Gå til innhold

Vil et slikt forhold fungere?

Gjest Dido

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjent med en kul mann som er 11 år eldre enn meg og han er også i full jobb, mens jeg er i utdanning. Vi har pratet masse, men jeg lurer litt på om menn lurer på om kvinner tenker på hva de har av penger når mennene er eldre enn kvinnene og i jobb? :-o

Han har inntekt over 500k og formue på over 3mill. Jeg har ingen inntekt, men formue på over 1mill.

Sikkert et veldig dumt spørsmål altså, men lurte bare... :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet.

Passer dere sammen? Er dere tiltrukket av hverandre og har lyst til å dele livet sammen? Er han snill mot deg?

SLIKE ting avgjör om dere passer sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Skjønner heller ikke helt greia. Man velger ikke kjæreste ut i fra penger (bør ikke, i hvert fall. Gjør man det, vil det ikke fungere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kjent med en kul mann som er 11 år eldre enn meg og han er også i full jobb, mens jeg er i utdanning. Vi har pratet masse, men jeg lurer litt på om menn lurer på om kvinner tenker på hva de har av penger når mennene er eldre enn kvinnene og i jobb? :-o

Han har inntekt over 500k og formue på over 3mill. Jeg har ingen inntekt, men formue på over 1mill.

Sikkert et veldig dumt spørsmål altså, men lurte bare... :-o

Du lurer på om menn lurer på om kvinner tenker på hva de har av penger?

Jeg skjønner ikke hva du lurer på? Jeg skjønner ikke hva problemstillingen er heller?

Du har blitt kjent med en kul mann, kan du ikke bare la det være med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han forstår nok hvor du er i livet, for han har nok vært der selv; ung og student uten den største fomuen og inntekten.

Ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...