Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg dusjer annenhver dag - da vasker jeg håret, men jeg vasker meg alltid med klut hver eneste dag. Det blir mer hvis jeg trener selvsagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Når jeg ikke sykler dusjer jeg hver annen dag. Da vasker jeg også håret.

Men jeg vasker meg hver dag.

Dersom det er svært varmt eller hvis det skulle være behov for det - f.eks. etter at jeg har trent - så dusjer jeg oftere.

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg dusjer hver dag, hender det er unntak en gang i uken. Men vasker håret annenhver dag-hver tredje dag, litt ettersom hva jeg skal. Føler meg rett og slett ikke ren hvis jeg ikke får dusjet.

Skrevet

Jeg trener som regel 5 ganger i uken så dusjer etter jeg har trent. I tillegg dusjer jeg de morgenene jeg våkner og føler at jeg har svettet om natten. Det blir vel til at jeg dusjer omtrent hver dag. Jeg vasker også håret nesten hver gang jeg dusjer.

Skrevet

Dusjer hver dag (også fordi jeg synes det er herlig). Hender jeg dusjer om kvelden i tillegg hvis jeg har hatt en slitsom dag. Vasker håret ca annenhver dag.

Skrevet

Dusjer stort sett hver dag, og vasker håret annenhver dag;)

Skrevet

Jeg dusjer annehver dag, har lagt opp trening slik at det passer med dette. Har veldig tørr og ømfintlig hud, så kan ikke bruke såpe heller. Men masse varmt vann og en hampvott gjør susen ;) Hender selvfølgelig jeg dusjer oftere, spesielt hvis jeg er i syden..

Skrevet

Jeg dusjer og vasker håret annenhver dag.

Skrevet

Jeg dusjer og vasker håret hver tredje dag.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, vasker håret annenhver dag.

Skrevet

Dusjer annenhver dag, noen ganger oftere hvis jeg trener. Men prøver i grunn å trene annenhver dag også.

Er det en veldig varm dag eller noe spesielt mye aktivitet, blir det jo selvfølgelig mer.

Synes annenhver dag er helt optimalt for meg og huden min/håret mitt, andre dager tar jeg bare en liten vask i strategiske områder :)

Skrevet

Dusjer 1 gang pr. dag, og vasker håret som oftest annenhver dag.

Skrevet

Stort sett annenhver dag, hver dag om det er varmt/jeg har svettet mye. Vasker håret stort sett annenhver dag også. Vasker meg med klut ellers. Synes det fungerer bra å ikke dusje hver dag, huden min blir tørr ellers (uavhengig av hva slags såpe/olje jeg bruker).

Skrevet

Dusjer og vasker håret annenhver/tredjehver dag. Oftere hvis jeg skal ut på byen, i selskap, har trent eller har svettet en del.

Vasker meg med klut hver dag, ofte flere ganger per dag.

• 4 uker senere...
Skrevet
Dusjer og vasker håret annenhver/tredjehver dag. Oftere hvis jeg skal ut på byen, i selskap, har trent eller har svettet en del.

Vasker meg med klut hver dag, ofte flere ganger per dag.

Hørtes veldig likt ut som meg :dusje::jepp:

Før dusjet jeg hver morgen, men utviklet allergi, og klødde meg ihjel etter hver dusj. Nå har huden min roet seg ned, men kan kun bruke milde såpeprodukter. Håret er friskere og mindre tørt og slitt, og ser ikke behovet lenger med å dusje hver dag.( hender jo selvsagt innimellom som sitert ovenfor:)) Håret er også blitt mye lengre enn det jeg har klart å spare til tidligere, tror også det har med mindre slitasje på håret. Etter at jeg endret rutine, blir heller ikke håret fett. Blir vasket rent før det evt skulle blitt fett, så jeg kommer til å fortsette med denne rutinen :jepp:

Skrevet

Jeg dusjer fast fire dager i uken. Skal jeg noe spesielt dusjer jeg da også.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg tar stort sett en kjapp dusj uten hårvask omtrent hver dag. Har jeg fårlig tid nøyer jeg meg med å vaske under armene og slike steder som luktet svette. Håret vaske jeg ca hver 3. dag, dersom jeg må vaske det oftere bruker jeg bare balsam.

Skrevet

Jeg dusjer som regel kjapt hver dag, om morgenen før jeg går på jobb/skole. Hvis ikke, så tar jeg i hvert fall og vasker meg. Vasker håret ca hver 3. dag.

Skrevet

Både dusjer og vasker håret hver dag, noen ganger flere ganger om dagen om det er nødvendig. Føler meg ikke ren uten å få dusjet.

Skrevet

Dusjer som regel om morgenen, men bruker aldri såpe annet enn under armene og puppene, intimsåpe nedentil. Vasker håret annenhver dag, i perioder hver dag. Ofte tar jeg meg et bad om kvelden, og hvis jeg har trent dusjer jeg etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...