Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #41 Skrevet 4. september 2009 For min del blir det karbad med påfølgende dusj stort sett hver kveld. Det hender jeg dropper hårvask på kvelden og tar det på morgenen isteden, har en sveis som står til alle kanter når jeg våkner:) Elsker å ha tid for meg selv på badet på kvelden, bruker eteriske oljer, stearinlys, innimellom bodyskrubb og ansiktsmaske og masse kremer og dill etter badet. Der har jeg min fritime!! Er småbarnsmor så trenger et lite pusterom innimellom!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2009 #42 Skrevet 4. september 2009 dusjer om morgenen før jobb , men lørdager hender det jeg venter. trener hver dag , så da dusjer jeg etter det omkvelden /ettermiddagen dvs man-fredag dusj 2 ganger daglig lørdag og søndag 1 gang daglig forsøker å ikke bruke så utrolig mye såper og stæsj i dusjen.Tror ikke det er sunt. Har også langt hår som kan være litt "krevende" når man trener såintenst og mye, så forsøker å vaske håret kun etter trening slik at det ikkeblir 2 ganger om dagen der også.
Gjest gul3 Skrevet 5. september 2009 #43 Skrevet 5. september 2009 Eg gjør som Hårek den Hardbalne. Tar meg ein tur i vaskestampen 1 gong i året, før jul. Neida... Dusjer hver dag om det er veldig varmt og eg er svett, ellers er det annenhver dag ca.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #44 Skrevet 5. september 2009 Trener hver dag og dusjer derfor hver dag
TheRose Skrevet 5. september 2009 #45 Skrevet 5. september 2009 Dusjer somregel kun annenhver dag. Hvis jeg trener så dusjer jeg ofte oftere, men bruker ikke like mye shampo/såpe.
Gjest Mann, voksen Skrevet 6. september 2009 #46 Skrevet 6. september 2009 Dusjer ca 3 ganger i uken. Selvfølgelig alltid ettter træning.
Michelin Skrevet 6. september 2009 #47 Skrevet 6. september 2009 Det blir til at jeg dusjer hver dag. Føler meg renere etter en dusj, enn en "kattevask". Dessuten går det like fort, med en rask dusj.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #48 Skrevet 6. september 2009 Dusjer som regel annenhver morgen, pluss etter hver trening. Vasker meg under armene med såpe de morgenene jeg ikke dusjer.
Minttu Skrevet 6. september 2009 #49 Skrevet 6. september 2009 Dusjer hver dag og vasker håret annenhver dag sånn ca!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #50 Skrevet 6. september 2009 Vanligvis 6-7 dager i uka. Er ekstremt sjeldent at det går to dager mellom hver dusj.
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 6. september 2009 #51 Skrevet 6. september 2009 jeg dusjer hver morgen, hver gang jeg trener (5 ganger i uka) og om kvelden. 3 ganger dagelig da som tilsvarer 22 ganger i uka ;o.. Det er vel litt mye, når jeg tenker over det, hehe
Essie_ Skrevet 6. september 2009 #52 Skrevet 6. september 2009 (endret) 5-7 ganger i uka. Vasker håret hver gang. Dusjer som regel om kvelden, orker sjelden å ta meg tid til det om morgenen før jobb, og da slipper jeg også å dusje to ganger de dagene jeg trener. Endret 6. september 2009 av Anemsi
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #53 Skrevet 17. oktober 2009 Dusjer hver tredje eller fjerde dag he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå