pleiepike Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 1. mars 2010 No syntes jeg at jeg plutselig hadde det godt Haha!!! Ja, du synes vel det Det er 4 dager i uka som jeg gjør det.. Og det er ganske tungt kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 2. mars 2010 #222 Del Skrevet 2. mars 2010 Stakkars deg. Jeg hadde aldri, aldri klart det. Jeg sliter som pokker å stå opp kl 7, og jeg begynner 7.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 3. mars 2010 jeg har fått den beste sommerjobben jeg kan få trur jeg Gyn/barsel!!! Trur det blir kjempekos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 3. mars 2010 #224 Del Skrevet 3. mars 2010 Gryn/barsel? Hmm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #225 Del Skrevet 3. mars 2010 God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 4. mars 2010 Gryn/barsel? Hmm? Gynekologisk/nyfødtposten God kveld! Selvom det var i går, god kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 5. mars 2010 Da var det HELG!!! NYDELIG! Det har jeg lengtet etter! Nå har jeg ikke slappet av på vel så lenge... Så dette blir digg.. Planen her hjemme er faktisk å vaske! Bruke en av mine frihelger til det jah! Men, det må te... Og da er det vel på tide å gjøre det Ellers så har jeg jo hatt sluttevaluering i praksis.. Og det gikk jo bra Nå har jeg bare en uke igjen der før jeg beveger meg videre til neste praksisperiode. Da skal jeg i hjemmesykepleien... Trur det blir en kjedelig periode, men jeg må gjennomføre det.... Jaja, gleder meg til sykehuspraksisen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. mars 2010 #228 Del Skrevet 7. mars 2010 Bra at sluttevaluering gikk bra da Flinka! Men heeey, hva er det du sier? Kjedelig i hjemmesykepleien? Jeg syntes det er helt super digg Jobber aleine og er selvstendig. Bruker din egen tid. Når du går til de forskjellige har du mye tid til å kunne ringe/sms til folk, ta en røyk eller stikke innom butikken for å kjøpe brus Er jo selvfølgleig kjempe ravelt også, men det blir liksom litt til hva du selv gjør det til. Men kan jo være du ikke vil like det, at du er en "inne mellom 4 vegger" person. Tror jeg hadde fått litt klausen da. Jeg har behov for den friheten, trekke meg tilbake når jeg vil det osv. Jeg tror det vil bli kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 7. mars 2010 Hehe.. Vel, sant det du sier da. Det er jo veldig greit sånn sett med hjemmesykepleie da.. Men vet ikke hvor mye jeg kommer til å lære av det.. Men vi får nå se når den tid kommer, 1 uke til... ------------------ I dag har jeg vært på skitur!!! Var helt NYDELIG!!!! Med kakao og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 8. mars 2010 har sett fjortis-idolene mine i dag A1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 9. mars 2010 Åååårh... Å være kvalm er ikke tingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 9. mars 2010 #232 Del Skrevet 9. mars 2010 Hallo! Koselig å se deg "hos meg". Håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 9. mars 2010 Hehe, takk i lige måde! Håper au dette.. I morra må jeg liksom på jobb au.. ---- Nå har jeg lagd lyse sjokolade cookies! NAM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 9. mars 2010 #234 Del Skrevet 9. mars 2010 Ooh, cookies! Her er man veldig fornøyd med egen innsats når man kjøper ferdiglaget deig, skjærer den i skiver og steker i ovnen. Funker dårlig her jeg bor da, siden ovnen bare har (sterk) undervarme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 10. mars 2010 #235 Del Skrevet 10. mars 2010 Cookies! NAM! Så flink du er! Jeg synes cookies virker så vanskelig. Ble skolebollebaking her på meg i dag. Så spennende sommerjobben din hørtes ut forresten! Det blir nok en lærerik og morsom sommer!! Blitt i bedre form nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 10. mars 2010 Ooh, cookies! Her er man veldig fornøyd med egen innsats når man kjøper ferdiglaget deig, skjærer den i skiver og steker i ovnen. Funker dårlig her jeg bor da, siden ovnen bare har (sterk) undervarme. Hihi.. Er jo bra det au da Cookies! NAM! Så flink du er! Jeg synes cookies virker så vanskelig. Ble skolebollebaking her på meg i dag. Så spennende sommerjobben din hørtes ut forresten! Det blir nok en lærerik og morsom sommer!! Blitt i bedre form nå da? Hehehe.. Det er ikke så vanskelig... Bare få deigen godt te så duger det..... Jah, jeg gleder meg masse te den sommerjobben.. trur det blir veldig bra!!! Bedre... Hmmm.. Joa.. Men jeg er fortsatt dårlig liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 13. mars 2010 Nå er jeg på konferanse på et hotell utenfor kr.sand.... Kjempekos Litt god drikke på kveldstid er tingen Ble kanskje litt i det meste laget i går... Men det gjør da ikke så møe Jeg er forresten FERDIG me praksis!!! Te mandag begynner jeg i ny praksis..... Håper det oxo blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 15. mars 2010 #238 Del Skrevet 15. mars 2010 Lykke til med ny praksisstart i dag hjemmesykepleien denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 15. mars 2010 #239 Del Skrevet 15. mars 2010 Håper det gikk bra i praksis! Syns slikt er spennende. Jeg går en annen vei enn deg yrkesmessig, og har dette halvåret praksis i 7th grade på en middle school to ganger i uka. Det er utrolig moro, lærerikt og givende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 15. mars 2010 Mandag! Ny start, nye muligheter!!! Helga gikk egentlig hardt for seg.. Fylla både lørdag og søndag Så gårsdagen var ikke den beste kan man si..... Men alt i alt var konferansen vellykket Nå har jeg startet i hjemmesykepleien. Ikke den perioden jeg ser mest frem til, men gjennom det skal jeg.. Der jeg havnet virket som en koselig plass I dag var det liksom ganske rolig egentli. Det jeg er redd for er at jeg lett blir gratis arb.kraft for de.. Siden jeg faktsk har lappen.. For da kan jeg på en måte ha egen bil liksom.. Men vil ikke det heller.... For det blir jo feil liksom.... Jeg skal jo lære, ikke være arb.kraft.. Gosh! Noen andre som har opplevd d? I skrivende stund fikk jeg en GOD nyhet!!!! JEG HAR BESTÅTT AMBULANSEKURSET!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå