Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow for et nydelig bilde, var skikkelig flott :) Hva er det du studerer? Du har sikkert skrevet det her et sted, men har ikke fått det med meg :sjenert: Men jeg har fått med meg at du er fra kr.sand :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få trøkt det ut, jeg er GLAD!!! Jeg besto det derre fremføringssjite på skolen på torsdag og fikk au i samme slengen beskjed om at jeg hadde bestått eksamen jeg hadde for snart 3 uker siden :nigo:

---------

Jeg studerer sykepleien, er på andre året nå :-) Tries kjempe me det :jepp: Er jo utdannet sykepleier, sånn at jeg vet hva jeg går te :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS med bestått framføringssjitet :fnise: Det er jo helt supert. Hva var det om? Sykepleien er bra, trenger det. Eldrebølgen er jo her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldrebølgen jah! Den va go :ler:

det var om Ileus, tarmslyng... Spennende :skratte: Kanskje ikke helt, men det duger da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAGENS GJØREMÅL

Skole: Overleve skolen frem te 13.00

Middag: Lage en fiberrik middag

Rydding: Må jeg??? :skratte: Rydde ut etter helgen + KANSKJE rengjørning

Lesing: Ska lese i dag!!! Skolebøker, here i come!

Besøke hu mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk gjort det jeg skulle :nigo: uteonom rengjøringa :ler:

Nå sitter jeg på skolen og venter på at timen skal begynne. i ska ha 5 timer me introduksjon i Psykisk Helsearbei... Noe sier meg at dette blir en kjeeeedelig dag:sukk:

Kom på skolen kvart på åtte(begynner kvart over) og det var rett og slett nydelig å komme da.. det var helt stille i vrimlehallen og lite med folk... NYDELIG! :ler:

Dagens frokost i dag ble derfor en iskaffe, god morgen yoghurt og en pære... NAMME!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg faktisk veldig glad! Har jo tenkt litt i det siste, på meg og min samboer... Hva skjer fremover, elsker han virkelig meg, osv osv...

Har jo gjort sånn at jeg har sove dårligere og kanskje virket noe stengt inne.. I går kveld fikk vi snakket sammen og gjett om det hjalp på :jepp:

Innerst inne vet jeg jo at han elsker meg, og at han vet at jeg elsker han.. Men tanken på at han ikke elsker meg er jo der.. er liskom bare tanker som svirrer, urealtisktiske tanker kanskje..

Det hjelper å snakke om ting jah.

jeg ekke den personen som no særlig klarer å snakke om mine følelserm spesielt ikke under 4 øyne. Har alltid hatt vanskligheter for det siden jeg var liten... Utrolig kjedelig, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite dilemma.....

I dag skulle jeg egentig på jobb i kveld, men jeg skal nå ikke alikevel... Hvorfor? Vel...

Jeg ringe ført legen for å høre hva han mente, jeg har nå vært forkjølet siden jeg kom hjem fra landsleira i sommer, og ennå så renner nesa i ett og jeg har nyseanfall ofte... Snakk om 9-10 nys pr anfall :sjenert: .. Legen sa jeg måtte snakke med jobben og høre hva de mente..

Jeg ringte jobb og de kom fort fram te at jeg måtte holde meg hjemme siden de var livredd svinefluen.. Jeg jobber på enhent for barn med sterk funksjonshemmning.

Legen snakket også om at siden jeg har vært forkjølet så lenge burde jeg ta svinevaksinen.. Jeg sa jeg skulle tenke på det og komme tilbake til det senere..

Jeg har lenge vært imot den derre vaksien.. Og vet ikke om jeg skal ta den.. Hva synes dere? Er dere imot den? Liksom, her i sør er det få tilfeller av fluen enn hva det har vært på østlandet.. Så jeg vet ikke.. Føler liksom... nej, jeg vet ikke hva jeg helt skal føle jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den grunn at jeg føler den er alt for ny og at man ikke helt vet hva den gjør.. Jeg tok den vanlige influensavaksinen for noen år siden, jeg har aldri vært så dårlig i hele mitt liv som da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke imot den. Jeg var det før, for jeg hørte jo så mye rart om den. At den kunne være farlig sånn og slikt.

Men nå skal jeg ta den, så snart den blir tilgjengelige for oss som ikke er i risikogruppen. Heller det enn å risikere å få svineinfluensa og risikere livet liksom... Pluss at mamma er høyt oppe i risikogruppen, med både diabetes, hjerte og kar-sykdommer, fedme og nedsatt lungefunksjon.

Om man blir syk etterpå, javel, da er det en reaksjon kroppen kommer med. Men da er du ihvertfall beskyttet om svineinfluensaen blir nærgående...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har d vært sammen med samboeren din lenge? Det er viktig å snakke sammen ja. Håper at dere har det bra :kose: Ta å plei forholdet litt, skru på romantikken som er i deg :jepp: Det gjør virkelig godt!

Jeg har et åpent syn om slike vaksine sprøyter. Vi har fått tilbud om å få det her i Kommunen gjennom jobben, men jeg ville ikke. Vet ikke hvorfor. Jeg tror at vis jeg skulle fått feks svineinfluensa eller noe, så tror jeg det ville gått bra. Har et godt imunforsvar, tror jeg. Men hadde jeg tørd hadde jeg tatt den. Litt skummelt med sprøyter :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbird: Jah, sant nok.. Kjedelig å få den om en først får ann da.. Mamma, pappa og lillebror skal ta den.. Pappa fordi han jobber med kjøtt, mamma fordi hu har nyresvikt og min bror siden han har astma og bor med mamma.

Legen sa jeg oxo brude ta den med tanke på den sykehistorien jeg har... Men jeg vet ikke jeg.. tar jeg den, må nesten samboeren min au ta den.... :sjenert:

Og jeg hater å få sprøyter :ler:

TittTitt: Vel, jeg vet faktisk ikke når vi ble sammen.. :hoho: Alt jeg vet er at vi begynte å rote sammen april 2007.. Og derfra utviklet det seg te fast forhold :jepp: Så vi har ingen dato.....

Romantikken jah.. Det var det :ler: Jeg kan nå være litt romantisk av meg, trur jeg... Ekke helt sikker men... :fnise: Er ikke helt meg, men jeg prøver jo te tider da :nigo:

----------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, så var det atter en helg.... Samboeren er på kurs og jeg på jobbe :sukk: Hater å være alene hjemme om kveldene jeg.. Vet egenlti ikke hvorfor, men synes det rett og slett er ekkelt.. Spesielt siden vi bor i 1. etg og at det er bekmørkt utenfor her.... :ler:

Nå ska jeg på besøk te mamma.. Ska opp og ede middag.. Så ska jeg på kino senere i dag me en kamerat og se Zombieland.. Noen som har sett den?? :) Hører masse bra om den.. Hehe...Kanskje ikke helt filmen en ska se når en ikke liker seg hjemme alene??? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er masse, burde egentlig sove.. Men får ikke helt sove jeg.. Kjenner det å være hjemme alene uten sin kjære er hardt.. Kan hende det er helt idiotisk osv, men jeg kjenner jeg virkelig savner han.. Egentlig en fantastisk følelse.. For det bekrefter virkelig min kjærlighet ovenfor han.

Ser frem te søndag jeg, når han kommer hjem og jeg kan hive meg i arman på han igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er masse, burde egentlig sove.. Men får ikke helt sove jeg.. Kjenner det å være hjemme alene uten sin kjære er hardt.. Kan hende det er helt idiotisk osv, men jeg kjenner jeg virkelig savner han.. Egentlig en fantastisk følelse.. For det bekrefter virkelig min kjærlighet ovenfor han.

Ser frem te søndag jeg, når han kommer hjem og jeg kan hive meg i arman på han igjen :nigo:

Huff, vet alt om å ikke få sove. Får aldri sove jeg:(

Skjønner det er tomt uten gubben, men blir sikkert ekstra morro å se han igjen på søndag da :sengekos::lur:

Tenker du å gjøre i kveld da, Pleiepike? Ser frem til 3. nov!:D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...