det meste laget, men jeg har jo hatt det gøy da.. Og det er vel det som teller? Selvom hodepine medfølger?? Vet du hva, jeg solte meg MED solkrem i går!! Får prøve å være flink denne sommeren! Alt bra med deg? Haha, flinke du e! Jeg har ikke fått sol på kroppen min nå på flere dager Jeg har rett og slett ikke hatt tid! Her er alt helt topp! Nå har jeg begynt i sommerjobben på SSK. Spennende! Ellers nyter jeg dagene med sol og sommer, is og hygge med gode venner! Nå har jeg oxo klart å bytte praksisplass!! Fikk i Arendal, og det orker jeg rett og slett ikke igjen.. Den pendlinga i 18 uker kommer ikke på tale! Så var det ei snill jente som ringte meg og lurte på om jeg ville bytte med henne, og JA.. det ville jeg!! Endelig kan jeg ha litt sosiale antenner i høst Nå sitter jeg på nattevakt og håper tiden skal gå en smule foretere.. Nå er det stille her.. Heldigvis har jeg med meg data og eget nett, ellers hadde jeg ikke komme inn på facebook(noe jeg er absolutt avhengig av) og KG! er jo egentlig vanvittig lenge siden jeg har vært her eller på bloggen min.. Og jeg sier hver gang at jeg MÅ bli flinkere, men jeg eier ikke tid til tider... Eller, jeg eier tiden, men prioriterer annet.... Forresten, vi har kjøpt ny vaskemaskin! den vi har nå er på vandretur inne på badet og av og te skulle man tru den er påvei gjennom veggen inn til stua.. Også lever den sitt eget liv i vasken! Derfor ble det ny, den kommer til mandag.. Gleder meg til å teste ut den ja! Nå ska jeg nyte NCIS litt til og høre måkene ute våkne til liv.. Og telle minutter til jeg ska hjem og sove! Er trøtt!!! GJEESP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #308 Del Skrevet 26. juni 2010 Egentlig et ganske så kort innlegg fra meg! Jeg har FERIE.. Ikke så møe lenger men.... Jeg nyter det.. Jeg og ei venninne har vært i DK i 2 netter, nå befinner vi oss i sverige frem til Mandag!! Weee!! enjoy den fantastiske sommervarmen som er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #309 Del Skrevet 26. juni 2010 Egentlig et ganske så kort innlegg fra meg! Jeg har FERIE.. Ikke så møe lenger men.... Jeg nyter det.. Jeg og ei venninne har vært i DK i 2 netter, nå befinner vi oss i sverige frem til Mandag!! Weee!! enjoy den fantastiske sommervarmen som er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #310 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg hadde en fantastisk ferie me venninna mi på roadtrip! Først DK så Sverige. Opplevde masse. Djurs sommerland, Kattegat center, Liseberg og Tusenfryd.... Weee Nå har jeg blitt tante au! Søs fødte ei jente på 3400g i går kveld! Sød jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. juli 2010 #311 Del Skrevet 2. juli 2010 Herlig med ferie Gleder meg til det er min tur om tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #312 Del Skrevet 2. juli 2010 Hehe, godt me ferie ja! Synd jeg har så lite ferie i år.. Den er alt brukt! *sukk* Men jeg har en fantastisk jobb da! Så barn! Nå ska jeg snart til ei venninne! Tacokveld og Wii-spilling! Digger det spillet jeg. Glad for at vi har det 2 dager til min elskede kommer hjem! Gleder meg masse til det! Har ikke sett han siden 23.juni. Og det er lenge!! Hehehehehhe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #313 Del Skrevet 10. juli 2010 Huff, jeg er ikke så flink te å huske å skrive jeg! Må virkelig bli flinkere asså! Denne sommeren, av det lille det har vært, har jeg stort sett jobbet da.. Annet enn å være på en liten Roadtrip da... På tirsdagen som var var var jeg ute på speiderleira som var ute ved Lista. Måtte nesten ut og si hei til kjenfolk siden jeg ikke sku på noen leir denne sommer.. En sommer uten leir for meg er faktisk ikke vanlig.. Og det var ikke helt lett å være hjemme heller Men det var iallefall koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #314 Del Skrevet 19. juli 2010 Gaaah! Jeg vil ha SOL og sommer! Håper virkelig det blir sol te helga jeg! Da har jeg bilett til Palmesus.. Og det holdes på bystranda, ikke helt inne me andre ord. Så jeg krysser alle mine fingre og tær på at sola snart kommer jeg! Her skjer det ellers ikke så møe. Natt te fredag passa jeg nurket til min søster. Det var kjempekos! Hu er bare så hærlig. Veldig kontaktsøkende, snill og nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 19. juli 2010 #315 Del Skrevet 19. juli 2010 Så koselig! :rødme: Tenker det er godt å knytte bånd til sin lille niese..<3 Ikke mye sol her heller På en måte er jeg vel egentlig glad (fikknok av ekstremvarmen i NY), men så er det jo trist at verden skal være grå nå som det endelig er sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #316 Del Skrevet 19. juli 2010 jaaa, det er så kos Hehehe, vel.. Så lenge det ikke er for varmt ute og opphold er jeg fornøyd, men det kunne godt vært litt mer sol jah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. juli 2010 #317 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, egentlig sant det.. Er supergrått her ute nå! Kunne tenkt meg å komme hjemover en tur snart, men det blir nok ikke aktuelt før senere. Har fått meg jobb forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #318 Del Skrevet 20. juli 2010 for jobb!!! Å da me? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #319 Del Skrevet 21. juli 2010 I dag renner jeg vekk! Har vært på bytur i noen timer idag og da jeg kom hjem måtte jeg rett og slett slenge meg i dusjen siden jeg var så varm Men først satte jeg på poteter til middagen, kjøttkaker! Mmmm.. Lenge siden jeg har hatt potetmiddag egentlig. Og av og til er det rett og slett bare HÆRLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #320 Del Skrevet 30. juli 2010 Hei på deg, er er jeg! fredags kveld og jeg har ingen planer.. Deilig.. Sku kanskje inn te byen og se Åsmund Åmli Band, men fant til slutt ut at jeg ble hjemme. Like greit egentlig siden je ghar vært alt for møe ute i det siste.. Huff. Er jo knallgøy, men kanskj eikke helt ideelt Tall Ship Race er her i byen og jeg var nede i dag og i går for å se spå skutene. Sinnsykt mange fine skuter der! Og ikke minst store! Syyykt iallefall. Tenk å kunne være me å seile med en av de største?? da hadde jeg vært i ekstase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå