pleiepike Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe, jah.. jeg er temmlig sliten jah! Oxo kan vi ikke legge oss ennå siden vi ikke er ferdig ennå... Blir en laaaang kveld føler jeg.. Hehe Ulempe i dag er at jeg har slete me foten Har sykt vondt.. Sku heve båra og plutslieg så smalt d i foten.... vær jævelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 1. februar 2010 DA var helgen over.. Jeg sitter nå hjemme i sofaen og ser på TV.. Er utrlig sliten etter helga.. Kanke huske at min kjære stod opp en gang i dag.. Den skriftlige eksamen gikk som den gikk.. Følte jeg ikke fikk skrevet det jeg ville..... Men jeg VET at jeg har mye rett oxo på den. Fikk vite at jeg har BESTÅTT den praktiske eksamen!!! Ganske fornøyd me det jah! Nå er dagens plan å rydde ut og slappe av.. Ska over til han sin bror og ede middag senere og så er det speider i kveld. Ska være ute i snøen.. Er jo kommet masse snø i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 1. februar 2010 Var innom Skogstrollet sin dagbok og fant noen tøffe smilefjes!! Tok meg litt tid før jeg fant ut hvordan de funket.. Men trur jeg har fått det te nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 1. februar 2010 Ut på tur, aldri sur! I kveld ska jeg ut på "tur" i "skauen" Jeg vet ikke helt om jeg ska kalle Odderøya for skauen, men det er nå noe skog der.. Skal ut og tenne bål og kose meg! Med speideren.. Ikke minst nyte snøen vi har liggende her... Er MASSE snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 1. februar 2010 #185 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei! Hatt en fin tur ute i snøen ? Har en samboer som har vært speider i alle år. Deilig å komme seg ut på tur! Gratulerer med bestått praktisk eksamen!! Godt med alt som er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei! Hatt en fin tur ute i snøen ? Har en samboer som har vært speider i alle år. Deilig å komme seg ut på tur! Gratulerer med bestått praktisk eksamen!! Godt med alt som er overstått! ' Det var veldig koselig ute i snøen Alltid gøy det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 5. februar 2010 NATTEVAKT!! Kanke si det skjer så møe her, men det er en opplevelse dette au.. Selvom jeg har jobbe endel på natt før da.. Satser på litt action jeg I ettermiddag drar jeg atter en gang til fjells.. Blir kos det.. Ska bare sove litt når jeg kommer hjem etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. februar 2010 #188 Del Skrevet 6. februar 2010 Fjelltur eller hyttetur? Står du på snowbard? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 6. februar 2010 Hyttetur er det vel mer Som da ligger delvis på fjellet.. Utrolig fint her da, er her 3. hver helg.. Er på vaktlag i Norsk Folkehjelp og hjelper da folk som har behov for dette Snowboard står jeg ikke på av den grunn at jeg har brekt ryggen på det en gang.. Hadde aldri testet snowboard før, så ville liksom teste dette, og så fort jeg hadde fått det på beina ble jeg påkjørt av andre som var i bakken, snurrte x-antall ganger og BANG så var ryggen knekt....... Men har jo kjempelyst til å prøve igjen, men tør rett og slett ikke pga jeg har en smule skrekk kan man si...... ---- Nå sitter jeg på hytta og som du kanskje ser, diller litt på nett.. Skal egentlig lese litt pensumstoff, men det er ikke helt det som frister.. Har hyttevakt, så da kan jeg ikke bevege meg så langt fra hytta.. Dessuten har jeg ikke med meg skiskoa(men skia ligger liskom her) og så kan jeg heller ikke gå på ski grunnet foten...... Så dah blir jeg liksom her da.. Hehe.. Men gjør ikke noe det heller da.. Litt digg å slappe av etter noen HELSIKKES uker me masse praksis.... Det som er litt sykt er at jeg ska ha halvtidsevaluering te uga, føler liksom at tiden flyr..... Men jeg trives da.. Ingenting er bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 7. februar 2010 #190 Del Skrevet 7. februar 2010 Åh fy faen, knekt rygg å greier!! Ikke bra, skjønner godt at du ikke vil stå på det da ja. Jeg var med utekontakten opp på fjellet for noen år siden og da skulle vi stå på snowboard. Jeg hadde ikke litt peiling så jeg føøøk utfor og kom vist oppå et lite hopp de hadde laget i bakken, også landet jeg på en stein. Ble hentet av snøscooter og fraktet i ambulanse til sykehus eller noe. Men var ikke i nærheten av å oppleve det du gjorde. Stakkars Hvordan hjelp er det det er snakk om? Vis de faller og slår seg hjelp, eller snakke med de for de trenger en prat? Hvor i praksiss har du vært? Halvtidsevaluering er sånn at du har en samtale om hvordan det har gått og sånt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #191 Del Skrevet 8. februar 2010 Jah, det var ikke akuratt veldig behagelig, men sånn er det nå bare.. Jeg er jo ca fin den dag i dag.. Har litt smerter i rygg, men det skulle vel egentlig bare mangle..? Vi hjelper folk som ønsker en prat, folk som slår seg, trenger transport til legevakt/sykehus(har ambulanse der), leiter etter folk som har forsvunne, henter ut folk fra hytter me snøscooter osv.. Det er alt fra plastring av kutt i fingeren til bruddskader og sånt.. Veldig spennende egentig.. enne helga skjedde det ikke noe spennende.. Ikke annet enn at jeg klarte å kutte meg på fingeren da jeg kuttet hvit løk.. Noe smertefult.. Mista deler av negla og tuppen av tommelen.. Men det gikk jo bra Er veldig typisk meg da Jeg har bare vært på sykehjem på 1. studieår... Så nå er jeg i psykiatri.. Uke 11 begynner jeg i hjemmesykepleie... Og til høst er det sykehuspraksis(kirurgi/medisin). Blir godt å bli ferdig da Halvtidsevaluering er vel en samtale om hvordan jeg har hatt det, hvordan jeg ligger ann og hva jeg bør "øve" mer på resterende tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 12. februar 2010 Var hos optikeren i dag, har liksom lenge vegret meg mot å gå til en optiker, vet ikke helt hvorfor.. Men har vel kanskje prøvd å ignorere mitt problem.. Jeg har alltid vært langsynt, men ikke brukt briller.. Og ser ofte dobbelt.. Nå viser det seg at jeg er langsynt, har skeive hornhinner og har veldig dobbeltsyn som ikke er helt veldig bra... Det oppdaget denne optikeren med en gang.. Så nå har jeg sett på briller.. Siden dette er noe jeg må nå begynne å bruke daglig. Fant 3 fine, men ska bare kjøpe to.. Var sånn tilbud, kjøp 2 - betal for 1 opplegg.. Er jo SVINDYRT med innfatning Jeg har nå hatt halvtidsevaluering på praksisplassen.. Kontaktspl mente jeg lå kjempegodt ann og at jeg var veldig flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 12. februar 2010 #193 Del Skrevet 12. februar 2010 Så bra du får skryt av veilederen da:) Syntes du det er vanskelig? Du går på sykepleien sant? Langsynt ja. Er no bra du har innsett "problemet" no da Kan du ikke bruke linser? Kledde du brillene? Tror ikke jeg hadde kledd briller, kler ikke solbriller engang. Har funnet et par som passet sånn bobb-bobb, og det er det eneste paret jeg har funnet på alle de årene jeg har levd. Kjipt, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 12. februar 2010 #194 Del Skrevet 12. februar 2010 Halvtidsevaluering og greier, praksis går fort!! Jeg har min halvtids i beg. av mars Så bra å høre at alt går fint, man senker skuldrene litt mer da Innfatninger er sinnsykt dyrt ja! Signerer den. Kjøpte meg nye innfatninger her for noen uker siden. Kjøpte moods of norway, likte de godt Jeg har sånn brillekonto som jeg betaler litt på hver måned. Da blir det litt lettere å betale ned også får jeg kjøpt det jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #195 Del Skrevet 12. februar 2010 Så bra du får skryt av veilederen da:) Syntes du det er vanskelig? Du går på sykepleien sant? Langsynt ja. Er no bra du har innsett "problemet" no da Kan du ikke bruke linser? Kledde du brillene? Tror ikke jeg hadde kledd briller, kler ikke solbriller engang. Har funnet et par som passet sånn bobb-bobb, og det er det eneste paret jeg har funnet på alle de årene jeg har levd. Kjipt, men men Japp, sykepleien her 2. året,... Stortrives! Tja, det er jo vanskelig for en må jo lese hele veien.. For det er sykt masse å sette seg inn i. det verste er vel medisinene kanskje? Jada, jeg fant noen fine.. Har liksom aldir tenkt at jeg kan bruke briller for jeg har rar form på fjeset Kan ikke bruke linser pga det er så møe..... men det ska jeg nok klare Halvtidsevaluering og greier, praksis går fort!! Jeg har min halvtids i beg. av mars Så bra å høre at alt går fint, man senker skuldrene litt mer da Innfatninger er sinnsykt dyrt ja! Signerer den. Kjøpte meg nye innfatninger her for noen uker siden. Kjøpte moods of norway, likte de godt Jeg har sånn brillekonto som jeg betaler litt på hver måned. Da blir det litt lettere å betale ned også får jeg kjøpt det jeg trenger Jah, en senker skuldrene møe mer!! Og det er litt digg :lepp: Mhm, det er det.. Brillekonto jah, kanskje det hadde vært noe?? Nej, jeg ska nok klare å betale alt 3000 for 2 briller og glass...... duger det.. Selvom jeg er student....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 13. februar 2010 Da var 3000 kr flydd ut av vinduet for 2 briller Håper jeg virkelig vil trives me å gå me det.. De var iallefall veldig fine.. Gosh, var på byen i går.... Det kjennes på kroppen i dag... Har mest lyst til å legge meg... Men skal holde ut! Min kjære lager mat nå Men hadde det utrlig morro i går da.. Var her og hadde en liten fest før vi stakk inn te byen.. Der var det konsert og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. februar 2010 #197 Del Skrevet 13. februar 2010 Konsert er gøyt:) Hva pleier du å drikke når du skal ut eller på fest? 3000kr for briller? Hellane, håper jeg slipper det der altså, drit dyrt. Er så vidt jeg har råd å kjøpe havregryn liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 13. februar 2010 Konsert er alltid morro, nesten uansett musikk egentlig.. Hva drikker jeg, tja, der spør du godt Er litt sånn altmuligdrikker jeg.. Nesten! Er veldig glad i vin, Black Tower.. Ellers går det i Baccardi Razz(blandet me Sprite eller Red Bull), Smirnoff Ice, Jeger, diverse shotter av sine slag og jah.. På byen går det møe i vodka batery, sex on the beach, long island osv.. Oi, det ble faktisk litt jo Drikker du no godt a? Jah, du kan så si.. det er jo svindyrt.. Nå hadde vi et lite overskudd, men det er uansett veldig dyrt..... desverre.. Og det var liksom ikke bare meg som måtte ha briller nå.. min samboer måtte ha lese/kjørebriller... 3000 der au! Men det må t!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #199 Del Skrevet 14. februar 2010 DAGENS PLANER Bake boller, piske krem Lage muffins me rosa topping Spise pizza fra Peppes Kanskje trene Slappe av - nyte fridagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg har værdens beste samboer, forlovede og kjæreste!!! :rødme: Han har hele denne uka sagt at ha ikke kommer til å kjøpe noe til meg i dag, og det er helt greit for meg.. Har liksom aldri feiret 14. feb.. Men så kommer han me en liten pakke te meg, typsik gullsmed!!! Og oppi lå et smykke.. Et NYDELIG smykke!1 Fra den serien Snø, et sevnsk merke.. Nydelig kolleksjon! Han er bare helt nydelig!! Ble helt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå